te koop ervaringen weg... why?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3459
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

Dan hier maar even de "schuldige" aan het woord :oops: . Naar aanleiding van een aantal opmerkingen over het topic ervaringen en het feit dat het erg bewerkelijk was om bij te houden, dacht ik dat het een idee was om alleen nog de negatieve ervaringen te laten staan. Dit was inderdaad een idee maar gezien de reacties geen breed draagvlak om het een goed idee te noemen. Nadeel is dat iemand met 1000 keer plus niet genoemd wordt maar wel direct als iemand één keer niet geheel tevreden was en daarmee een "min" uitdeelt. Hier had ik in ieder geval niet bij stilgestaan maar ook niet bij een backup maken van de gehele lijst. Hoe dan ook lijkt een terugkeer van de "oude" lijst niet wenselijk gezien de bewerkelijkheid maar ondertussen wellicht technisch minder mogelijk. Dus...er was sprake van een menselijke fout en geen opzet. Ik doe mijn best maar blijkbaar is dat niet altijd genoeg :bier: Mijn excuses hiervoor! Sta overigens open voor ideeën om de ervaringen op werkbare wijze (op)nieuw leven in te blazen.
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

-1 voor Herperduin :D
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2737
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

Herperduin schreef:Dan hier maar even de "schuldige" aan het woord :oops: . Naar aanleiding van een aantal opmerkingen over het topic ervaringen en het feit dat het erg bewerkelijk was om bij te houden, dacht ik dat het een idee was om alleen nog de negatieve ervaringen te laten staan. Dit was inderdaad een idee maar gezien de reacties geen breed draagvlak om het een goed idee te noemen. Nadeel is dat iemand met 1000 keer plus niet genoemd wordt maar wel direct als iemand één keer niet geheel tevreden was en daarmee een "min" uitdeelt. Hier had ik in ieder geval niet bij stilgestaan maar ook niet bij een backup maken van de gehele lijst. Hoe dan ook lijkt een terugkeer van de "oude" lijst niet wenselijk gezien de bewerkelijkheid maar ondertussen wellicht technisch minder mogelijk. Dus...er was sprake van een menselijke fout en geen opzet. Ik doe mijn best maar blijkbaar is dat niet altijd genoeg :bier: Mijn excuses hiervoor! Sta overigens open voor ideeën om de ervaringen op werkbare wijze (op)nieuw leven in te blazen.
Ik denk niet dat het eenvoudig is om te maken maar het werkt prima: jullie duitse broertje heeft een eBay-achtige methode op verkopers/kopers te waarderen.

Ik doe al een tijdje niets meer met Marktplaats omdat juist dit ontbreekt.
StAlTiCa
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

Och, men koopt en verkoopt toch wel.
Ik vond het hele + en - gebeuren dikwijls "een richting verkeer".
Plaats reactie