Liteville 101
Ik weet niet of dat bij jouw demper kan, maar meerdere modellen en merken hebben die mogelijkheid.
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn, als je sag dan nog in orde is. Of de andere kant op, is net wat je onder 'plush' verstaat, groter volume is wat meer lineair.
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn, als je sag dan nog in orde is. Of de andere kant op, is net wat je onder 'plush' verstaat, groter volume is wat meer lineair.
"The German word for nipple is 'Brustwarze', breast wart. Here I feel is a nation that may be relied upon to produce a man's bike."
Ik heb hem in eerste instantie op 25% sag ingesteld, gevolg, bij simpel ritje in de buurt met wat spelen tot einde veerweg. (Fox float CTD Kashima)
Oplossing meer lucht(druk) erin , gevolg, minder sag, en stugger/ harder wat gevoel small bump
Vandaar dat ik denk met minder druk en wel 25% sag een prettiger reagerende demper te creëren.
(of juist een spacer eruit? heb nog geen tijd gevonden mij echt in de demper tuningmaterie te verdiepen)
Oplossing meer lucht(druk) erin , gevolg, minder sag, en stugger/ harder wat gevoel small bump
Vandaar dat ik denk met minder druk en wel 25% sag een prettiger reagerende demper te creëren.
(of juist een spacer eruit? heb nog geen tijd gevonden mij echt in de demper tuningmaterie te verdiepen)
Dan zou ik denken, spacer erbij inderdaad, iets minder druk. Zal wat makkelijker aanspreken en ook zorgen voor minder makkelijk door je veerweg heen gaan.
"The German word for nipple is 'Brustwarze', breast wart. Here I feel is a nation that may be relied upon to produce a man's bike."