Custom Bikepark bike update pag 5

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

paulus1981 schreef:Mooie fiets, rij je er ook stenige en technische downhill tracks mee? (ik zou dat best gedurfd vinden :D)
Ik ben meer van de natuurlijke Downhill tracks met een bos ondergrond met wortels,maar tegenwoordig vindt ik me ook thuis op de freeride tracks die flow/jumps hebben misschien nog meer dan Downhill tracks rijden :winkie: .
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Nu met Hope vented 203mm schijven,Hope V4 remmen super hard geen remkracht te kort.
Afbeelding
Afbeelding
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
punk86
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 328
Lid geworden op: di 12 maart 2013, 16:42

Lekker rondje door de polder wezen rijden?

;-)
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

punk86 schreef: zo 16 december 2018, 20:22 Lekker rondje door de polder wezen rijden?

;-)
Vraag me in hoeverre dat fijn is op dit beest.... :winkie:
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
dorretje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1747
Lid geworden op: wo 8 juli 2009, 11:50
Mijn mountainbike: Staal

Een paar zaken;

Ik reageer niet heel veel op fietsen hier.
Heb echt niets met het merk met de grote S (zelfs een beetje aversie)

Maar........

Deze is echt heel mooi.

Super gaaf spuitwer en hele aparte onderdelen.
En dat hij ook nog gebruikt wordt waar hij voor gemaakt is.
Echt een super geweldige bak.

Wellicht zie ik hem nog een keer op de dh ergens.
There are three kinds of people: those of us that are good at math and those that are not.
http://www.mellowbikers.nl
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Eindelijk nieuwe pedalen die mijn Shimano M424's vervangen,heb gekozen voor Funn Ripper DH pedalen
Afbeelding
Afbeelding

Groot platform met het shimano SPD systeem,heb voor oranje gekozen gezien thema van de bike oranje is :bier: .
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Plaats reactie