Mijn plaything

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Berggeit
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: di 4 november 2003, 17:14
Mijn mountainbike: Gazelle W6 Tuned / B-each B-ike
Contacteer:

Z-unit schreef:Maar ook incl. inbouw enz. en in Nederland? K dacht 't niet. En zo veel ervaring met inbouwen van vorken heb k niet. By the way, ik ga liever naar m'n LBS waar k bijna alles koop en ze me kennen dan via internet en waar je niet weet hoe garantie enz. geregeld is. Maw k ga liever voor zekerheid dan voor ultra goedkoop.

(waar gaat dit trouwens nog over? Ik ben toch tevreden over m'n voorvork :wink: )
idd wrm zou je moeten verandern als JIJ tevreden bent :D veel suc6 met de bike ik blijf erbij dat de ronin best wel OK is!
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

Mooie fiets... ik vind hem heel mooi in de lak zitten... dan in je eerste kras altijd wel heel erg overigens ;-)

Even een andere vraag... Ik zag dat je je remkabel vast had zitten met een soort kabel plakkertje met daar doorheen een teirap (schrijf je dat wel zo?).

Weet iemand waar je van dat soort plak dingen kan halen? Heb zelf op me fiets namelijk ook een kabel zitten die soms wat kleppert tegen het frame als ik over een hobbel pad rijd. En dan zou zo'n plak ding ideaal zijn.

Groeten,
Sicos
Niet zeuren.... door fietsen
Z-unit
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: za 9 oktober 2004, 21:26
Mijn mountainbike: Vision

@ sicos: De fiets is volledig omgebouwd door de LBS. Misschien dat een LBS bij jou in de buurt ook wel gewoon zo'n dingetjes heeft. Anders neem je de foto toch mee om uit te leggen wat je bedoelt :-q

Succes ermee
When I'm good I'm really good. When I'm bad I'm even better!
Superbärt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2273
Lid geworden op: di 5 oktober 2004, 23:41

bij barracuda staan ze nu nog in de lijst van Jagwire. En anders heeft een magura dealer ze ook liggen.

en ik ben een beetje gerustgesteld hierzo. had de mindere reviews over de ronin ook gelezen, maar vond het aanbod perfect voor mijn Enduro, en zal m dan ook halen, misschien ook wel een beetje door de magura-vibe..?

hoe regelmatig laat jij je vork servicen, of ben je van plan dit te gaan laten doen?
b
I'm just here to regulate funkyness.
Als ik val dan sta ik op, en als ik sta dan val ik op.
"How does Danny Hart sit down with balls that big!?"
Z-unit
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: za 9 oktober 2004, 21:26
Mijn mountainbike: Vision

hoe regelmatig laat jij je vork servicen, of ben je van plan dit te gaan laten doen?
Ik rij er nu al meer dan een half jaar mee(is van m'n vorige bike gekomen) en heb 'm nog niet laten servicen. K breng de fiets voor onderhoud naar de LBS en daar wordt dan gekeken of het nodig is om 'm op te sturen voor service. K heb 'm trouwens ook gekocht toen op aanraden van de LBS omdat de vork weinig onderhoud nodig heeft. :-q
When I'm good I'm really good. When I'm bad I'm even better!
Superbärt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2273
Lid geworden op: di 5 oktober 2004, 23:41

??
ik las volgens mij op de site van magura dat de ronin, net als de oude quake air om de 100 uur service nodig heeft? zal wel naar eigen inzicht zijn, idd.
I'm just here to regulate funkyness.
Als ik val dan sta ik op, en als ik sta dan val ik op.
"How does Danny Hart sit down with balls that big!?"
Gebruikersavatar
ultimateme
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4816
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 20:08
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CFR

Superbärt schreef:??
ik las volgens mij op de site van magura dat de ronin, net als de oude quake air om de 100 uur service nodig heeft? zal wel naar eigen inzicht zijn, idd.
heeft er natuurlijk ook mee te maken hoe je de vork gebruikt, als je aggresief rijdt op heel ruig terrein dan zal ie waarschijnlijk sneller moeten dan wanneer je rustig toerd op relatief vlak terrein.
Gebruikersavatar
ultimateme
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4816
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 20:08
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CFR

mooie fiets btw :-q
Plaats reactie