Ze zijn er!

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Niels x-treme
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 19:48
Mijn mountainbike: Fatmodul SX03, XO,Marta,WCS,Ronin
Contacteer:

Balen dat je ff moet gaan wachten maar het wordt wel netjes opgelost als ik dat zo lees.

Niels
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

Nu dit voorval......

H@nz (hier van het forum) heeft ook een Fatmodul besteld en had een andere zadelpen nodig omdat hij een 27.2 mm diameter nodig zou hebben (Dit vertelde Fatmodul mij in een mailtje) Ik en Hans hebben een Thomson elite setback aangeschaft van 27.2 mm. Nu kwam de zadelpen van Hans vandaag binnen(woensdag) en wat blijkt de diamter van het frame is ongeveer 28.6mm. Ik weer Fatmodul gebeld en de man was gewoon sprakeloos. Hij snapte niet hoe het kon en zijn 1ste reactie was ook dat dit frame OOK terug gestuurd moest worden. Hij ging het zelf nog even na meten of de diameter daadwerkelijk 27.2 mm was van de frames die hij nog had liggen en ik zou hem dan een kwartier later terug moeten bellen. Helaas moest ik gaan werken en dus bel ik hem morgenvroeg even daarover op hoe het nu precies zit.

Kijken wat hier aan gedaan gaat worden. Of ook dit frame terug sturen of 2 Thomson vergoeden...........

Jullie horen het wel hoe dit afloopt...... :-q

Bart
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Die soapserie kregen jullie er gratis bij :~

Wat een gedoe....
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

Wicked DJ schreef:Die soapserie kregen jullie er gratis bij :~

Wat een gedoe....
Hehe idd het lijkt wel een soap te worden jaa. Opzich wordt je er ook wel een beetje moe van hoor...... pfff

Toch lijkt het tot nu toe nog alles goed te gaan met de service. Zijn eerste reactie was dat het frame terug moest. Is toch weer 22 euro dat ze moeten vergoeden x 2 want mijn frame heb ik gister de deur alweer uit gedaan vanwegen de deuk :-{

Morgenvroeg 9 uur weer is even bellen met Fatmodul :roll:

Bart
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
rossi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 405
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 09:33
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Goedkoop is ....koop

Hoop echter niet dat dit ook voor jullie geldt. Veel succes ermee. Ik heb je nog een Scott aangeraden. :wink:
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

rossi schreef:Goedkoop is ....koop

Hoop echter niet dat dit ook voor jullie geldt. Veel succes ermee. Ik heb je nog een Scott aangeraden. :wink:
Als jij mij het geld geld geeft voor een mooie carbon Scale zoals jij zei...... :wink: Over een half uurtje bel ik ze ff hoe het zit.

Bart
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
rossi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 405
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 09:33
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Vind de kleur wit trouwens wel super.
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

Zo ik heb WEER is ff contact gehad met onze oosterburen over de maat van de zitbuis. Wij hebben beide 2 Thomson Elite (1tje met setback en 1tje zonder setback) besteld in de maat 27.2mm. Deze passen dus NIET in de nieuwe frames omdat de zitbuisdiameter toch 26.8mm is. De man had dat verkeerd tegen mij gezegd :evil: Nu moeten we dus de twee zadelpennen naar Fatmodul sturen en dan ruilen zij de zadelpennen voor ons om(gratis) voor een Thomson in 26.8mm :winkie:

Een hoop gedoe dus maar het wordt tot nu toe toch goed opgelost.

Jullie worden op de hoogte gehouden

Bart
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

In een echte soapserie loopt het ook vaak goed af aan het eind :winkie:
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
Bundy
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1308
Lid geworden op: di 11 oktober 2005, 15:30
Mijn mountainbike: wil meer naar buiten

Wicked DJ schreef:In een echte soapserie loopt het ook vaak goed af aan het eind :winkie:

ja, was het niet Dallas waarin iedereen aan het eind afgeknald werd. :D

Het is vooral jammer van al die bike-weekeinden die nu bikeloos voorbij gaan.
Naast het doen van diverse liefhebberijen ben ik ook dol op hobby's zoals oa vrijetijdsbestedingen en bepaalde dingen doen.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Bundy schreef:Het is vooral jammer van al die bike-weekeinden die nu bikeloos voorbij gaan.
Een beetje biker zorgt dat ie niet van één stalen ros afhankelijk is :tong
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
Bundy
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1308
Lid geworden op: di 11 oktober 2005, 15:30
Mijn mountainbike: wil meer naar buiten

Wicked DJ schreef:
Bundy schreef:Het is vooral jammer van al die bike-weekeinden die nu bikeloos voorbij gaan.
Een beetje biker zorgt dat ie niet van één stalen ros afhankelijk is :tong
Ok Ok, zonder je nieuwe bike dan :-q
Naast het doen van diverse liefhebberijen ben ik ook dol op hobby's zoals oa vrijetijdsbestedingen en bepaalde dingen doen.
KingBee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3979
Lid geworden op: za 14 juni 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Scott Scale

Wicked DJ schreef:
Bundy schreef:Het is vooral jammer van al die bike-weekeinden die nu bikeloos voorbij gaan.
Een beetje biker zorgt dat ie niet van één stalen ros afhankelijk is :tong
Zal lastig gaan wanneer 't alu frames zijn :wink:
Brum
Genius
Genius
Berichten: 3747
Lid geworden op: wo 5 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: FS + SS en nog een paar
Contacteer:

rossi schreef:Goedkoop is ....koop

Hoop echter niet dat dit ook voor jullie geldt. Veel succes ermee. Ik heb je nog een Scott aangeraden. :wink:
Whahaha. Grote merken kunnen het nog erger verneuken hoor. Pech hebben is gewoon een kunst. En je stelling gaat niet op: mijn frame is bijna 3x goedkoper en niets mis mee! En Scales breken zonder garantie, daar betaal je dan €2K voor, ook leuk.
fietsertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 721
Lid geworden op: do 24 april 2003, 17:52
Contacteer:

Wat een gedoe. :-? Wat is eigenlijk het verschil tussen het SX01 en het SX02 frame? Ik zit ook te denken om een MTB op te bouwen en had No Saint Urian 2 in gedachten, maar deze hebben ook wel wat en zijn ook niet zo duur.
'Hippies, hippies. They're everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad.'
Plaats reactie