Nieuw op 't forum!

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Pablo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 21 november 2005, 22:50
Mijn mountainbike: Giant

Afbeelding

Hallo allemaal,

Ik mocht natuurlijk niet ontbreken op dit geweldige forum! Zodoende heb ik me maar even aangemeld!

Zie hier mijn fantastische fiets! Ik heb hem al een tijdje, en hij begint een jaartje ouder te worden maar hij fietst nog redelijk!

Ik heb de fiets helemaal zelf opgebouwd. De fiets is voorzien van XT afmontage, Mavic Ride wielen, Magura's, en een voorvork van Marzocchi. Voor het schakelen gebruik ik Sram Rocket shifters! Prima afmontage maar het frame is gedateerd!

Volgend jaar koop ik een nieuw frame ( ik weet nog niet welke ) en die ga ik weer helemaal opbouwen!

Ik ben zelf regelmatig te vinden op diverse parcoursen door het hele land heen! Ik heb je vast wel eens ingehaald! :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Welkom!

Sparen voor een nieuw frame kan geen kwaad nee. ;)(misschien wel een nieuwe bike...)

Als je nou een beetje actief blijft meedoen / meekijken kan je wellicht volgend jaar in één keer de goede keuze voor een nieuw frame maken 8)

:~ Waarom staat je zadelpen met de kop naar voren? Lijkt me een wat vreemde zit geven....
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Pablo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 21 november 2005, 22:50
Mijn mountainbike: Giant

Waarom staat je zadelpen met de kop naar voren? Lijkt me een wat vreemde zit geven....
Ik ben met mijn fietsvakantie in Zwitserland na een afdaling ten val gekomen. Mijn fiets lande op het zadel. Een noodreparatie was genoodzaakt om verder te fietsen. Zodoende de kop naar voren. Het fietst er trouwens niet anders om ! :-{ :P

( Kijk ook maar even naar het zadel zelf )
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Oh ja nou zie ik het :-D

Een nieuw zadel is boven budget ? ;)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Pablo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 21 november 2005, 22:50
Mijn mountainbike: Giant

Een nieuw zadel is boven budget ?
Je zou het bijna zeggen!

Ik geniet nog even van mijn noodreparatie! Na de bewuste val moest ik nog ongeveer 40 kilometer rijden! Ik was als een kind zo blij dat het zadel weer bruikbaar was! :P
PiPi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 309
Lid geworden op: wo 19 oktober 2005, 17:36
Mijn mountainbike: Santos SCC01, SRAM X-9, Recon 351 Solo Air
Contacteer:

Mooi stilleven zo Pablo, have fun en welkom
de modder kan de smaragd misschien wel verbergen, maarre, hij kan hem niet vuil maken
bagger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2720
Lid geworden op: wo 30 maart 2005, 17:13

Pablo schreef:
Waarom staat je zadelpen met de kop naar voren? Lijkt me een wat vreemde zit geven....
....... zodoende de kop naar voren. Het fietst er trouwens niet anders om ! :-{ :P
Welkom! Leuke woordspeling trouwens: Zadelpen omdraaien en dan zeggen dat je niet andersom fietst....
"Adventure is just bad planning"
Robin v Berkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2874
Lid geworden op: ma 4 oktober 2004, 00:00
Mijn mountainbike: cannondale Scalpel team 09
Contacteer:

welkome :P
Plaats reactie