Max

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Idd Eddy, Max steekt er op zulke momenten met kop en schouders bovenuit, zelfs bij de gevestigde orde. Ik heb die 1e ronde van hem nu een paar keer terug gekeken en telkens kiest hij wederom een andere lijn en remt hij 1 seconde later dan de rest om vervolgens een uitstekende bochtexit te rijden. Fenomenaal talent.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Dice Oldskool schreef:Idd Eddy, Max steekt er op zulke momenten met kop en schouders bovenuit, zelfs bij de gevestigde orde. Ik heb die 1e ronde van hem nu een paar keer terug gekeken en telkens kiest hij wederom een andere lijn en remt hij 1 seconde later dan de rest om vervolgens een uitstekende bochtexit te rijden. Fenomenaal talent.

Ook mooi om te zien dat Alonso in zijn "Civic" van 13 naar 8 oprukt. Wat zou ik graag Vettel, Hamilton, Alonso en Max in een gelijkwaardige auto zien :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

yo-eddy schreef:

Ook mooi om te zien dat Alonso in zijn "Civic" van 13 naar 8 oprukt. Wat zou ik graag Vettel, Hamilton, Alonso en Max in een gelijkwaardige auto zien :bier:
Silverstone droge baan:

1 Hamilton
2 Vettel
3 Max
4 Alonso
Ik denk dat op dit moment Hamilton en Vettel door hun ervaring nog een fractie beter zijn dan Max, Alonso is hij al wel voorbij gestreefd met voornamelijk zijn bravoure.

Silverstone natte baan:

1 Max
2 Hamilton
3 Alonso
4 Vettel
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Hamilton schijnt enorm goed te zijn in de regen, het is op dit moment helaas lastig om hem te plaatsen t.o.v. Max. De laatste jaren heeft hij amper strijd hoeven leveren. In Brazilië kwam hij ook niet in de problemen, maar hij had daar ook weinig last van druk en geen last van spray.
Ik vind Hamilton echt een enorm naar mannetje en mede daarom jammer dat hij zo verschrikkelijk goed is.

Red Bull heeft nu trouwens geluk dat Ferrari Raikkonen langzaamaan op een zijspoor zet en dat Bottas en nogal tandloze rijder is. Nu zitten er met de tegenvallende auto nog veel 3e plekken in. Hopelijk kunnen ze de auto dusdanig verbeteren dat ze op eigen kracht mee kunnen strijden om de bovenste plaatsen.

Oja, Max was briljant afgelopen zondag, maar dat is eigenlijk overbodig om te zeggen :D
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Dice Oldskool schreef:
Silverstone droge baan:

1 Hamilton
2 Vettel
3 Max
4 Alonso
Ik denk dat op dit moment Hamilton en Vettel door hun ervaring nog een fractie beter zijn dan Max, Alonso is hij al wel voorbij gestreefd met voornamelijk zijn bravoure.

Silverstone natte baan:

1 Max
2 Hamilton
3 Alonso
4 Vettel
Je lijstje op een droge baan geldt voor een qualificatie rondje, in de race, in een gelijkwaardige auto, is het dan stuivertje wisselen tussen deze 4, waarbij Max steeds meer aan het langste eind zal trekken.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Mooi. Van Alonso heeft 'ie ook geen last meer: https://nl.motorsport.com/indycar/news/ ... co-892875/" onclick="window.open(this.href);return false;
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

Wist niet dat hij last van hem had?
:wink:
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Inderdaad, als die Vettel nou eens op rot met dat irritante vingertje van hem...
Laat Alonso dan maar blijven.. die pakt er tenminste een stoel bij :)
jorryt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 1 november 2016, 17:48

Robertdj schreef:Hamilton schijnt enorm goed te zijn in de regen, het is op dit moment helaas lastig om hem te plaatsen t.o.v. Max. De laatste jaren heeft hij amper strijd hoeven leveren. In Brazilië kwam hij ook niet in de problemen, maar hij had daar ook weinig last van druk en geen last van spray.
Ik vind Hamilton echt een enorm naar mannetje en mede daarom jammer dat hij zo verschrikkelijk goed is.

Red Bull heeft nu trouwens geluk dat Ferrari Raikkonen langzaamaan op een zijspoor zet en dat Bottas en nogal tandloze rijder is. Nu zitten er met de tegenvallende auto nog veel 3e plekken in. Hopelijk kunnen ze de auto dusdanig verbeteren dat ze op eigen kracht mee kunnen strijden om de bovenste plaatsen.

Oja, Max was briljant afgelopen zondag, maar dat is eigenlijk overbodig om te zeggen :D
Waarom is Hamilton eigenlijk een naar mannetje. Vind hem wel vrolijk en altijd goed voor wat show.
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

RobSter schreef:Inderdaad, als die Vettel nou eens op rot met dat irritante vingertje van hem...
Yep, als ik er eentje irritant vind, dan is het a..hole Vetteltje wel.
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

Jammer van het uitvallen van Verstappen. Het leek een spannende race te worden.
Op naar Sotsji.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Dat was zeker jammer. RB had een behoorlijke racesnelheid daar.
Nathan-
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 4 januari 2015, 13:57

Morgen Canada wat gaat het worden is de vraag? Nr 1 moet het wel heel raar lopen, persoonlijk denk ik dat de 4de plaats een hele mooie realistische eindstand is. Ook komen zo met een nieuwe motor kijken wat dat gaat brengen......
No pain no gain
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

4e zou idd de max voor Max zijn tenzij er iemand van Ferrari of Mercedes de Wall of Champions een :kiss: geeft.
Karvan Cevitam
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 21 juli 2011, 11:38
Mijn mountainbike: ????? ??????

Het zou onderhand tijd worden dat die nieuwe motor er komt / is zeg :-{
Plaats reactie