Ze zijn er!

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Nice frames :P

Wel balen van die de deuken zeg!
H@nz
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: di 8 maart 2005, 22:40
Mijn mountainbike: Fatmodul sx 03 custom

klote van de deuken ja maar mijne in deuk vrij op een klene na dan maar dan moet je heel geod kijken. die deuk kan niet van het vervoeren zijn wat dit zat niet op een kwesbare blekin dedoos ik denk toch dat het van een lasmal is geweest verder zijn het super frames. nu alleen nog een mooi vorkje en dan ombouwen.
gr hans
KingBee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3979
Lid geworden op: za 14 juni 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Scott Scale

H@nz schreef:klote van de deuken ja maar mijne in deuk vrij op een klene na dan maar dan moet je heel geod kijken. die deuk kan niet van het vervoeren zijn wat dit zat niet op een kwesbare blekin dedoos ik denk toch dat het van een lasmal is geweest verder zijn het super frames. nu alleen nog een mooi vorkje en dan ombouwen.
gr hans
Wát zeg je? :-{
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

KingBee schreef:
H@nz schreef:klote van de deuken ja maar mijne in deuk vrij op een klene na dan maar dan moet je heel geod kijken. die deuk kan niet van het vervoeren zijn wat dit zat niet op een kwesbare blekin dedoos ik denk toch dat het van een lasmal is geweest verder zijn het super frames. nu alleen nog een mooi vorkje en dan ombouwen.
gr hans
Wát zeg je? :-{
blablabla?
DeKerfs
Genius
Genius
Berichten: 1089
Lid geworden op: za 15 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: N+1
Contacteer:

H@nz schreef:die deuk kan niet van het vervoeren zijn wat dit zat niet op een kwesbare blekin dedoos ik denk toch dat het van een lasmal is geweest

Zoals al in het andere topic aangegeven;

kwam dit door het lassen of andere bewerkingen.. dan waren ze écht niet door de kwaliteitscontrole gekomen bij de framebouwer.. Die deuken zijn er in gekomen tijdens transport/handling of opslag. 99,99% zeker weten dat dat niét door het productieproces is gekomen. De mensen achter Fatmodul hadden de frames dan ook écht niet geaccepteerd.
Brum
Genius
Genius
Berichten: 3747
Lid geworden op: wo 5 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: FS + SS en nog een paar
Contacteer:

Zo zie je maar meer, goedkoopst is best! Tenminste, die van mij is toch (nog) heel?
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

Jongens jongens rustig aan :tong Ik heb vanmiddag contact gehad met Fatmodul en alles is al opgelost. Ik mag het frame terug sturen ( kosten moet ik zelf betalen maar krijg ik wel terug betaald) Ik krijg een nieuw frame dat ook weer gratis naar me opgestuurd wordt en dan komt alles goed. :-q Prima Service toch. De man waas heel verbaasd toen ik zei dat er een deuk in mijn frame zat. Het was onmogelijk zei hij. Na foto's gezien te hebben geloofde ie het toch wel :tong :D Morgen stuur ik het frame terug en dan hoop ik volgende week (hooguit de week erna) mijn nieuwe weer binnen te hebben.

Wordt vervolgd :-q

Bart
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
Knaag
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 191
Lid geworden op: do 20 januari 2005, 23:24
Mijn mountainbike: Cube ltd3 (2004/2005), Batavus Torix B1 (1995)
Contacteer:

Inderdaad. Je moest eens weten hoe DHL zijn dingen transporteert, daar wordt je echt verdietig van. Ik zou ze nog geen brandkluis laten vervoeren
What would Brian Boitano do?
Brum
Genius
Genius
Berichten: 3747
Lid geworden op: wo 5 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: FS + SS en nog een paar
Contacteer:

Knaag schreef:Inderdaad. Je moest eens weten hoe DHL zijn dingen transporteert, daar wordt je echt verdietig van. Ik zou ze nog geen brandkluis laten vervoeren
Jawel, daar kunnen ze niet mee gooien. Maar ik heb ook dozen gehad met een trough-trough gat erin, gelukkig tussen de poten van m'n Foxje in, anders was het ook kassa geweest.
H@nz
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: di 8 maart 2005, 22:40
Mijn mountainbike: Fatmodul sx 03 custom

toch vind ik dat vreemd die deuk maar goed opgelost. Ik kan gaan opbouwen
Helaas dat je nu nog ff moet wachten bart maja goed werk heeft tijd nodig
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

Maar nu snap ik nog steeds niet waarom 3 :~
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

guido_gorisse schreef:Maar nu snap ik nog steeds niet waarom 3 :~
Had je al gelezen dat ze voor meerdere personen bestemd zijn ?!?
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Brum
Genius
Genius
Berichten: 3747
Lid geworden op: wo 5 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: FS + SS en nog een paar
Contacteer:

guido_gorisse schreef:Maar nu snap ik nog steeds niet waarom 3 :~
Persoonlijkheidsstoornissen zijn niet erg goed voor je portemonnee!
Nelson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: zo 7 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Cannondale f1 flash
Contacteer:

*kwijl :P Jammer dat mijn Duit zo slecht is, anders had ik er ook één besteld. Ga morgen ff langs de LBS, kijken of hij `m voor een redelijkeprijs kan krijgen (als hij er al in handeld) Anders ga ik gewoon vet m`n best doen :D Ik neem de sxo3 zwart/oranje 8)

Beetje jammer dat ik dit niet eerder heb gezien. Veel plezier met de uwe.
() ()
( '.' )
(")(")
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

Nelson schreef:*kwijl :P Jammer dat mijn Duit zo slecht is, anders had ik er ook één besteld. Ga morgen ff langs de LBS, kijken of hij `m voor een redelijkeprijs kan krijgen (als hij er al in handeld) Anders ga ik gewoon vet m`n best doen :D Ik neem de sxo3 zwart/oranje 8)

Beetje jammer dat ik dit niet eerder heb gezien. Veel plezier met de uwe.
Op de zwarte met oranje zit minimaal 2 maanden levertijd omdat die "op" waren (foutje in het computersysteem). Het was eerst ook de bedoeling om die zwart met oranje te bestellen maar omdat hier een lange levertijd op zat kregen we deze aangeboden. Nu is het van EASTON alu gemaakt en eigenlijk waren de frames duurder maar omdat zij een fout hadden gemaakt kregen we deze voor dezelfde prijs aangeboden. :-q Dinsdag stuur ik mijn frame terug en hoop dan begin volgende week weer een nieuwe te hebben. Dat word dus weer eventjes wachten :-{

Bart
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
Plaats reactie