m'n T301 vLimpurg (en de stalen hardtail)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
KingBee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3979
Lid geworden op: za 14 juni 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Scott Scale

Heb maar eens de cam van m'n vader geleent om 'n paar pix te schieten van de fully

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding


M'n vertrouwde stalen ros die nu zo'n 15jr. is en binnenkort weer wordt opgebouwd met onderdelen van een donorbike en hoogstwaarschijnlijk de deore groep van de FS

Niet helemaal duidelijk, maar 't is een sloping frame (bovenkant zadelbuis ligt in rechte lijn met de balhoofdbuis)

Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door KingBee op wo 5 oktober 2005, 13:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Gaaf, Spooky's op die stalen kar. Zijn die over?
KingBee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3979
Lid geworden op: za 14 juni 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Scott Scale

Exar schreef:Gaaf, Spooky's op die stalen kar. Zijn die over?

wafoor dingen?
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Die remmen, dus.
KingBee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3979
Lid geworden op: za 14 juni 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Scott Scale

Exar schreef:Die remmen, dus.
Ehh, nope. Remmen laat 'k erop zitten. De canti remblokjes zijn ook nog niet zó versleten - lijken erger door al 't zand, stof wat er op ligt sedert het non-gebruik na 2-3jr-. Misschien dat deze eind volgend jaar vervangen worden door de v-brakes, maar tis de bedoeling om beide bikes rijdbaar te houden. (da's het gekloot met 1" balhoofden)

Van de donorbike (stalen Atb Ranger) heb 'k misschien nog wel een setje over als alles klaar is.

Zijn geen Suntour canti's -ja...toen maakten ze nog goed spul- (shimano sis volgens mij, maar weet 'k niet zeker) in elk geval
Sensei
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: wo 17 september 2003, 00:26

Met oude flexstem stuurpen op die stalen, die heette toch zo? :P
Giant Super Sierra, Spec stumpj staal wit, Spec. stumpj Epic carbon, Koga ? , Spec. Stumpj. M4, Spec. S-works FSR staal, Bontrager staal, Asta carbon, Spec. FSR s-works alu, Litespeed Ocoee, Spec. FSR, Spec. Epic, Spec Epic Mar. Carb, trek procaliber 9.7
KingBee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3979
Lid geworden op: za 14 juni 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Scott Scale

Sensei schreef:Met oude flexstem stuurpen op die stalen, die heette toch zo? :P
Zoiets, JD Suspension stem. Deed 't altijd goed en een wereld van verschil


beetje blurrie
Afbeelding

on top (stuur heeft de tand des tijds niet echt helemaal goed doorstaan ...een nieuwe stalen is voorhanden)
Afbeelding

staand met kadoeke achteras (wd40 is ook echt overal handig voor)
Afbeelding


Nou nog zorgen dat de stem weer vastkomt ....met 't beperkte aantal gereedschap wou t niet echt met de te korte imbus lukken om em vast te zetten.


dornobike
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie