Cube team eliteline V3.0

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
janman
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 4 november 2004, 18:27
Mijn mountainbike: Corratec Titan - 7.8 kg & Xcluziv carbon - 8.5kg

Hier nog een paar fotokes na een paar upgrades deze winter.

http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... erid=14352

- Crossmax SL
- Gouden boutjes ( nog niet alles, komt er nog aan )
- BBB bolt-on sluiters


Ben nog aan het twijfele of ik mijn carbon woodman bidonhouder er terug opzet


Nieuwe pic's en updates onderaan :-q
Laatst gewijzigd door janman op za 9 juli 2005, 15:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Reaction
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 4 november 2004, 20:57
Mijn mountainbike: Cube
Contacteer:

Mooie Cube :-q Maar eeuuuhhh.... wat heb je daar voor een (spuit)busje aan je zadelpen hangen? blijft dat wel zitten?

Wat betreft jou woodman bidon, ik zou hem er niet op zetten. (wat moet er er voor hebben? :wink: )
Robibaspeed!
Slick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 277
Lid geworden op: di 18 februari 2003, 22:09
Mijn mountainbike: Specialized Epic Marathon 2004
Contacteer:

same question here: Wat voor een klem gebruik je om het busje met vloeibare latex (Geax?) aan je zadelpen vast te klemmen? By the way: je hebt één van de mooiste cubes die ik ooit heb gezien :-q
Ooit een normaal mens ontmoet? .................
.................................en beviel het?
ouwezeur
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 1 mei 2005, 21:40
Mijn mountainbike: Gazelle Response '05

WOW! :o

Wat een mooie bike, naven en spaken op foto #1 vind ik zo onwijs mooi...
Enthousiaste laatbloeier ...
PFW
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 23 november 2004, 10:43
Mijn mountainbike: Trek Superfly 9
Contacteer:

Hele mooie fiets.

Wat weegt deze fiets ongeveer? Zal niet echt zwaar zijn als ik naar de onderdelen kijk :wink:
The XeroX
Moderator
Moderator
Berichten: 3391
Lid geworden op: vr 22 oktober 2004, 18:46
Mijn mountainbike: bunnyhopt 1 meter!
Contacteer:

janman schreef:Mijn mountainbike:Cube teamline Sc '04 sub9kg, full XTR , Crossmax , tune , scareb super , thomson , eggs ti, ...
9 kilo ongeveer :o

hele mooie fiets :-q

psssssssssssst heb je van die k2 een foto dat ie in elkaar is?
Gary Fisher Big Sur - K2 Razorback team - Planet X Zebdi - NS Suburban :D

Gary Fisher gestolen!
--patrick--
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1049
Lid geworden op: ma 10 januari 2005, 18:06
Mijn mountainbike: Giant xtc 4 2005,Mavic 717, LX
Contacteer:

wat een super fiets!!!
janman
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 4 november 2004, 18:27
Mijn mountainbike: Corratec Titan - 7.8 kg & Xcluziv carbon - 8.5kg

Dat "busje" aan mijn zadelpen is Geax stuff. Meent wel te werken want veel prof bikers rijden ermee dus ...

Die houder waar het mee vasthangt zat erbij :-q
janman
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 4 november 2004, 18:27
Mijn mountainbike: Corratec Titan - 7.8 kg & Xcluziv carbon - 8.5kg

Nog wat getuned !!

Pics kan je vinden op : http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... erid=14352

Sorry for the bad pics


Update

- Tune gold snelsluiters
- Nokon gold remkabel (shifterkabels eind deze maand verwacht)
- Pace rc38 Hollowtech
- Notubes kit

Komende wijzigingen :

- Moonheadmachine kettingbladen
- kmc gold ketting
- Dura ace cassete

Is toch wel de leukste cube ooit aan het worden :D
Laatst gewijzigd door janman op za 9 juli 2005, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
cymric
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: do 19 mei 2005, 11:19
Mijn mountainbike: De komende tijd: geen.

