Bianchi Methanol 9.4 CV

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2940
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

hang die tv eens recht
Bird Aeris 9 blurple
Najoa94
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 19:39
Mijn mountainbike: Bianchi Methanol 9.4 CV

novaterra schreef:hang die tv eens recht

Haha ja was mezelf ook al opgevallen maar hij hangt weer recht :-q :lol:
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Wow! Dat deze fiets de trails niet mag zien is wel een beetje een schande :'(
Gauw een setje Maxxis Ikon skinwall bestellen!
Waar woke is, is vuur
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4128
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Zoiets?
Afbeelding
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Mooi, P1 foto's niet bekeken :D
Veel beter.

Nee, zonder gekkigheid, als je niet onverhard rijdt maak je en goeie keus. Al zou je dan eigenlijk dat SID moeten vervangen voor een mooie carbon vork.
Of een lauf, als je toch bezig bent 8)
Misschien ook nog een hypotheekje erbij.
Waar woke is, is vuur
Najoa94
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 19:39
Mijn mountainbike: Bianchi Methanol 9.4 CV

Makkelijk schreef:Mooi, P1 foto's niet bekeken :D
Veel beter.

Nee, zonder gekkigheid, als je niet onverhard rijdt maak je en goeie keus. Al zou je dan eigenlijk dat SID moeten vervangen voor een mooie carbon vork.
Of een lauf, als je toch bezig bent 8)
Misschien ook nog een hypotheekje erbij.
Nee, je hebt 100% gelijk. Deze fiets hoort thuis op ruiger terrein en ga uiteindelijk ook wel de bossen in met de fiets. Ben alleen een persoon die heel erg zuinig is op zijn spullen en omdat hij nog zo nieuw is probeer ik hem zo netjes mogelijk te houden. Ik wil er daarom ook niet helemaal een onroad fiets van gaan maken. Waarschijnlijk rijd ik binnenkort ook gewoon offroad maar eerst maar even sparen voor een extra setje wielen zodat ik hem later kan gebruiken voor on en offroad. En voor nu geniet ik lekker van de on-road kilometers met het mooie weer!☀️
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2134
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Zolang je niet tegen een boom fiets blijft de fiets in het bos net zo mooi als op de weg.
Wel een beetje meer poetsen natuurlijk ;)
Gebruikersavatar
BikerBert
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5815
Lid geworden op: di 18 april 2006, 18:22
Mijn mountainbike: Sensa Livigno Sport 29er
Contacteer:

Najoa94 schreef:
Makkelijk schreef:Mooi, P1 foto's niet bekeken :D
Veel beter.

Nee, zonder gekkigheid, als je niet onverhard rijdt maak je en goeie keus. Al zou je dan eigenlijk dat SID moeten vervangen voor een mooie carbon vork.
Of een lauf, als je toch bezig bent 8)
Misschien ook nog een hypotheekje erbij.
Nee, je hebt 100% gelijk. Deze fiets hoort thuis op ruiger terrein en ga uiteindelijk ook wel de bossen in met de fiets. Ben alleen een persoon die heel erg zuinig is op zijn spullen en omdat hij nog zo nieuw is probeer ik hem zo netjes mogelijk te houden. Ik wil er daarom ook niet helemaal een onroad fiets van gaan maken. Waarschijnlijk rijd ik binnenkort ook gewoon offroad maar eerst maar even sparen voor een extra setje wielen zodat ik hem later kan gebruiken voor on en offroad. En voor nu geniet ik lekker van de on-road kilometers met het mooie weer!☀️
Smart Sam banden monteren, kun je prima mee op de weg rijden en ook nog heel lang mee het bos in. :-q
Life itself cannot give you joy
Unless you really will it.
Life just gives you time and space
Its up to you to fill it.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

BikerBert schreef: Smart Sam banden monteren, kun je prima mee op de weg rijden en ook nog heel lang mee het bos in. :-q
Zou niet mijn eerste keuze zijn. Zowel op hard als onverhard blinkt deze band niet echt uit.
Een Vittoria AKA zou ook een goeie optie kunnen zijn, moet het wel droogblijven in het bos.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
BikerBert
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5815
Lid geworden op: di 18 april 2006, 18:22
Mijn mountainbike: Sensa Livigno Sport 29er
Contacteer:

Marco79 schreef:
BikerBert schreef: Smart Sam banden monteren, kun je prima mee op de weg rijden en ook nog heel lang mee het bos in. :-q
Zou niet mijn eerste keuze zijn. Zowel op hard als onverhard blinkt deze band niet echt uit.
Een Vittoria AKA zou ook een goeie optie kunnen zijn, moet het wel droogblijven in het bos.
En zo heeft ieder zijn eigen voorkeur :-q
Life itself cannot give you joy
Unless you really will it.
Life just gives you time and space
Its up to you to fill it.
Plaats reactie