Waar vind ik Chinese goedkope fietskleding (geen nepperts)

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Uhm... Een goeie broek is zijn geld dubbel en dwars waard. Een shirt geloof ik wel.
Ik heb sinds een tijdje een short van Endura. De Hummvee incl. uitneembare binnenbroek.
Kostte iets van €50,- bij Wieleroutfits.nl. Futurumshop had 'm later voor €40,-.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Zijn de criteria voor een goede broek om DH te rijden edoch hetzelfde...?


Ik vrees dat het een spelt in de hooiberg wordt (zoals vele malen aangegeven), omdat de Chinees meer omzet bijv. met een short met TLD logo's dan met een degelijk DH short zonder in basiskleuren (zelfs als hij daar nog een paar kostenbesparingen op kan doorvoeren).
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Freeez
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 20:21
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6 orange

Dhgate.com

Cheap Chinese .....
Ik heb drie bibshorts, en die zijn perfect
Tis alleen wat gokken met de maat
Mijn aanpassingen: TREK Superfly 6 2014, Garmin GPSmap 62S, DT Swiss XRRS 29er wielset, Extreme zadelpenklem
Bram's fiets: Specialized Rockhopper 2012, Tommie's fiets: Merida TFS100 2012, Mama's fiets: Bulls King Boa 2013, Flite Diva
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Aan alle reacties te zien ben ik voor de meeste niet helemaal duidelijk: ik zoek motocross-achtige shirts en shorts. Geen strakke kleding of broekjes met zemen. Gewoon een motocross shirt met stevige ahorts a la Troy Lee moto/sprint.
Gebruikersavatar
Aron B
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 11:31
Mijn mountainbike: Camber alles moet carbon

Een producent in China heeft er niet zoveel aan om die te maken.
Te weinig vraag dus t zal duur worden.

Succes in ieder geval.
christmtb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1007
Lid geworden op: vr 24 maart 2006, 13:28

Bij AliExpress of AliBaba vind u zeker wat u zoekt , met de nadruk op ZOEKT , Chinees en goedkoop en zeker niet slecht.
Christonabike!!
knaplullig
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 29 januari 2014, 19:21
Mijn mountainbike: Trek Remedy

MacReal schreef:Zoek bij http://www.dx.com" onclick="window.open(this.href);return false; eens op "nuckily". Alie express verkoopt dit merk ook.
Alleen niet zo extreem goedkoop als je zou denken :lol:
Zonder dolle, nuckily is best prima. heb alweer een jaar een baggy broek van dit merk en hij doet het nog steeds goed en zit ook lekker.
napalm
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: wo 30 november 2005, 20:43
Mijn mountainbike: charge iron 24" ti - Yeti 303

:o
555
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Ik snap de zoektocht van Maaf wel. Voor mijn vriendin ook altijd op zoek naar goedkopere baggy kleding. Meestal in de uitverkoop bij de bekende webshops slagen we wel, als haar maat nog aanwezig is.
Ik blijf dit wel even volgen.
Plaats reactie