Tom-S-works HT --> 8,27Kg---> Fotoupdate P2

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Dvdsteen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: do 27 maart 2008, 11:26
Mijn mountainbike: Cube Elite C68 2015, Cube AMS 100 SL 2018
Contacteer:

Banus klinkt leuker ;) hehe
Red een boom. Eet een bever!
Gène
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 518
Lid geworden op: wo 15 november 2006, 15:38
Mijn mountainbike: 29" en beeldschoon

Ah een typische racefiets gedachte "mijn bouw is niet zo breed, dus ik heb geen breed stuur nodig". Fout. Bij mountainbiken gebruik je juist een breder stuur om meer moment te hebben tijdens het sturen. Dat heeft als resultaat dat je meer controle hebt. Zeker bij langere afdalingen en zeer technische passages erg prettig. Of je het echte voordeel ervan kan gebruiken ligt geheel aan je eigen rijstijl en voorkeur.
Alpentour 2010, 2012
Sella Ronda Hero 2012, 2013
Sudety MTB Challenge 2012
Transalp 2010, 2011
Trans Germany 2011
Grand Raid Cristalp 2012
Tom-s
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 10 oktober 2007, 17:00
Mijn mountainbike: is 8kg
Contacteer:

Ik heb een stuurbreedte nodig waarbij ik de ruimte heb mijn handen in het midden tussen mijn shifters en remhendels te plaatsen op snelle stukken. Langs de zijkanten heb ik nu al meer dan genoeg. Heb meer het gevoel dat ik een te breed stuur heb. Rij nu zonder bar-ends en heb de handvatten een beetje overlappend. Nu komt mijn stuur dus overeen met een 60cm stuur terwijl het eerst een 56cm stuur was. De extra breedte bevalt me maar heb niet het gevoel dat ik meer nodig heb.

Vandaag tijdens training eens een foto genomen voor op het forum.
Afbeelding
Tom-s
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 10 oktober 2007, 17:00
Mijn mountainbike: is 8kg
Contacteer:

Heb hem vandaag nog eens gewogen en hij blijkt 8,27 Kg te wegen ipv 8,31 na de laatste updates.
Het zal ook voor een deel komen omdat ik hem nu eens deftig heb gewassen gisteren na de training zodat ik hem juist kon wegen.

Updates voor nu zijn de chainstay protector van 50 - 60 gram vervangen voor een lichtere in biba vorm en de remhendels de logo's eraf schuren omdat het mooier is.
Plaats reactie