Forumnaam veranderen?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Kerel houd je rustaaagh. Uiteindelijk ben je vrij om hier op het forum gewoon weg te gaan. George heeft je netjes geantwoord, en moet je is zien hoe je reageerde..! Stuk of 4 berichten waarin het wel lijkt alsof je een bedreiging voorbereid tegen hem..
Hij heeft zich geen functie aangemeten, hij is vrijwilliger hier en geloof dat hij 110% zn best doet...!

Kijk eerst eens naar jezelf. Iemand start dit topic en jij komt vervolgens op p2 met een vrij lomp en niet erg vriendelijk bericht.. Man man :~
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2737
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

Idd datang!

Bevalt het je niet dan zoek je toch een forum waarvan de gebruiksvoorwaarden je wel aanstaan? Of je start zelf een forum - dan mag je zelf alles bepalen.
StAlTiCa
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Mario070 schreef:....de laatste berichten dat ik duidelijk maak waar om gaat heeft hij verwijderd.
En mijn berichten keurig geschreven geen tekst die niet mogelijk is.
Antwoorden doet hij niet hij verteld een verhaal...waar niemand iets aan heeft...en ik zet mij 110% in voor goede behandeling en dan nog, ik tolereer zo een dergelijke benadering niet.
TS stelt een vraag, mod verteld dat zijn verzoek niet gehonoreerd kan worden.
TS legt zich er bij neer en jij begint een halve rel :?

Als je in het huis van een ander komt, heb je je aan de regels van de gastheer te houden.
Ben je het er niet mee eens? Dan kun je bij de buren gaan kijken :roll:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3459
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

Ok. Helder allemaal. Nu weer on topic aub.

Verder ben ik via pb prima te bereiken mocht u daar behoefte aan hebben. We doen ons best en zijn menselijk dus ook fouten, multi-interpretabele communicatie, etc. kan voorkomen maar is, met hand op mijn hart, nooit ons doel. Mocht het wel voorkomen dan mijn welgemeende excuses. Mocht u dit zien als knieval of laf excuus om vrede te herstellen en mijzelf te vrijwaren van enige blaam, dat klopt :lol:

Dus...
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

George schreef:Mijn taak is om het hier zo leuk mogelijk te houden (zie de policy).

Het beleid is dat forumnamen niet worden aangepast, je forumnaam is je identiteit op het forum en het is gewoon niet handig als die veranderd. Daar komt bij dat als je het wel gaat doen je in no-time bedolven wordt onder de verzoeken en dat is ook weer niet de bedoelinh. Natuurlijk maken we heel af en toe wel eens een uitzondering op die regel. Bijvoorbeeld als iemand zijn voor-en achternaam he een nieuwe fiets als je ATX830bestuurder heet ook niet. Het is een goed idee dit ook even om mee te nemen in de voorwaarden (die iedereen te lezen krijgt bij het registreren) dat de keuze van een forumnaam bindend is, voor je het weet zit je er 13 jaar ( :o ) later nog steeds mee opgescheept en noemt je iedereen je 'George' tijdens forumritten omdat ze je nu eenmaal kennen onder die naam. Het zij zo.
Ik kwam onze ATX830 bestuurder nog tegen op een 1000 motorfiets :lol: :lol: kleintjes worden groot
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Ik wilde mijn naam nog wel laten veranderen in Knakker650b :((, en Knakker... :tong
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Knakker29 schreef:Ik wilde mijn naam nog wel laten veranderen in Knakker650b :((, en Knakker... :tong
Rare ........ :tong
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

Knakker29 schreef:Ik wilde mijn naam nog wel laten veranderen in Knakker650b :((, en Knakker... :tong
als het maar niet "geknakt" wordt :-{
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Astateofmind
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 31 mei 2020, 13:34

Hoi mensen, ik ben net nieuw hier en ik heb een stomme spelfout in mijn naam gemaakt. Kan iemand van het forum dat alsjeblieft wijzigen? De d moet een f zijn.

Ik kan nergens vinden waar ik dat zelf kan doen (waarschijnlijk kan dit ook niet). Door de zoekfunctie kwam ik bij dit topic terecht.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15560
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Dat moet een admin even doen, ik geef het door voor je.
Plaats reactie