Cube Stereo 120 HPA 29 (Build)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
v_schultinge

kermit schreef:Nog vergeten te vermelden, maar die boost-adaptersetjes werken natuurlijk alleen op wielen met zesbouts-schijfbevestiging.
En yep, heel fijn die verschillende maatvoeringen... :roll:
https://r2-bike.com/NOW8-Conversion-Kit ... x148-Boost" onclick="window.open(this.href);return false;

Er is voor centerlock wel een oplossing. :-q
Gebruikersavatar
Pasqual
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 09:32
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPA 29
Contacteer:

Lars TB schreef:Gaat de goede kant op :-q
Ja inderdaad, begint nu meer op een mountainbike te lijken. In ieder geval een lekkere korte week deze week, dus donderdag/vrijdag eens verder met opbouwen.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

mooi frame met een gave kleur! Op de foto's staat de vork best goed qua kleur, maar het oranje is lastig vast te leggen op foto's..
Gebruikersavatar
Pasqual
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 09:32
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPA 29
Contacteer:

Ja die rood/oranje kleur van het frame is erg lastig op de foto. Het is ook nog eens een beetje richting fluor achtige kleur. Op de foto's is het verschil een stuk minder aanwezig en past het inderdaad beter. Maar dat is meer omdat de frame kleur meer richting oranje gaat op de foto.

Heb gisteravond wat mailtjes de deur uitgedaan richting SlikGraphics en BkStickers of ze misschien ervaring met deze kleuren hebben en mogelijk al eens eerder gebruikt hebben. Kan zelf de RAL of Pantone kleurcodes niet 1,2,3 vinden. Anders eens kijken of ik nog op een andere manier achter de juist kleurcode kan komen.

Misschien anders stealth stickers proberen misschien staat dat ook wel aardig.
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 994
Lid geworden op: di 10 september 2013, 05:20

Is het flash red of flash orange? Ik heb een flash red Cube in de garage staan met oranje Fox decals op de vork.
Gebruikersavatar
Pasqual
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 09:32
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPA 29
Contacteer:

Het is Flashred, wel in hoogglans, terwijl de vork decals mat zijn. Maar moet zeggen dat met deze oranje fox decals, ik de kleur te veel vind afwijken.

Het grijs vind ik nog wel te doen, die is iets donkerder maar vind ik minder storend.
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 994
Lid geworden op: di 10 september 2013, 05:20

Ik heb het juist andersom. Glanzende decals, mat frame. :)

Ik stoor me er niet aan in ieder geval.
Gebruikersavatar
Pasqual
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 09:32
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPA 29
Contacteer:

Inmiddels al tijdje klaar met de bouw nog geen tijd gehad om foto's te maken. Inmiddels ook al wat ritjes gemaakt om te kijken of alles goed is. Daarbij maar besloten om deze Cube zijn eigen wielset te geven met ook weer Hope Pro 4 hubs en de andere set in de Hardtail te laten zitten.

De wielen binnenkort even voorzien van banden en dan tijd om erop uit te gaan en wat foto's te maken.
mhoogen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: za 4 augustus 2018, 12:55

Foto's?
Plaats reactie