Specialized S-works HT 2006

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Granville titanium
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: do 8 september 2005, 18:58

Eindelijk heb ik hem ! Mijn droomfiets ! :o :D :-D
Man, wat een beest zeg !
Ik ga een fototje toevoegen, dan zie je zelf wel wat voor onderdelen er op staan :wink:

De fiets:

http://img450.imageshack.us/my.php?imag ... 0071cj.jpg

De vork:

http://img450.imageshack.us/my.php?imag ... 0039vg.jpg

De crank:

http://img450.imageshack.us/my.php?imag ... 0043us.jpg

De deraileur:

http://img450.imageshack.us/my.php?imag ... 0058dq.jpg

Voila geef ulle mening maar e :tong :wink: :-D
ps: sorry voor sommige fotos maar ik moest ze bewerken op ze geupload te krijgen e :-q
The Duke
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 308
Lid geworden op: do 28 juli 2005, 19:11

Mooie bike! :-q
bikybiky
Genius
Genius
Berichten: 3715
Lid geworden op: za 27 september 2003, 20:53
Mijn mountainbike: Ibis Ripley v4
Contacteer:

ziet er heel goed uit!!

zelf bouw?
Ride First Work Later!!
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

Erg mooie slut Granville titanium dude!

Zou alleen wel gelijk die XT kettingbladen vervangen door hardere bladen. TA bijv. De originele Shimano bladen slijten als sneeuw voor de zon. Heb dezelfde crank, maar gelijk de bladen vervangen door TA. Dingen zijn nog steeds super na goed afgeragd te zijn.
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
Granville titanium
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: do 8 september 2005, 18:58

The Flying V schreef:Erg mooie slut Granville titanium dude!

Zou alleen wel gelijk die XT kettingbladen vervangen door hardere bladen. TA bijv. De originele Shimano bladen slijten als sneeuw voor de zon. Heb dezelfde crank, maar gelijk de bladen vervangen door TA. Dingen zijn nog steeds super na goed afgeragd te zijn.
Ok thx voor de tip man! ( wat is chainsuck ? ik was in een blaadje aan het lezen en las dat de xt-crank te kampen heeft met chainsuck maar wat is dat ? )

Nee, onderdelen gekozen en laten ineenzetten door een fietsenmaker, leek me veel handiger ( voor bv garantie, problemen later, ... )
Komt iets duurder uit maar kan mssn later nog van pas komen e

Greetz

jan
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

Gebruik de zoek functie eens. Zoek dan op Chainsuck en je krijgt 3 pagina's vol :wink:

Chainsuck is dat je ketting door je bladen mee wordt genomen en kem komt te zitten tussen je frame. (voor betere uitleg ff goed zoeken :tong )

Bart
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
Granville titanium
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: do 8 september 2005, 18:58

B@rt schreef:Gebruik de zoek functie eens. Zoek dan op Chainsuck en je krijgt 3 pagina's vol :wink:

Chainsuck is dat je ketting door je bladen mee wordt genomen en kem komt te zitten tussen je frame. (voor betere uitleg ff goed zoeken :tong )

Bart
Ok :p Thx
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Die knik in de onderbuis vind ik persoonlijk niet mooi bij Specialized, maar verder is dit een fiets om bij te kwijlen :-q
Prachtige vork, X0 groepje.... jummm
Bicycle, bicycle, bicycle
jebice
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 344
Lid geworden op: di 5 augustus 2003, 19:31
Mijn mountainbike: Ventana El Capitán
Contacteer:

Mooie bike hoor.
Hier ga je veel plezier aan beleven.
Wat weegt zo'n speci nou?
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

Wat ik straks vergeten was te zeggen: Zoepah fiets :-q :wink:

Bart
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
Granville titanium
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: do 8 september 2005, 18:58

B@rt schreef:Wat ik straks vergeten was te zeggen: Zoepah fiets :-q :wink:

Bart
Merci e mannen :D het gewicht zal ik dinsdag weten te zeggen ( dan ben ik bij de fietsenmaker en die heeft hake int plafond met ingebouwde weegschaal ) maar niet dat ik een weight weenie ben hoor ( anders stak ik er bv een Rock Shox SID worldcup in fzo e :p + de wielen konde lichter ... :p )

Greetz

Jan
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Niet om het een of ander, maar ik hoop dat het met je fietsprestaties beter gesteld is dan met je spelling... :wink:
Bicycle, bicycle, bicycle
fietsertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 721
Lid geworden op: do 24 april 2003, 17:52
Contacteer:

De Avid remhendels vindt ik door het ontbreken van de Speed Dial draaidingetjes een beetje afsteken, omdat ze vrij basic zijn en de overige onderdelen wel heel duur zijn. Tevens zou ik er zelf bar-ends op zetten (bijv. Ritchey WCS). Maar verder is het een mooie fiets, en hij heeft gelukkig geen kabels onderaan de onderbuis! Iets wat Specialized om onverklaarbare redenen wel op andere bikes heeft.
'Hippies, hippies. They're everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad.'
Granville titanium
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: do 8 september 2005, 18:58

fietsertje schreef:De Avid remhendels vindt ik door het ontbreken van de Speed Dial draaidingetjes een beetje afsteken, omdat ze vrij basic zijn en de overige onderdelen wel heel duur zijn. Tevens zou ik er zelf bar-ends op zetten (bijv. Ritchey WCS). Maar verder is het een mooie fiets, en hij heeft gelukkig geen kabels onderaan de onderbuis! Iets wat Specialized om onverklaarbare redenen wel op andere bikes heeft.
Seg niks tegen mijn dialect e ! :( :o :tong :D
Er komt een nieuw stuur en stuurpen op hoor samen met bar-ends !
Maar mijn fietsenmaker zegde dat ik eerste maar is een weekje moest proberen, daarna alles definitief erop zetten e ...
GReeTZ

jan
SniperWorks
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1642
Lid geworden op: di 1 juli 2003, 21:44
Mijn mountainbike: Scott Pro Racing '03, Trek 9900 '95 Trek 8000 '09
Contacteer:

[quote="fietsertje"]De Avid remhendels vindt ik door het ontbreken van de Speed Dial draaidingetjes een beetje afsteken, omdat ze vrij basic zijn en de overige onderdelen wel heel duur zijn. quote]

ok dus zodra er een afstel ringetje op zit... zien ze er direct duurder en beter uit :-{
Plaats reactie