flits-meister voor de bikers?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gebruikersavatar
reetegoed
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1330
Lid geworden op: ma 5 juli 2004, 19:06

Het BOA gebeuren loopt de spuigaten uit.
Als de automobilisten de mogelijkheid hebben om elkaar te waarschuwen voor controles, waarom wij dan ook niet? :D
Is er niet toevallig een handige App bouwer onder ons die dit kan maken?
Ik zat te denken aan een Whatsapp , maar daar is maar een beperkt aantal gebruikers op mogelijk.
Dus wie maakt de Bikers -Meister? :-q
Geef mij maar een bos en een mountainbike en je heb geen last meer van mij.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

reetegoed schreef:Het BOA gebeuren loopt de spuigaten uit.
Verklaar je nader? Of bedoel je dat er gehandhaafd wordt? Dat willen we toch? Meer groen in de bossen!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Uiteraard moet er gehandhaafd worden.
Motocrossers, loslopende pittbulls enz.

Welke locatie bedoel je, Reetegoed ?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Dat ook. Maar als we met z'n allen afspreken dat je ergens niet mag fietsen, heb ik graag dat ook daarop gehandhaafd wordt. Dan hebben we namelijk een reden om nog harder te pleiten voor aangelegde en onderhouden trails. Kwaad bloed zetten? Nee dank.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

reetegoed schreef:Het BOA gebeuren loopt de spuigaten uit.
Noem drie voorbeelden van spuigaten. Of als dat niet lukt twee......
Of éen.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
reetegoed
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1330
Lid geworden op: ma 5 juli 2004, 19:06

heee. hooooo . wacht even , we kunnen wel roomser dan de paus spelen , en online de heilige spelen , maar als je zo als ik liefhebber van de lange afstanden bent , en al 25 jaar geen problemen heb ondervonden met het aan elkaar knopen van rondjes Hilversum-Soest-Amersfoort- Zeist of Hardewijk Apeldoorn enz enz. (maakt niet uit als ik maar een lekker een hele dag door het bos kan fietsen...) dan begint het de laatste tijd opeens wel op te vallen als je overal berichten tegenkomt waar je niet vrolijk van wordt. Nu dus Naarden Vesting . Maandje hier voor Den Treek (waar ik vanaf Kamp Amersfoort graag richting Zeist graag doorheen fiets)Ik heb mijn stickers , maar 1 x hetzelfde rondje is niet mijn ding , ik wil de gps aanzetten een route aankruizen en rijden :-) Tja ik besta ook nog , sorry.En jongens kom op als automobilisten elkaar mogen waarschuwen , waarom wij niet? 90 euries is veel geld.
Geef mij maar een bos en een mountainbike en je heb geen last meer van mij.
Willem12
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 820
Lid geworden op: do 25 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Salsa Spearfish + Surly Ogre
Contacteer:

Het lijkt wel alsof er opeens extra geld is vrijgemaakt. Soesterhoogt heeft extra terrein bewaking, BOA's in de Treek, Leusden. Maar het zijn mobile controle's @reetegoed :) geen flitspalen, dus je hebt er weinig aan..

>> Naarden Vesting
Off Topic: Naarden Vesting???
...en jullie dachten dat "ATX 830 bestuurder" erg was...
Gebruikersavatar
reetegoed
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1330
Lid geworden op: ma 5 juli 2004, 19:06

Naarden Vesting ja , als je daar van het fietspad afging de dijk op : boete (heb ik binnengekregen via facebook) Maar het gaat mij gewoon om een simpel appje wat we allemaal zullen waarderen. Jij ziet dat ze controleren op Soesterhooogt dan is het gewoon even melden ;Soesterhoogt controle.... thats all..
Geef mij maar een bos en een mountainbike en je heb geen last meer van mij.
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2232
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

Eens kijken hoe lang het dan duurt voor SBB, NM, locale overheden en andere landeigenaren helemaal klaar zijn met mtb-ers.
Vergelijking met automobilisten gaat volledig mank. Die rijden op wegen waar dat is toegestaan.
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

reetegoed schreef:Naarden Vesting ja , als je daar van het fietspad afging de dijk op : boete (heb ik binnengekregen via facebook) Maar het gaat mij gewoon om een simpel appje wat we allemaal zullen waarderen. Jij ziet dat ze controleren op Soesterhooogt dan is het gewoon even melden ;Soesterhoogt controle.... thats all..
Je hebt een boete gekregen via Facebook? Hoe gaat dat in z'n werk dan?
Bijzonder verhaal.

Edit: na nogmaals lezen snap ik je bedoeling: je kreeg de melding van de boete binnen via Facebook.
Nou ja ik neem niet eens een Smartphone mee als ik ga fietsen en blijf daarbij op de routes dus ik vind het voorstel niet nuttig. We hebben juist zoveel mooie routes vanwege de afspraken op de paden te blijven.
Laatst gewijzigd door Elvander op ma 9 januari 2017, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
reetegoed
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1330
Lid geworden op: ma 5 juli 2004, 19:06

Elvander schreef:
reetegoed schreef:Naarden Vesting ja , als je daar van het fietspad afging de dijk op : boete (heb ik binnengekregen via facebook) Maar het gaat mij gewoon om een simpel appje wat we allemaal zullen waarderen. Jij ziet dat ze controleren op Soesterhooogt dan is het gewoon even melden ;Soesterhoogt controle.... thats all..
Je hebt een boete gekregen via Facebook? Hoe gaat dat in z'n werk dan?
Bijzonder verhaal.
Bericht binnen via FB :D duhhh
Geef mij maar een bos en een mountainbike en je heb geen last meer van mij.
Gebruikersavatar
reetegoed
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1330
Lid geworden op: ma 5 juli 2004, 19:06

OK verkeerd idee. forget it
slotje
Geef mij maar een bos en een mountainbike en je heb geen last meer van mij.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

reetegoed schreef:OK verkeerd idee. forget it
slotje
Het is een goed idee voor hen die liever hun eigen regels maken, gelijk aan flitsmeister.

Zij die de MTBsport geaccepteerd willen houden kijken naar de regels en handelen hiernaar.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Mountainbike Voor Vrijheid zoiets?
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ben ik de enigste die al 20 jaar overal en nergens rijd met mijn mtb en nog nooit iemand is tegengekomen die me vroeg om een "sticker" oid (wat dat ook mag zijn) ?

Ik wist eerlijk gezegd tot voor kort niet eens dat je "iets" moest aanschaffen om ergens te mogen rijden.

Vast extreem veel geluk gehad.

(en voordat iedereen weer struikeld over dat ik dan niet mee betaal aan het onderhoud aan de mtb routes, ik rij nooit over mountainbike routes;-)
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Plaats reactie