Liteville 101

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Interessante materie, ik wil ook naar een plusher gevoel met mijn demper denk dus ook extra shim en dan minder druk?
Nimbus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3901
Lid geworden op: zo 22 november 2009, 08:51
Contacteer:

Ik weet niet of dat bij jouw demper kan, maar meerdere modellen en merken hebben die mogelijkheid.
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn, als je sag dan nog in orde is. Of de andere kant op, is net wat je onder 'plush' verstaat, groter volume is wat meer lineair.
"The German word for nipple is 'Brustwarze', breast wart. Here I feel is a nation that may be relied upon to produce a man's bike."
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Ik heb hem in eerste instantie op 25% sag ingesteld, gevolg, bij simpel ritje in de buurt met wat spelen tot einde veerweg. (Fox float CTD Kashima)
Oplossing meer lucht(druk) erin , gevolg, minder sag, en stugger/ harder wat gevoel small bump

Vandaar dat ik denk met minder druk en wel 25% sag een prettiger reagerende demper te creëren.
(of juist een spacer eruit? heb nog geen tijd gevonden mij echt in de demper tuningmaterie te verdiepen)
Nimbus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3901
Lid geworden op: zo 22 november 2009, 08:51
Contacteer:

Dan zou ik denken, spacer erbij inderdaad, iets minder druk. Zal wat makkelijker aanspreken en ook zorgen voor minder makkelijk door je veerweg heen gaan.
"The German word for nipple is 'Brustwarze', breast wart. Here I feel is a nation that may be relied upon to produce a man's bike."
Plaats reactie