Smithy Serotone - the build

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Specialized19
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 27 januari 2012, 17:59

Smithy schreef:
Specialized19 schreef:Fiets is bij Peerenboom te bewonderen? Of alleen voor de gein daar neergezet?
Ik kom ook uit Wageningen. Zou heeeeel graag eens komen kijken wanneer je weer zelf aan de slag gaat.
Het zelf bouwen is voor mij ook een droom.
Tof gedaan!
Voor de gein inderdaad, ik raakte aan de babbel met Roel en hij wou de fiets wel eens zien. Dus gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om een showroom-pic te maken.
Je bent welkom om een kijkje te nemen. Hou het forum in de gaten, als het meezit open ik binnenkort een topic voor een nieuw project, dus dan kan je een pb'tje naar me sturen als er spectaculaire dingen gebeuren in m'n schuurtje :tong
Top. Ga ik zeker doen!
Banana!
https://www.facebook.com/WildDukeBikePark" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wilddukes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Zaskar
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 285
Lid geworden op: di 14 oktober 2003, 12:47
Mijn mountainbike: Cannondale Habit

Geweldige fiets en mooi het proces zo mee te kunnen lezen. Goede kleur trouwens :wink:

Vooral ook het hergebruik van de remschijf kan ik erg waarderen!
Gebruikersavatar
Smithy
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 11 december 2017, 16:07
Mijn mountainbike: Smithy Serotone, Salsa Spearfish, Ragley Piglet, On-one Inbred, Genesis High latitude

Zaskar schreef:Geweldige fiets en mooi het proces zo mee te kunnen lezen. Goede kleur trouwens :wink:

Vooral ook het hergebruik van de remschijf kan ik erg waarderen!
Tja, ons bin zuunig :tong

Ik heb nog geen buiggereedschap, dus een gebogen buisje daarin was even geen optie. En een rechte pijp vond ik niet smoelen daar. Dit vond ik wel een mooie oplossing.

Eerst heb ik twee identieke stukken aan elkaar gesoldeerd, één enkele dikte vond ik toch wat te iel. Uiteindelijk werkt het prima!
hendriku
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: di 27 juni 2006, 13:00
Mijn mountainbike: Abcoude

Mooi project! Maar je foto's zijn niet meer te zien helaas...
Plaats reactie