Sarcasme of snap ik het niet?ThaSingleTrackMastah schreef:Overigens is het schroefdraad van je vork je dankbaar dat je deze 180 adapter gebruikt.
Maakt toch weinig uit voor de draad?
Of had hij zoiets moeten gebruiken.
Sarcasme of snap ik het niet?ThaSingleTrackMastah schreef:Overigens is het schroefdraad van je vork je dankbaar dat je deze 180 adapter gebruikt.
Denk dat Walter bedoelt dat het juist goed is dat je de adapter eenmalig aan de vork monteert en bij loshalen van rem niet meer uit de vork hoeft te draaien. Dit omdat de adapter eigen draad heeft. Bespaart weer slijtage van de schroefdraad in de vork. Bij de adapter op jouw foto is dit niet het geval en gebruik je alleen de draad van de vork.Pat. schreef:Sarcasme of snap ik het niet?ThaSingleTrackMastah schreef:Overigens is het schroefdraad van je vork je dankbaar dat je deze 180 adapter gebruikt.
Maakt toch weinig uit voor de draad?
Of had hij zoiets moeten gebruiken.
Precies,kermit schreef:Zo'n 50-cassette maakt een fiets inderdaad niet echt fraaier, maar om een voldoende licht verzetje te krijgen voor de keren dat er echt geklommen moet worden ontkom ik er niet aan. Voor een kleiner blad is ook geen goed idee, anders wordt het op de vlakkere routes continu op de twee kleinste kransjes rijden. Dus we moeten het maar doen met die "motor" in het achterwiel
Als je zou willen wisselen heb je gewoon de verkeerde fiets meegenomen Ben wel errug benieuwd naar de kleur.kermit schreef: Maar ik wil niet hoeven wisselen, zodra dat aan de orde is gaat er gewoon weer een voorderailleur met twee bladen op