Hoe vervoer je een fiets....?

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
PFW
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 23 november 2004, 10:43
Mijn mountainbike: Trek Superfly 9
Contacteer:

Ik vind het trouwens wel behoorlijk wat schade. Mijn racefiets heeft toch al best vaak los achter in een busje gestaan met andere fietsen. Heb ik eigenlijk geen schade van gehad. Als ik dan dit zie...

Je kan toch wel gewoon zeggen wat je hebt gekregen? Waarom zou je daar geheimzinnig over doen?
M.A.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: do 9 oktober 2003, 16:03

PFW schreef: Je kan toch wel gewoon zeggen wat je hebt gekregen? Waarom zou je daar geheimzinnig over doen?
Inderdaad, wel klagen maar niet zeggen wat je hiervoor vergoed gehad hebt.

Ik moet zeggen dat ik die schade ook zeker slordig vindt maar geef toe, het is enkel optisch.
Dat Pinkbike slaat nu tenminste ergens op.
Baho
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 2 april 2003, 19:44
Mijn mountainbike: een rood-witte uit denekamp

themaniac schreef:Kom ik boos over dan :o dat zeggen sommige hier wel meer.
Yep, dan kom je. Het zou mij niks verbazen dat als jij de LBS binnenloopt, een aantal verkopers heel diep zuchten en proberen te regelen dat een collega jou helpt ...
Some stop to smell the roses, while others prefer to see them only as red streaks that line the sprint to the finish.
Knaag
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 191
Lid geworden op: do 20 januari 2005, 23:24
Mijn mountainbike: Cube ltd3 (2004/2005), Batavus Torix B1 (1995)
Contacteer:

precies, vermeld nou ff erbijwat je kreeg, daar gaat dit hele topic over.
What would Brian Boitano do?
jan1963
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 06:43
Mijn mountainbike: Flanders FXT
Contacteer:

Net even dit topic helemaal gelezen en volgens mij gaat het erover dat er betaald werd voor veilig transport en dat dat helemaal niet goed geregeld was. Ik zou ook geen vreugdedansjes maken met zo'n schade. Tenslotte ben je zuinig op je fiets en je moet er toch maar jaren tegenaan kijken. Dat dit ruim vergoed wordt lijkt me dan ook helemaal normaal. Als deze schade onzichtbaar moet hersteld worden kan je je aan het volgende verwachten: fiets helemaal slopen, , vork uit mekaar en beide laten ont- en terug lakken. Niewe crank, nieuwe kabels (want wie gebruikt er z'n ouwe kabels nog na demontage?), nog wat prulletjes hier en daar...Lijkt me een aardig kostenplaatje te zijn...En ALS je dan nog wat overhoudt, so what? Je bent wel mooi je fiets een paar weken kwijt.
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

Knaag schreef:precies, vermeld nou ff erbijwat je kreeg, daar gaat dit hele topic over.
Uhm nee...dat is de vraag van sommige. Typisch Nederlands om steeds over geld te zeuren. Moet ik strax de aankoopbon van mn fiets ook nog in gaan scannen...het moet niet gekker worden...Strax gaan we nog loonstrookjes vergelijken op het internet..

Rare mensen... :tong
PFW
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 23 november 2004, 10:43
Mijn mountainbike: Trek Superfly 9
Contacteer:

themaniac schreef:
Knaag schreef:precies, vermeld nou ff erbijwat je kreeg, daar gaat dit hele topic over.
Uhm nee...dat is de vraag van sommige. Typisch Nederlands om steeds over geld te zeuren. Moet ik strax de aankoopbon van mn fiets ook nog in gaan scannen...het moet niet gekker worden...Strax gaan we nog loonstrookjes vergelijken op het internet..

Rare mensen... :tong
Sorry, maar jij doet hier typisch Nederlands (geheimzinnig doen over een hoe duur iets is, hoeveel je verdiend en hoeveel korting je heb hebt gekregen is typisch Nederlands, in veel andere landen is dat veel makkelijker bespreekbaar).

Maakt ook verder niet uit, als je het niet wilt zeggen, dan hoeft het ook niet ('t is een vrij land).
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

Dank u... :-q
M.A.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: do 9 oktober 2003, 16:03

Natuurlijk moet het niet maar begin dan ook niet zon klaagtopic zonder dat erbij te vermelden (in de eerste post) want het is wel van belang.
Dat Pinkbike slaat nu tenminste ergens op.
Plaats reactie