Salsa Spearfish update 25-05-2017

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Waar blijven de wielen foto's?? Ik weet dat je ze heb!
Dennis78
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1217
Lid geworden op: vr 11 december 2009, 16:56
Mijn mountainbike: Specialized Chisel

japie carbon schreef:Waar blijven de wielen foto's?? Ik weet dat je ze heb!
:winkie: :winkie: Ik heb ze inderdaad, vanmiddag wanneer ik thuis ben zal ik foto's maken bij daglicht.
Ik kan je wel vertellen dat het weer een waar Kunstwerk is geworden door Ryk van ForceWheelz.

Het gewicht van de set, compleet met ventielen, velglint en het Project 321 Lefty plaatje, zit net op de 1900 gram volgens mijn keukenweegschaal.
Dennis78
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1217
Lid geworden op: vr 11 december 2009, 16:56
Mijn mountainbike: Specialized Chisel

Alvast excuus voor de foto's.
Ik was niet op tijd thuis, bandjes erop gelegd vanavond.
Ik kom er net achter dat mijn XT schijven niet werken icm de Hope remmen, bovenzijde schijf tikt tegen de klauw aan en voor de voorrem moet ik een andere adapter halen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
HotSnail
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3209
Lid geworden op: zo 17 april 2005, 17:25
Mijn mountainbike: Iron Horse MKIII; OnOne 456; Commencal Supreme MiniDH (in opbouw)
Contacteer:

Snelle fix voor de remmen is een ringetje tussen de remklauw en adapter doen om zo de afstand iets te vergroten. (Zo heb ik van een 185 ook wel eens een 203mm adapter gemaakt...)
Don't believe the hype!
Paul Dun
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2152
Lid geworden op: vr 27 maart 2009, 10:25
Mijn mountainbike: Salsa El Mariachi

Groen van de naven kan er prima bij, wat wordt dit een mooie!
You can bomb the world into pieces but you can't bomb it into peace! (Michael Franti)



http://www.featherbikes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mellowbikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stayokay.com/bergenopzoom" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
RatTrap
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 427
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 00:33
Mijn mountainbike: Project 12

Prachtig...heel mooi. Mooier nog met een normale vork vind ik maar al met al nu al een plaatje! Ben wel benieuwd hoe je haar vind fietsen.
Ride it like you stole it!
Project 12 Victor MKII

Project 12 | |Salsa Cycles | SingleBe | The Radavist
Dennis78
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1217
Lid geworden op: vr 11 december 2009, 16:56
Mijn mountainbike: Specialized Chisel

RatTrap schreef:Prachtig...heel mooi. Mooier nog met een normale vork vind ik maar al met al nu al een plaatje! Ben wel benieuwd hoe je haar vind fietsen.
Ik ben er ook razend benieuwd naar.
Donderdag en vrijdag ben ik vrij en dan ga ik hem afmaken.
Ik heb ondertussen een adresje gevonden met een boel Hope spullen op voorraad.
Ik denk dat ik een 180/160 setup van de remmen ga doen, ook meteen een nieuwe stuurpen halen, zadel meteen ook vervangen, want deze die erop zit bungelt van ellende in elkaar.
Zaterdag hoop ik de toertocht van Oldebroek te kunnen rijden.
Paul Dun
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2152
Lid geworden op: vr 27 maart 2009, 10:25
Mijn mountainbike: Salsa El Mariachi

Ben ook zeer benieuwd naar de rijervaringen!
You can bomb the world into pieces but you can't bomb it into peace! (Michael Franti)



http://www.featherbikes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mellowbikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stayokay.com/bergenopzoom" onclick="window.open(this.href);return false;
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Oh...wat ben ik jaloers op je dat je al zover bent...ik krijg mijn frame zaterdag pas :-{ Maar ik had ook geen haast om op te bouwen, maar nu ik dit zie wil ik hem ook zo snel mogelijk klaar hebben!!! Erg mooi aan het worden, die naven doen hem goed, was even bang dat de kleur niet ging matchen maar dit staat super! Ben benieuwd naar je eerste rijervaring :tong
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
philip92
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 196
Lid geworden op: vr 7 augustus 2009, 01:57
Mijn mountainbike: YT Tues DH 2011, Specialized Camber expert

Wat een klein schijfje voor zeg. mooie fiets!!
You can never be too Specialized
Dennis78
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1217
Lid geworden op: vr 11 december 2009, 16:56
Mijn mountainbike: Specialized Chisel

philip92 schreef:Wat een klein schijfje voor zeg. mooie fiets!!
:winkie: :winkie: het is een 160, vertekend een beetje denk ik, maar er komt een 180 op.
Dennis78
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1217
Lid geworden op: vr 11 december 2009, 16:56
Mijn mountainbike: Specialized Chisel

Dennis78 schreef:
philip92 schreef:Wat een klein schijfje voor zeg. mooie fiets!!
:winkie: :winkie: het is een 160, vertekend een beetje denk ik, maar er komt een 180 op.

Ook de 180 is dus gewijzigd, Hope schijnt voor hun eigen remmen 183mm te gebruiken, duszz bij deze is het een 183 geworden.
Ook maar meteen voorzien van Steelflex leidingen, ik was er nu toch eenmaal bij Mantel in Arnhem en meteen een andere stuurpen, de X4.
Zo dadelijk versnellingskabel erop, afstellen en tot slot nog een bidonhouder, dan moet het volgens mij klaar zijn en mag hij zeer binnenkort de weide in :bier: :winkie:
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Ooow, wat ben je al ver!!! Welke maat stuurpen komt erop? toevallig moet ik morgen ook naar Mantel wat spullen halen, had al een Thomson zadelpen en stem besteld bij ze, een 90 mm en ook schakelkabels ed. Rest me alleen nog het frame dat ik hopelijk morgen krijg. Dus zondag de wiede in??? :bier:
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Dennis78
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1217
Lid geworden op: vr 11 december 2009, 16:56
Mijn mountainbike: Specialized Chisel

Rilson schreef:Ooow, wat ben je al ver!!! Welke maat stuurpen komt erop? toevallig moet ik morgen ook naar Mantel wat spullen halen, had al een Thomson zadelpen en stem besteld bij ze, een 90 mm en ook schakelkabels ed. Rest me alleen nog het frame dat ik hopelijk morgen krijg. Dus zondag de wiede in??? :bier:
Ik heb een 100 meegenomen.
Schakelkabels heeft een maat van me op een rol bij hem thuis en die komt straks wat brengen.
Alvast om je lekker te maken, bij deze;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

:evil: :evil: Rrrrrr :D Nee hoor ziet er top uit, ze gaan qua opbouw niet veel van elkaar afwijken, alleen de Lefty vs de Reba zal het grootste verschil zijn. Denk dat ik ook maar alvast de ZTR stickers van men velgen ga krabben vanavond :winkie: Staat wel mooier denkik ( en dan kan ik tenminste iets doen :lol: )
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Plaats reactie