Trek Superfly SS Gary Fischer Collection 2011

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Ongeveer driekwart jaar gelden had ik een nieuw singlespeed frame op het oog. Maar na een tijdje was deze verdwenen van marktplaats. Totdat maanfruit hier op het forum hier vertelde dat hij er mee bezig was om dat frame aan te schaffen. Maar nadat bij hem het tweede deel van regel 12 van de Velominati (zie voetnoot, onderaan dit bericht) in werking was getreden, heb ik de stoute schoenen aangetrokken, en de verkoper via marktplaats benaderd, of ik misschien dat frame voor dezelfde prijs kon overnemen.

Dat kon.

Inmiddels staat er een frame in mijn woonkamer, te wachten op een paar andere onderdelen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding



Planning was om het frame rustig op te bouwen met lichte en mooie onderdelen, totdat ik gevraagd werd om over drie weken mee te gaan naar een evenement in België.

Dus hier en daar zullen vanwege het niet direct beschikbaar zijn van het benodigde budget de nodige concessies gedaan moeten worden, en misschien dat er later nog het een en ander geüpdate gaat worden.

Specs tot nu toe:
Frame: 2011 Trek Superfly SS XL

Rule # 12 // The correct number of bikes to own is n+1.

While the minimum number of bikes one should own is three, the correct number is n+1, where n is the number of bikes currently owned. This equation may also be re-written as s-1, where s is the number of bikes owned that would result in separation from your partner.
Laatst gewijzigd door Freekenstein op zo 11 februari 2018, 15:47, 2 keer totaal gewijzigd.
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

plaatjes zijn niet te zien (photobucket s#$!s)

En die rule#12 geeft mij weer hoop :)
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

He, lastig dat geëmmer met de fotoemmer.

Nu wel te zien?
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

jazeker, je hebt een leuk project voor de boeg.
Gebruikersavatar
maanfruit
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 525
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 22:18
Mijn mountainbike: Arnhem

:cry: :cry: :cry:

Wat is ie mooi :winkie: Volgens mij een bijzonder frame die je weinig ziet in EU, geloof ik. Ik ben er achter dat 6-1 mijn getal is, meer sportieve fietsen komen er niet in of anders :evil:

Veel plezier met de opbouw en het rijden Freek :-q
My bike is built like me; cheap frame and heavy parts


Running is for prey :winkie:
Plaats reactie