Waarom niet een American style cross event in Nederland?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Elke keer kom ik filmpjes als deze tegen (https://youtu.be/40whEsopW1Q" onclick="window.open(this.href);return false;) op youtube.

Het lijkt me super om zoiets hier te zien!

Of zijn wij hier te nuchter voor?

(bericht aangepast voor JanJansen)
Laatst gewijzigd door maverick76 op zo 5 februari 2017, 19:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
JanJanssen98765
All rounder
All rounder
Berichten: 138
Lid geworden op: ma 18 april 2016, 15:39

Het mag gewoon in het Nederlands, die Engelse zinnen tussendoor maken jouw bericht niet cooler...
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Sorry, aangepast. Maar ik hoor je nooit over iedereen die een fietzenzaak een local bike shop noemt, :D
Laatst gewijzigd door maverick76 op zo 5 februari 2017, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

maverick76 schreef:Elke keer kom ik filmpjes als deze tegen (https://youtu.be/40whEsopW1Q" onclick="window.open(this.href);return false;) op youtube.
Ligt er maar net aan wat je zoekt op internet. Ik kom namelijk heel andere filmpjes tegen. :winkie: Maar om op je vraag terug te komen, geen idee of het met nuchterheid te maken heeft of gewoon een te kleine groep ss bikers in ons landje om het te doen.
JanJanssen98765
All rounder
All rounder
Berichten: 138
Lid geworden op: ma 18 april 2016, 15:39

Dice Oldskool schreef:
maverick76 schreef:Elke keer kom ik filmpjes als deze tegen (https://youtu.be/40whEsopW1Q" onclick="window.open(this.href);return false;) op youtube.
Ligt er maar net aan wat je zoekt op internet. Ik kom namelijk heel andere filmpjes tegen. :winkie: Maar om op je vraag terug te komen, geen idee of het met nuchterheid te maken heeft of gewoon een te kleine groep bikers in ons landje om het te doen.
:D

Jij hebt vast de Nederlandstalige google :wink:
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Beter googlen....http://www.velozine.nl/2015/11/11/gogo- ... -goed-was/" onclick="window.open(this.href);return false;
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

de zwarte cross van het veldrijden..
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Leuk!!!

Kijk er gaat gewoon een wereld langs me heen. :-)

Thanks, Surivada!
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

maverick76 schreef:Sorry, aangepast. Maar ik hoor je nooit over iedereen die een fietzenzaak een local bike shop noemt, :D
Ik erger me daar behoorlijk aan en zal die Engelse (=Amerikaanse) terminologie dan ook niet gebruiken.
Al die Amerikaanse invloeden zouden we beter zoveel mogelijk buiten de deur laten.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Tsjibiti schreef:
maverick76 schreef:Sorry, aangepast. Maar ik hoor je nooit over iedereen die een fietzenzaak een local bike shop noemt, :D
Ik erger me daar behoorlijk aan en zal die Engelse (=Amerikaanse) terminologie dan ook niet gebruiken.
Al die Amerikaanse invloeden zouden we beter zoveel mogelijk buiten de deur laten.
Andere buitenlandse invloeden schuw je dan weer niet, zie ik in je onderschrift :roll:
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

vibemaker schreef:
Tsjibiti schreef:Ik erger me daar behoorlijk aan en zal die Engelse (=Amerikaanse) terminologie dan ook niet gebruiken.
Al die Amerikaanse invloeden zouden we beter zoveel mogelijk buiten de deur laten.
Andere buitenlandse invloeden schuw je dan weer niet, zie ik in je onderschrift :roll:
Hai visto bene. :-D
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

cash me outside, howbow dah :bier:
Plaats reactie