Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3300
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Alweer?!?!? :roll:
PaganiProductions

Nu echt
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

Dus voorheen deed je gewoon niets met de adviezen?
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
PaganiProductions

John77 schreef: zo 28 oktober 2018, 07:48 Dus voorheen deed je gewoon niets met de adviezen?
Heb er zeker al mee gedaan maar nog niet met alle tips.
PaganiProductions

Het edit werk is weer begonnen. :-q
De laatste tijd heel druk met van alles en nog wat gehad dus er niks meer van gekomen.
Wie wilt er trouwens een jaar overzicht zien van mijn onboard beelden van beide fietsen in 2018 de Alma en MX20?
Ben al begonnen aan de Alma.
PaganiProductions

Deel 1 van jaar 2018
Onboard beelden van mij en mijn Orbea Alma
https://youtu.be/_sjBTbEcVow
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2495
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

gaaaapp,

Sorry , tien punten voor het doorgaan , helaas vindt ik het saai om te bekijken , duurt te lang , weinig actie .
Titels aan het begin , moeilijk te lezen door de gebruikte kleuren in combi met de achtergrond .

Maar :-q voor het doorzetten :wink:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
PaganiProductions

Snelle Buffer schreef: zo 20 januari 2019, 13:08 gaaaapp,

Sorry , tien punten voor het doorgaan , helaas vindt ik het saai om te bekijken , duurt te lang , weinig actie .
Titels aan het begin , moeilijk te lezen door de gebruikte kleuren in combi met de achtergrond .

Maar :-q voor het doorzetten :wink:
Dat waren toen de eerste beelden die waren niet echt spannend die komen later aan boord.
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

PaganiProductions schreef: zo 20 januari 2019, 00:58 Deel 1 van jaar 2018
Onboard beelden van mij en mijn Orbea Alma
https://youtu.be/_sjBTbEcVow
Kep 10 minuten op het puntje van mijn stoel gezeten.
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Erg schokkering ( vermoeiend om naar te kijken ) zoek naar een goede stabilisator, ook staat de hoek niet goed ( te laag )
PaganiProductions

graduzzi schreef: zo 20 januari 2019, 17:47 Erg schokkering ( vermoeiend om naar te kijken ) zoek naar een goede stabilisator, ook staat de hoek niet goed ( te laag )
Die dingen vind ik erg duur.
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Tja, je moet er wat voorover hebben, het zal je iig wel wat meer abonees opleveren als je beelde nu eens wel scherp/stabiel zijn, omdat dat simpelweg veel relaxter te bekijken is.
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

De nieuwe GoPro schijnt een zeer goede stabilisator te hebben, heb je ook zo’n (ding) niet nodig. Benoem de dingen bij naam aub! In dit geval een gimbal.
Laatst gewijzigd door graduzzi op zo 20 januari 2019, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
PaganiProductions

graduzzi schreef: zo 20 januari 2019, 18:53 Tja, je moet er wat voorover hebben, het zal je iig wel wat meer abonees opleveren als je beelde nu eens wel scherp/stabiel zijn, omdat dat simpelweg veel relaxter te bekijken is.
Ik verdien er niks aan dus dan heb ik niet zo'n zin om dure dingen te kopen of je wilt mij wat geld gaan geven voor zo'n dingen dan koop ik hem met veel plezier.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Als ik overal geld voor kreeg zou ik het ook met plezier kopen!
Als je de beelden iets beter kijkbaar wilt maken, zet de camera dan (helemaal voor op) je helm. Dat zorgt voor een stabieler beeld dan op je borst.
Het is alleen even spelen met de hoek van de camera, maar dat is gratis ;)
Neem deze video. Geschoten met een GoPro (een oude 4) en nabewerkt met gratis software

Ik zeg niet dat die video helemaal fantastisch is, maar zonder gimbal zet ik m'n camera op m'n helm :-q
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gesloten