Mijn scalpel PIMPED UPDATE

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Robin v Berkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2874
Lid geworden op: ma 4 oktober 2004, 00:00
Mijn mountainbike: cannondale Scalpel team 09
Contacteer:

Crosserke schreef:
Iemand een idee hoeveel deze fiets ongeveer weegt?
Met mijn personen weegschaal kom ik aan +/- 12,5 kg :~ :o :(
Lijkt me toch wat veel. Het maakt me zelf niet zo veel uit maar ik krijg telkens die vraag.
ik denk dat hij wel minder weegt dan 12.5 kg zal wel tussen 11kg en 12 kg in denk ik

die remshijven wil ook alleen ik heb geen CC dus die winkel in belgie kan ik hem dus niet koopen :(( ik wil ze ik wil ze ik wil ze ik wil ze ik wil ze HEBBEN !!!!!!!!!!!!!!!!! nu moet ik een ander winkel vinden waar ik ze kan koopen
Crosserke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 517
Lid geworden op: ma 10 mei 2004, 11:54
Mijn mountainbike: Genk
Contacteer:

Robin v Berkel schreef:
Crosserke schreef:
Iemand een idee hoeveel deze fiets ongeveer weegt?
Met mijn personen weegschaal kom ik aan +/- 12,5 kg :~ :o :(
Lijkt me toch wat veel. Het maakt me zelf niet zo veel uit maar ik krijg telkens die vraag.
ik denk dat hij wel minder weegt dan 12.5 kg zal wel tussen 11kg en 12 kg in denk ik

die remshijven wil ook alleen ik heb geen CC dus die winkel in belgie kan ik hem dus niet koopen :(( ik wil ze ik wil ze ik wil ze ik wil ze ik wil ze HEBBEN !!!!!!!!!!!!!!!!! nu moet ik een ander winkel vinden waar ik ze kan koopen
Ik heb hier nu nog zo een 160 mm schijf die ik best wil verkopen en bij Rob Akkermans ( www.akkermans2wielers.nl ) kan je ze zonder probleem bestellen.
Neem eens een kijkje op www.trappeleros.be
Superbärt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2273
Lid geworden op: di 5 oktober 2004, 23:41

Mooie bike toon.
mooie bike.
dit is inderdaad Pimperdepimped!

wees er maar trots op :-q
I'm just here to regulate funkyness.
Als ik val dan sta ik op, en als ik sta dan val ik op.
"How does Danny Hart sit down with balls that big!?"
Plaats reactie