Fiets van de toekomst: enquete

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
kenza750
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: do 16 januari 2014, 17:18
Mijn mountainbike: Sensa 'Gold digger' Sella TNT

Mede-forummers,

Een kennis vroeg me laatst om mee te doen aan een enquete mbt de fiets van de toekomst. Leuk om te doen moet ik zeggen. Gaandeweg wil je steeds meer op je bike van de toekomst :lol:

Mocht je het leuk vinden om middels je creatieve geest input te willen leveren aan dit onderzoek, dan kun je de enquete invullen via de link in de onderstaande tekst:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste fietser,

Wij zijn op zoek naar de ideale fiets van de toekomst (wij noemen dit de 'Smartmover') en hebben jouw hulp nodig om hier achter te komen. Via 15 vragen proberen we inzicht te krijgen in wat fietsend Nederland belangrijk vindt en eigenlijk mist op de huidige fiets. De vragen gaan over functionaliteit, veiligheid, maar ook over designs. We hechten veel waarde aan jouw antwoorden en zijn blij dat je er de tijd voor wilt nemen.

Dit onderzoek maakt deel uit van een groter onderzoek, mocht je enthousiast zijn en ons hierin nog verder willen helpen geef dat dan aan zodat we je persoonlijk kunnen benaderen.

Je zou maar zo in de toekomst op de fiets kunnen rijden waarover jij hebt meegedacht.

Alvast enorm bedankt en veel plezier met het invullen.

Link naar vragen: http://goo.gl/forms/djR6Rd47P0" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet en wellicht tot ziens.
Gebruikersavatar
floris Zwitserland
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 255
Lid geworden op: zo 16 november 2014, 10:03
Mijn mountainbike: Canyon Nerve al 29 9.9 2015,voorheen:Cannondale super raven 2000sl
Contacteer:

Echt irritant zo'n vragen lijst,
-Je kunt maar 1 keer zelfde nummer selecteren, het gaat om de VOLGORDE waarin je waarden plaatst! dat mag ik dus niet zelf bepalen, 1 is heel goed en 12 heel slecht, rare volgorde hoor

- de site heeft veel kleuren maar de vragen zijn in lichtgrijs(slecht leesbaar)
Veel te veel vragen en niet gericht op de Mountainbiker
Vandaag weer eens heel hard, langs de sportschool gefietst
kenza750
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: do 16 januari 2014, 17:18
Mijn mountainbike: Sensa 'Gold digger' Sella TNT

ik was er met 5 min doorheen en hem m toch met m'n mtb in het achterhoofd ingevuld.

Anyways, vind je het niks, dan klik je helemaal rechtsboven op het kruisje ;-)

(toch bedankt voor je feedback, begrijp me niet verkeer :-q )
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

en speciaal hiervoor hebben we dit topic in het leven geroepen.

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 15&t=61614" onclick="window.open(this.href);return false;

Mag je hem daar nog een keertje in zetten want deze zakt vanzelf
weer weg.
Owja, en over de fiets van de toekomst?
Je loopt bij het uitvoeren daarvan toch altijd achter. ;)
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Gesloten