Hornet is ready to sting; nwe bandjes en de rest.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Word steeds drukker met Dartmoor bikes heb de mijne ook net klaar binnenkort eens foto’s plaatsen
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Sabazius schreef:Word steeds drukker met Dartmoor bikes heb de mijne ook net klaar binnenkort eens foto’s plaatsen
Welke kleur heb je? Ik had graag die Scout green willen hebben, maar die hadden ze niet op ‘t moment dat ik ‘m bestelde.
“Old, not obsolete”
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Dan was ik er op tijd bij heb de scout green gekocht bij bike24
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Sabazius schreef:Dan was ik er op tijd bij heb de scout green gekocht bij bike24
Tof! Al een idee qua afmontage?
“Old, not obsolete”
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Heb hem inmiddels klaar heb rockshox sector debon air 140 vork er inzitten slx afgemonteerd qua remmen en versnellingen 1 x 11 ( 11 x 46 ) cassette van sunrace stuur stem zadel van race face en een 150mm dropper post.
Zal de foto’s nog plaatsen voor de vakantie maar niet van gekomen ben nu te druk met fietsen met de fully
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Weer een paar leuke updates. Eindelijk weer een dropperpost. Een Crankbrothers 160mm highline. Ik was al langer aan ‘t eyeballen naar of een Crankbrothers Highline of een OneUp. Toen de Highline voor echt een schijtprijs te koop stond bij RCZBIKESHOP kon ik het niet laten.

En pas geleden een setje 2.6 banden overgenomen van Novaterra. Een Rock Razor en een Nobby Nic. Moet zeggen dat rijdt wel lekker. Maar goed hierbij de plaatjes.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Marco79 op do 18 oktober 2018, 08:47, 2 keer totaal gewijzigd.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Nu met dropper lijkt hij echt helemaal af :D
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Ready voor zondag :-q
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Prachtige fiets hoor! Daar ga je vast veel lol mee beleven! Even uit nieuwsgierigheid; waarom wilde je geen boost?
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Ertje schreef: do 18 oktober 2018, 01:42 Ready voor zondag :-q
Yep! Alleen het kettingkje smeren en dan is die fiets iig klaar. :winkie:
“Old, not obsolete”
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Ad58 schreef: do 18 oktober 2018, 07:23 Prachtige fiets hoor! Daar ga je vast veel lol mee beleven! Even uit nieuwsgierigheid; waarom wilde je geen boost?
Ik wilde geen boost i.v.m. de onderdelen die ik al had liggen en ging gebruiken, niet om de gedachte erachter.

Bijvoorbeeld mijn handgespaakte wielset, is een a-symmetrische velg (Ryde Edge) met Hope naven. Ik vind het echt een top wielset dus zonde om daar weer een andere voor te laten maken. Daarbij durfde ik het niet aan om met een boost-adapter te gaan rijden i.c.m. een a-symmetrische velg. Ook omdat bij veel adapters het nodig is dat het wiel herspaakt moet worden. Tja en een boostframe, betekent vaak ook een boostcrank etc. De bedoeling was om deze fiets enigszins "low" budget op te bouwen met bestaande onderdelen. Ondertussen zijn er van de eerste afmontage ook al weer onderdelen vervangen voor beter of nieuw. Dus echt "low" budget is het ook niet echt gebleven.
“Old, not obsolete”
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Een DVO Garnet met dat groen er in had natuurlijk beter gestaan. Maar dat mag de pret niet drukken, ziet er prachtig uit: ik keur hem goed :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Lars TB schreef: do 18 oktober 2018, 09:52 Een DVO Garnet met dat groen er in had natuurlijk beter gestaan. Maar dat mag de pret niet drukken, ziet er prachtig uit: ik keur hem goed :-q
Ruilen tegen de Marzocchi? Zonder bijbetalen uiteraard. :winkie:
“Old, not obsolete”
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Marco79 schreef: do 18 oktober 2018, 09:54
Lars TB schreef: do 18 oktober 2018, 09:52 Een DVO Garnet met dat groen er in had natuurlijk beter gestaan. Maar dat mag de pret niet drukken, ziet er prachtig uit: ik keur hem goed :-q
Ruilen tegen de Marzocchi? Zonder bijbetalen uiteraard. :winkie:
Nee, als dropper: Gaaaar-net :roll:

Afbeelding
http://www.dvosuspension.com/products/garnet/

:kiss:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Lars TB schreef: do 18 oktober 2018, 10:01
Nee, als dropper: Gaaaar-net :roll:
Ah die idd... :oops: Ook mooi... Maar dubbel zo duur als wat ik voor de Highline heb betaald.
“Old, not obsolete”
Plaats reactie