Winterberg 28-08-05 sfeerimpressie.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
RonaldMcD
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: di 9 november 2004, 21:17
Mijn mountainbike: Specialized P.3

Eindelijk, een zomerse dag brak aan. De mogelijkheid tot een dag Winterberg was daar. De fiets weer in elkaar gezet, vervoer geregeld, de spullen ingepakt. Na een zaterdagnacht waarin een schamele 5 uur slaap werd gehaald was het dan zover, ik ging weer naar Winterberg, een klein paradijs gevuld met veel vermaak.

Om 6:00 ging de wekker.
Om 7:00 was Patrick (Freeko) gearriveerd bij m'n huis in Oldenzaal. Ik was een kleine 2,5 uur verwijdert van mijn Mekka.

160/170km/u gemiddeld rijden doet je tempo veel goed. En je wordt er wakker van. We waren er in no-time. Om 9:30 waren we voorzien van een liftpas, in vol ornaat en klaar om Winterberg eens heftig onveilig te maken. In alle rust natuurlijk, er waren nog weinig gekken op de baan.

Een uur later hadden we er 5 runs opzitten. Maar we hadden de hele dag nog, rustig aan dus. Dit tempo hou je niet tot 4 uur vol. Tenminste, ik niet. Een afwisseling van 6cross, freecross en voor het eerst de Evil Eye (de vorige keer dat ik er was, was het me te glad). Daar waar ik gedacht had me de hele dag te vermaken met tables proberen te springen werd het meer een dag van skinny's, wipwappen en droppen. Freeko was de factor die ervoor zorgde dat ik steeds verder ging en m'n grenzen verlegde. En als er een jochie van 9/10 jaar op een crosscountry fietsje de skinny's rijdt, dan moet je wel. Dat kan je niet negeren. En dus doe je het 'em na. Kicken.

Samengevat, ik heb me geweldig vermaakt. We zijn idioot vaak naar beneden gegaan, de dagkaart vol benut. Het werd na 2 uur wel erg druk, er stond een idiote rij voor de lift, tot op het laatste stuk van de freecross. Maar gelukkig is het liftsysteem prima in orde en schoot het redelijk op. We hebben nog wat Nederlanders gespot (waaronder een groep XC rijders die zo snugger waren hun zadelpen gewoon in XC-stand te laten staan, helden (dit is sarcasme, wat een idioten..)), maar op Daniel na, geen bekenden van dit forum.

Oh, en natuurlijk de foto's die Freeko van me geschoten heeft (de een mooier dan de ander, maar het idee mag duidelijk zijn):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu wil ik graag terug.
Laatst gewijzigd door RonaldMcD op wo 31 augustus 2005, 13:17, 2 keer totaal gewijzigd.
George Clooney is my homeboy.
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Stokende impressie McD.. oeh.
RonaldMcD schreef:En nu wil ik graag terug.
Ik ook.. :((
The freedom to ride where you want, when you want.
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Soon, I will be, soon!!! Voor het eind van het seizoen kan winterberg mij zeker nog een keer verwachten.
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
freeko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: ma 6 december 2004, 08:49
Mijn mountainbike: Foes DHS Mono/Santa Cruz Nomad
Contacteer:

Nice report mr Mc .D. :-q

Hier nog 2 pic's van mij met dank aan Ronald Mc.D

Afbeelding

Afbeelding

was inderdaad zeker een leuk dagje
Ja man!
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

Leuk leuk!

Moet voor het eind van het seizoen zeker nog een keer die kant op...Had er al nog een keer geweest kunnen zijn, maar dat laten we maar ff buiten beschouwing...
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
RonaldMcD
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: di 9 november 2004, 21:17
Mijn mountainbike: Specialized P.3

Screw-up van mijn kant. Ik heb er '09' van gemaakt ipv '08'.

*gilt om een modje*
George Clooney is my homeboy.
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

RonaldMcD schreef:Screw-up van mijn kant. Ik heb er '09' van gemaakt ipv '08'.

*gilt om een modje*
Je kan je eigen bericht gewoon editten, dus ook de titel :wink:
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

McD heeft gelukkig meer verstand van bike'n.
<3
RonaldMcD
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: di 9 november 2004, 21:17
Mijn mountainbike: Specialized P.3

Rodger schreef:McD heeft gelukkig meer verstand van bike'n.
McD post te weinig op dit forum om door te hebben wat de mogelijkheden zijn. ;)

Maar wel bedankt hoor. :*
George Clooney is my homeboy.
basic
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: za 20 augustus 2005, 23:32

cool
freeko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: ma 6 december 2004, 08:49
Mijn mountainbike: Foes DHS Mono/Santa Cruz Nomad
Contacteer:

Nog 1 weekje werken,dan een maandje vakantie.Nog snel ff Willingen checken voor de winter
Ja man!
Ruud
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2044
Lid geworden op: di 17 september 2002, 11:26
Mijn mountainbike: is verkocht
Contacteer:

RonaldMcD schreef:McD post te weinig op dit forum om door te hebben wat de mogelijkheden zijn. ;)
Lees: n00b.
RonaldMcD
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: di 9 november 2004, 21:17
Mijn mountainbike: Specialized P.3

freeko schreef:Nog 1 weekje werken,dan een maandje vakantie.Nog snel ff Willingen checken voor de winter
Laat me het ff weten, anders zetten we iets op stelten met wat meer mensen indien mogelijk. Wel zo gezellig.

@Ruud: lever je de laatste maanden nog wel eens opbouwende kritiek of is dat uit je vocabulaire gescheurd? (L)
George Clooney is my homeboy.
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

Nice pics, nice bike.

Al hoewel ik niet van de plankjes ben, meer van de combi: sixcross-funcross-freecross. En er afgelopen weekend 2dg heb mogen spelen, wil ik eigenlijk voordat ze dicht gaan, nog wel een keer!

Rinse
Aapjes
Genius
Genius
Berichten: 1844
Lid geworden op: wo 29 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Episch Vonkende Yeti

Ik was er maandag en toen was het regenachtig en mistig. Northshore-sectie zat goedkope schlotje op. :-{ De rest van de baan was vooral dreckig.

De combi van Rinse (6-fun-free) is inderdaad erg leuk en gevarieerd. Voor elk wat wils dus.
Plaats reactie