Leuke fiets, erg gestroomlijnd... Maar zit je niet ontzettend hoog op deze manier? Heb je een extra lange zadelpen?
janman
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 4 november 2004, 18:27
Mijn mountainbike: Corratec Titan - 7.8 kg & Xcluziv carbon - 8.5kg

cymric schreef:Leuke fiets, erg gestroomlijnd... Maar zit je niet ontzettend hoog op deze manier? Heb je een extra lange zadelpen?
Is maar een gewone pen, kan er nog wel een eindje verder uit :D

Voor de rest heb ik gewoon lange benen en ben ik nog jong en redelijk soepel :wink:

Op de fotos lijkt het of de pen er heeel ver uitsteekt, maar dit valt in real life wel mee :-D
cymric
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: do 19 mei 2005, 11:19
Mijn mountainbike: De komende tijd: geen.

janman schreef:Is maar een gewone pen, kan er nog wel een eindje verder uit :D [...] Op de fotos lijkt het of de pen er heeel ver uitsteekt, maar dit valt in real life wel mee :-D
Nou, eh... Kun je toch voor alle zekerheid eens kijken waar de veiligheidsmerktekens op de zadelpen zitten, want ik vind het zadel echt héél erg hoog staan. Vergeet niet dat er nog een stuk pen in de zadelbuis moet steken, op z'n minst tot onder het punt waar seatstays, zadelbuis en bovenbuis samenkomen.
janman
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 4 november 2004, 18:27
Mijn mountainbike: Corratec Titan - 7.8 kg & Xcluziv carbon - 8.5kg

cymric schreef:
janman schreef:Is maar een gewone pen, kan er nog wel een eindje verder uit :D [...] Op de fotos lijkt het of de pen er heeel ver uitsteekt, maar dit valt in real life wel mee :-D
Nou, eh... Kun je toch voor alle zekerheid eens kijken waar de veiligheidsmerktekens op de zadelpen zitten, want ik vind het zadel echt héél erg hoog staan. Vergeet niet dat er nog een stuk pen in de zadelbuis moet steken, op z'n minst tot onder het punt waar seatstays, zadelbuis en bovenbuis samenkomen.
Jah duh man, je zadelpen kan in het frame tot aan dat streepje van "MAX INSERT" :-q
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

cymric schreef:
janman schreef:Is maar een gewone pen, kan er nog wel een eindje verder uit :D [...] Op de fotos lijkt het of de pen er heeel ver uitsteekt, maar dit valt in real life wel mee :-D
Nou, eh... Kun je toch voor alle zekerheid eens kijken waar de veiligheidsmerktekens op de zadelpen zitten, want ik vind het zadel echt héél erg hoog staan. Vergeet niet dat er nog een stuk pen in de zadelbuis moet steken, op z'n minst tot onder het punt waar seatstays, zadelbuis en bovenbuis samenkomen.
Je moet niet overdrijven, zadelpen steekt er perfect uit. Ik zou jou mtb wel willen zien want kennelijk steekt ie er een heel stuk minder ver uit dan deze en dat is juist niet goed...

Ik zou bijna zeggen dat de onderdelen te mooi zijn voor het frame, maar veel plezier ermee.
Don't just train... train right.
cymric
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: do 19 mei 2005, 11:19
Mijn mountainbike: De komende tijd: geen.

Jeffrey schreef:Je moet niet overdrijven, zadelpen steekt er perfect uit. Ik zou jou mtb wel willen zien want kennelijk steekt ie er een heel stuk minder ver uit dan deze en dat is juist niet goed...
Ik weet zeker dat Jan jouw hulp in deze niet nodig heeft. IK vind het gewoon allemaal erg hoog, maar blijkbaar heb ik me vergist in hoe ver een zadelpen uit kan steken voor je in de gevarenzone belandt. Ik weet alleen toen ik zó hoog op een zadel zat, ik van drie afzonderlijke verkopers kort en krachtig te horen kreeg: 'Jij moet een groter frame'. Overigens kan dat natuurlijk ook betekenen dat de verkopers complete minkukels waren, wie zal het zeggen.

Aangezien er op dit forum soms rare dingen voorbijkomen (ik herinner me een discussie over een dual crown voorvork op een frame waarvan niet duidelijk was of de fabrikant van dat frame zoiets wel toestond) vraag ik er gewoon naar. Vreemd genoeg doet jouw bitse reactie mij ook aan de reacties van die draad denken.

Jan, mijn welgemeende excuses als ik als een grote ouwe zeur overkwam: mijn vragen waren niet betweterig of neerbuigend bedoeld. Ik sprak puur vanuit mijn eigen ervaring met lange zadelpennen en blijkbaar is die ervaring heel erg hard aan verbetering toe.
Plaats reactie