Gewoon een Radon ZR Team

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Ik vindt zelf de skinwall's beter staan , de witte kabels zijn nog niet besteld maar neigde er wel na om ze te bestellen . Ik denk dat het toch weer to much wordt . Dus ook geen wit stuur .
Derrie kabel naar zwart is nog een twijfel punt, ook omdat er blauw in het logo zit aan de voorzijde ...
:wink:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16782
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Lekker doen wat je zelf wilt hoor, ik zeg alleen maar wat ik zou doen.
Het is jouw fiets, dus als jij pimpelpaarse of groene of oranje kabels wilt... ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29954
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ja, vooral doen wat je zelf wil.
Toch bedankt voor de 2 foto's.

Ik blijf erbij dat ik zwart mooier vind, maar...de skinwalls staan op deze bike beter dan op menig andere bike.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

En dat doe ik ook , eigen smaak .

Ik hou het bij de skinwall's ,vindt ik toch beter staan , en de blauwe derrie kabel blijft ook . :tong

Iedereen bedankt voor zijn mening / advies :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Witte kabels en stuur zo zijn zooo 2006 :tong
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Jamis Diablo schreef: wo 10 oktober 2018, 23:46 Witte kabels en stuur zo zijn zooo 2006 :tong
:winkie: ben ook zooo old skool :lol:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Toch maar besloten om de blauwe derailleur kabel te vervangen voor een wit exemplaar , de remmen hebben ook een update gehad , de voor mij altijd vertrouwde Shimano Zee remmen , nu loopt ook de leiding van de achterrem mooi weg naar voren . Ondanks de kou vandaag toch weer circa 40Km met een glimlach weg getrapt . Nu ben ik de Fuel EX9 gewent ,Maar een HT in 27.5" bevalt goed en ik kan steeds vaker "speels" de bochtjes door , nu ik ook de fiets meer leer kennen. Ik moet nog een keer een "goede" test doen op mijn favoriete trail's , nml: Hooge en laage Vuursche , en Zeist en Austerlitz .

Ik zal ook eens kijken of ik de fiets op de weegschaal kan krijgen , voelt licht aan .
De Rockshox Worldcup bevalt goed , ondanks de 100MM veerweg , maar nu nog geen klagen .
De SLX voelt ook goed aan, schakelt prima en soepel .(ondanks een 11sp derailleur op 10 sp cassette ). :)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15564
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Eh, wit is het nieuwe wit? :winkie:
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

George schreef: di 29 januari 2019, 13:52 Eh, wit is het nieuwe wit? :winkie:
hmm, ik vindt wit het "nieuwe" wit ipv de stealth zwarte frame's :-{ , maar das persoonlijk :) :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15564
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik vind hem wel leuk hoor, beter zonder blauw en ontegenzeggelijk anders...zelfs de skinwalls ogen minder afzichtelijk dan meestal :winkie:
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29954
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ook de Zee vind ik wel grappig op een HT met 100mm vork.
Maar ik begrijp het wel ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Mijn lichtelijke autistische ik had de logo's van de banden netjes boven het ventiel gedaan. :tong Maar voor de rest weinig mis mee :-D
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Mooie nette fiets. De minimale aanpassing van de derailleur kabel is een goede geweest.
Erg mooie bike
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16782
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Yep, mooi strak zo! :-q
Geen drukke toestanden en de skinwalls geven wat extra's.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

ThaSingleTrackMastah schreef: di 29 januari 2019, 14:27 Ook de Zee vind ik wel grappig op een HT met 100mm vork.
Maar ik begrijp het wel ;)
:roll: als : op een HT met 100mm vork hoort 1 zuiger remmen te zitten ?, of Shimano Zee zijn "downhill remmen?, of gewoon omdat het kan :-D
Ik heb bewust gekozen voor de Zee's , ik had XT gehad , de 1 zuiger variant , maar zoals velen , problemen met de remkracht en drukpunt , alhoewel er natuurlijk genoeg mensen zijn die dat niet hebben.. :winkie: , op de Trek zitten de Shimano Zee's ,komende van XT, bevalt prima , de vrouw had eerst XT op dr YT ,maar wilde ook de Zee, dus ja tevreden ermee dus hoppa op de HT 8) .
Bonanza schreef: di 29 januari 2019, 16:56 Mijn lichtelijke autistische ik had de logo's van de banden netjes boven het ventiel gedaan. :tong Maar voor de rest weinig mis mee :-D
Potvr ik zie het nu ook , :-q :winkie:
Meegs schreef: di 29 januari 2019, 17:41 Mooie nette fiets. De minimale aanpassing van de derailleur kabel is een goede geweest.
Erg mooie bike
Dank je , in het begin vondt ik de blauwe variant van de derailleur kabel ook wel wat hebben, maar dit is veeleer mooier :)
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Plaats reactie