ff voorstellen dan maar

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
enpro
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: zo 9 oktober 2005, 23:14
Contacteer:

Vuelta schreef:Haha, ik heb ff al de berichten hier gelezen en ik
vind het een zeer boeiend topic zeg...


ik hoop dat ik hier nog veel ga leren en mischien wel vrienden maken ook .


Jij maakt wel heel snel vrienden hier...Enpro

Verder succes met je bike en denk inderdaad iets meer aan je
veiligheid :wink:
Ok ok ik heb nu een helm , nu hem alleen nog leren dragen en niet aan mn stuur laten bengelen. Ik ben gewoon niet zo'n helm persoon maar als ik echt ruig ga doen doe ik hem wel op .En btw ik ben begonne met streeten en daarbij vind ik een helm tog wel handig. volgens mij is steen klijn beetje harder dan een bladerdeken .

En wat betreft vrienden ... ik ben igg belangrijk genoeg dat jullie je zorgen maken om mijn hoofd , :-q dat is al heel wat. Dus bedankt vrienden :tong .

O jah , foto's van mn nieuwe freeride fietsje zijn onderweg :-q
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

enpro schreef:O jah , foto's van mn nieuwe freeride fietsje zijn onderweg :-q
Ik ben benieuwd of ze dan ook daadwerkelijk hier op het forum verschijnen ;)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Venco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 09:50

enpro schreef:
Ok ok ik heb nu een helm , nu hem alleen nog leren dragen en niet aan mn stuur laten bengelen. Ik ben gewoon niet zo'n helm persoon maar als ik echt ruig ga doen doe ik hem wel op .En btw ik ben begonne met streeten en daarbij vind ik een helm tog wel handig. volgens mij is steen klijn beetje harder dan een bladerdeken .

En wat betreft vrienden ... ik ben igg belangrijk genoeg dat jullie je zorgen maken om mijn hoofd , :-q dat is al heel wat. Dus bedankt vrienden :tong .

O jah , foto's van mn nieuwe freeride fietsje zijn onderweg :-q
Volgens mij is een boom anders ook behoorlijk hard. Knal daar mee eens met je hoofd tegen aan zonder helm...
enpro
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: zo 9 oktober 2005, 23:14
Contacteer:

[/quote]

Volgens mij is een boom anders ook behoorlijk hard. Knal daar mee eens met je hoofd tegen aan zonder helm...[/quote]


Nee is een rubberboom :tong
Plaats reactie