Veldrijden op Televisie

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Belangrijk nieuws vandaag : https://sporza.be/nl/2018/05/30/wouter- ... c-neemt-s/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als Flanders Classics met de SP analoge vorderingen maakt als het gedaan heeft met de Vlaamse voorjaarsklassiekers dan ziet het er prima uit.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Goedzo, hoe meer hoe beter.
Nu hopen dat anno 2018 de herhalingen ook makkelijker terug te kijken zijn via internet (ook in NL).
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Nog een kleine 3 weken en het spektakel begint weer. 16 Sep. de Brico-cross op en rond de Muur van Geraardsbergen . Vorig seizoen waren de Brico-crossen rechtstreeks op VTM. Ik ga er vanuit dat dit zo blijft.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Haaa.... lekker hoor... verheug me er nu al op.
Velen malen amusanter dan wielrennen :-q
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Ook dit is om met genoegen te vernemen: https://www.wielerflits.nl/nieuws/maria ... eldrijden/" onclick="window.open(this.href);return false;
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Buiten het feit dat ik wielrennen ook leuk vind om te zien kan ik niet wachten op het nieuwe veldrit seizoen.

Ik hoop dat het bekijken van herhalingen makkelijk is, dat herhalingen uberhaupt beschikbaar zijn.
Live uitzendingen kan ik meestal toch niet zien wegens werk of zelf aan het fietsen.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

A.s. zondag begint eindelijk weer de meest telegenieke tak van de wielersport: op en rond de Muur : [www.brico-cross.be] , rechtstreeks op VTM : [vtm.be]
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

#Crossiscoming , zin in! Wedstrijd van zondag is ook via livestream van VTM te volgen. Wel even inschrijven met een Belgische postcode :wink: . Heb er nog niet een link van kunnen vinden , maar anders is er altijd nog procyclinglive.com.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Niet op televisie dus?

Vorig jaar werkte het kijken via vtm met een Belgische postcode opeens niet meer, blijkbaar hadden ze toch iets aangepast.
Vind dat altijd zo lame, waarom mag een buitenlander niet naar de stream of herhalingen kijken?
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Rayb81 schreef:Niet op televisie dus?

Vorig jaar werkte het kijken via vtm met een Belgische postcode opeens niet meer, blijkbaar hadden ze toch iets aangepast.
Vind dat altijd zo lame, waarom mag een buitenlander niet naar de stream of herhalingen kijken?
Bij mij werkt de livestream momenteel gewoon.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Tsjibiti schreef:
Rayb81 schreef:Niet op televisie dus?

Vorig jaar werkte het kijken via vtm met een Belgische postcode opeens niet meer, blijkbaar hadden ze toch iets aangepast.
Vind dat altijd zo lame, waarom mag een buitenlander niet naar de stream of herhalingen kijken?
Bij mij werkt de livestream momenteel gewoon.
Nog een onverwachte ontknoping doordat Wout Vanaert in gewonnen positie een schuiver maakte en daarbij zijn derailleur er af reed. Waardoor Lars van der Haar de zege in de schoot geworpen kreeg.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Dat was inderdaad erg onverwacht ontknoping. Vanuit een gewonnen positie met ruim minuut voorsprong naar de 2de plek. Door inderdaad die val waar zijn derailleur afbrak en later toen ie weer bijna bij Lars was weer een schuiver de reclamedoeken in.

Van der Haar verdiend gewonnen, want reed foutloos.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

deefdeef schreef: Van der Haar verdiend gewonnen, want reed foutloos.
Eens :-q
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Is nog maar de eerste cross maar het lijkt er op dat weer als vorig jaar gaat worden. Ik had graag gezien dat de mannen korter op elkaar zouden zitten. Sweeck, Soete , Aerts , Van der Haar en Van Aert maar nog steeds steek Van Aert er met kop en schouders bovenuit.

Bij de vrouwen won Eva Lechner met overmacht, waarschijnlijk omdat zij uit het mountainbiken komt. Alvarado kon gelukkig goed mee. Kwam op mij over dat Sanne Cant flink moest vechten voor haar 5e plek. Maar zoals gezegd is het cross seizoen nog maar net begonnen. Gaat nog van alles gebeuren.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Van Aert is boos...
https://sporza.be/nl/2018/09/18/van-aer ... -contract/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.nu.nl/wielrennen/5467502/bo ... ijdig.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hij rijdt niet meer van Sniper Cycling, een holding boven zijn team Crelan-Willems Veranda's.
Wat dit inhoudt voor zijn deelname aan de crossen weet ik niet. LIjkt mij dat ie nog wel wil blijven crossen voor Crelan dit seizoen, of versneld overstappen naar Lotto-Jumbo?
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Plaats reactie