Even voorstellen met fiets

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Keith
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: do 28 augustus 2003, 18:07
Mijn mountainbike: Rock Machine Tsunami

Hallo allemaal,

Mijn naam is Keith en ben 20 jaar oud, ik wilde weer lekker gaan sporten en mountainbiken leek me altijd al erg gaaf. Dus ben het gewoon gaan doen, en tot nu toe zeker geen spijt van!

Sinds een maandje of twee ben ik redelijk fanatiek bezig met mountainbiken. Ik heb er erg veel plezier in en fiets nu voornamelijk in Best en binnenkort in Nuenen kijken.

Ik heb daarvoor een Rock Machine Tsunami gekocht met de volgende afmontage:
XT achter en LX voorderailleur, Deore shifters, Avid SD5 V-brakes, Trutativ Firex Crankstel en Ritchey Comp onderdelen.

Tot nu toe al een behoorlijk aantal kilometers gemaakt en bij de laatste schoonmaakbeurt merkte ik dat er een aantal spaken in het achterwiel los zitten. Die wordt vandaag even nagetrokken, en ben aan het kijken voor een nieuwe wielset :-D .

Ik zal hier hopelijk nog veel nuttige info & tips vandaan kunnen halen!

http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=650444

http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=650443
Gebruikersavatar
Bundy
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1308
Lid geworden op: di 11 oktober 2005, 15:30
Mijn mountainbike: wil meer naar buiten

Lijkt me geen verkeerd fietsje, have fun!
Naast het doen van diverse liefhebberijen ben ik ook dol op hobby's zoals oa vrijetijdsbestedingen en bepaalde dingen doen.
bas vlemminx
All rounder
All rounder
Berichten: 138
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 22:13
Mijn mountainbike: Cannondale F600SL / Trek Session 10

mooien fiets.

En dan in nunen lekker de berg af racen.
wat wel verstandig is als je in nunen wilt gaan fietsen zorg dat je met droog weer er naar toe gaat. wand ik kom er bijna weekelijks en als het nat is kun je sommige stukjes niet of nauwlijks fietsen. hahahah als je denkt oo het gaat lekker glij je met fiets en al naar beneden zo glad is het dan. maar voor de rest is het een leuke routen. en als je van een technisch stuk houd. moet je de blauwe route volgen. die begint zeg maar bij de helmond weg.

dus veel plezier met fietsen.

groetjes BAS.
Fiets Nooit Harder Dan Je Bescherm Engel Vliegen Kan !!!!!!!!!
Keith
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: do 28 augustus 2003, 18:07
Mijn mountainbike: Rock Machine Tsunami

aha, dus atm is het erg nat dan? hopelijk nog niet te nat want wilde eigenlijk vrijdag of zaterdag erheen :). achja we zien wel, zet gewoon mn duikbril op :P

thnx voor reacties :-q
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Aloha,

Welkom hier! Mooie fiets maar....

Zet je zadel wat meer naar beneden, hij wijst nu erg richting je mannelijk heid. Krijg je gegegarandeerd last van.

verder vraag ik me af of het frame niet een maatje te groot is voor je aan de zadelhoogte te zien.
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
Cubee without blizzards
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 12 oktober 2005, 23:09
Mijn mountainbike: Cube LTD Team 2006

Mooie fiets, goed afgemonteerd, veel plezier ermee!
49 and still going strong
Keith
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: do 28 augustus 2003, 18:07
Mijn mountainbike: Rock Machine Tsunami

Globe schreef:Aloha,

Welkom hier! Mooie fiets maar....

Zet je zadel wat meer naar beneden, hij wijst nu erg richting je mannelijk heid. Krijg je gegegarandeerd last van.

verder vraag ik me af of het frame niet een maatje te groot is voor je aan de zadelhoogte te zien.
Zadel staat al meer naar beneden, is oude foto :)

Ik ben 1,90m lang, het is een 21" frame...zou goed moeten zijn volgens mij?
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

Frame hoogte is wel goed. Er werdt eigenlijk kantelen bedoeld, dus punt van het zadel wat lager ipv het hele geval nog wat laten zakken. :wink:
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
Keith
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: do 28 augustus 2003, 18:07
Mijn mountainbike: Rock Machine Tsunami

dat snap ik dat ie dat bedoelde, ik dacht; laat ik in zijn taal reageren ;)

zadel staat nu 'vlakker' zeg maar...
Plaats reactie