BOTY 2018 > 2019

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Gestemd
In de eerste en laatste categorie vond ik maar 2 fietsen mooi. De rest echt niet dus daarom ook dan geen stem uitgebracht.
Laatst gewijzigd door Jurf op di 18 december 2018, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2462
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Marco79 schreef: di 18 december 2018, 17:50 Uhm Vendetta’s zijn wel custom, maar niet de X2. Behalve die van Big Deef. Die wijkt weer af van de overige X2’s, al is het een klein onderdeeltje. ;)
Niet alleen de Vendetta van Deef, ook de mijne wijkt op 1 punt af van de standaard X2.
Allemaal een kwestie van onderhandelen met Chris van Kingdom Bikes.

Maar toch geen categorie A IMHO, kleine bouwer jawel, maar wat Iglo zegt.
De heren van Kingdom nemen niet zelf de lasbrander ter hand.

Mijn Soulcraft custom (niet van 20218) die zou ik wel onder A kunnen scharen.
Frame is door Sean Walling in zijn uppie in zijn schuur uit buizen gemaakt.
Voor inspiratie kijk hier nog eens naar https://vimeo.com/18969652

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2209
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Hmm, maar goed dat ik dit lees, ik was eigenlijk ook niet van plan om in cat-C een stem uit te brengen. Er staat gewoon geen enkele mooie fiets tussen, sorry. Nu even overwegen of ik dan maar stemmen uitbreng op een hok, of helemaal geen stem. Ik wil wel achter mijn stem staan, en niet zomaar ergens op stemmen.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8040
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Gelukkig zit er een fraaie mtb tussen. Daarop gestemd, even kijken of de jury accepteert dat ik niet meer stemmen uitbreng.
modderfietser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 549
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 22:35

Ik heb ook gestemd.
Vond het maken van keuze niet zo moeilijk. In de categorie A en C zijn er maar een paar fietsen, bij categorie B heb ik eerst gekeken met welke forummers ik wel ‘s gefietst heb en dat maakt de keuze al een stuk gemakkelijker. :-)
Zelf verwacht ik geen stemmen te krijgen, mijn fiets steekt wat schril af bij de rest, maar daar fietst ie niet minder fijn om. :tong
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8040
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Gestemd.
De jury is te eerlijk, snijdt dus wel in eigen vinger :lol:
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Ofschoon ik er niks mee heb, heb ik natuurlijk ook op de gravelracers gestemd. Je doet mee of niet vind ik.
In mijn ogen was er in cat. C 1 de allermooiste!
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

modderfietser schreef: di 18 december 2018, 20:52 ... eerst gekeken met welke forummers ik wel ‘s gefietst heb ...
Uhm, de forummer van het jaar verkies je maar in je eigen tijd, het gaat hier om de fiets!


:roll:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Lars TB schreef: di 18 december 2018, 21:36
modderfietser schreef: di 18 december 2018, 20:52 ... eerst gekeken met welke forummers ik wel ‘s gefietst heb ...
Uhm, de forummer van het jaar verkies je maar in je eigen tijd, het gaat hier om de fiets!


:roll:
:-q
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Tinnieman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 25 september 2010, 12:53
Mijn mountainbike: McKing Number One, soma Wolverine V2 -- Kona unit monsteravontuurding 2021

Check en gestemd.

Lastig om in je categorie maar drie keuzes te hebben, je drie stemmen moet uitbrengen en niet op jezelf mag stemmen...... Was voor mij even lastig maar Daar komt TS vast uit :)

Ik vond het allemaal niet zo heel lastig. De winnaar van BOTY in categorie B moet uiteraard een singlespeed zijn en daar was er maar 1 van. De rest was lastiger maar ik kwam er uit!

Bij C had ik eigenlijk 2 topfavorieten maar een derde heb ik daar na lang beraad en het opgooien van een kwartje toch gered! :-q
Bij weer en wind, in zon en regen, kom je leuke mensen tegen
http://www.strava.com/athletes/1928283
Gebruikersavatar
Corke
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: do 19 februari 2009, 16:59
Mijn mountainbike: SingleBe Onyx

Ik vond het allemaal niet zo heel lastig. De winnaar van BOTY in categorie B moet uiteraard een singlespeed zijn en daar was er maar 1 van. De rest was lastiger maar ik kwam er uit!
Je schrijft SingleBe verkeerd :tong :winkie:
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Tinnieman schreef: di 18 december 2018, 22:47 Ik vond het allemaal niet zo heel lastig. De winnaar van BOTY in categorie B moet uiteraard een singlespeed zijn en daar was er maar 1 van.
Beter kijken! Zijn er toch echt twee ;-) En die andere singlespeed is dan weer mijn favoriet.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5865
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

suravida schreef: di 18 december 2018, 23:24
Tinnieman schreef: di 18 december 2018, 22:47 Ik vond het allemaal niet zo heel lastig. De winnaar van BOTY in categorie B moet uiteraard een singlespeed zijn en daar was er maar 1 van.
Beter kijken! Zijn er toch echt twee ;-) En die andere singlespeed is dan weer mijn favoriet.
Precies....en zo gaat het alweer mis...niet goed kijken, lezen, enz....en dan een stem uitbrengen is dus nietszeggend en daardoor eigenlijk behoorlijk nutteloos :(
Dus ik zou zeggen met een BOTY alles op één hoop SYS verplicht en één stem uitbrengen ipv 9 stemmen, waarbij ik mij eigenlijk geen raad weet :-? met zoveel stemmen :(
Nu is wel deze stemwijze en punten verdeling van tevoren voorgedragen en is er ook mee ingestemd, dus moeten we het ook doen zoals wij akkoord zijn gegaan :-D en nu niet anders gaan stemmen :roll: zoals de scheids heeft aangegeven, dat er enkele stemmen worden uitgebracht :( ....ik zou ze schrappen de niet volgens afspraak stemmen.... :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Stout, meen ik. Hakt erin natuurlijk.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Gestemd :-q
modder zuigt!
Plaats reactie