Evil The Following V1

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Freedazed
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 10:07
Mijn mountainbike: Yeti ASR SL & Yeti 4x 088/100, On-one Inbred, Evil the Following, Trek Slash

Hallo!

Een kleine achtergrond info over mij: Ik mountainbike sinds 1989 ongeveer.. Heb een heeele boel fietsen gehad: Specialized, Trek, Nishiki, K2, Proflex, Yeti, Marin etc etc. Was op zoek naar de onmogelijke missie: A One Do It All bike.. tja.. Maar dromen zijn geen bedrog.. Heb de ideale fiets voor mij gevonden!! (hopelijk)
Afbeelding

Hoppa! het is de "oude" versie.. dus iets korter en minder luxe.. maar dit paste beter binnen het budget..
Ga hem af monteren ook met wat "budgetaire" onderdelen om hem later verder up te graden..

Een Trek Fuel EX stond zeer hoog op het lijstje.. Maar ik had de WOW factor er gewoon niet bij.. Mijn andere bikes zijn: Trek 9.8, Yeti ASR SL, Yeti 4x SE 088/100 en een One-One Inbred (om het 29er gevoel te proberen)..

Afbeelding

Meer foto's volgen zsm!
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Dikke bak! Goeie kleur ook.
De rest van je verzameling klinkt ook goed, die 4X van Wicked DJ gekocht?
Gebruikersavatar
Freedazed
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 10:07
Mijn mountainbike: Yeti ASR SL & Yeti 4x 088/100, On-one Inbred, Evil the Following, Trek Slash

Geen idee eigenlijk.. Heb hem een jaar of 4 geleden gekocht en vooral op Spaarnwoude gebruikt en gecrashed ;) Nu nog herstellend van een uit de kom schouderblesure..
Gebruikersavatar
Freedazed
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 10:07
Mijn mountainbike: Yeti ASR SL & Yeti 4x 088/100, On-one Inbred, Evil the Following, Trek Slash

AfbeeldingStaat/ stond er ook nog best bij.. Wil hem eigenlijk verkopen.. maar man... Dit is MTB Historie!! ;0
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

NEE DIE YETI MOET JE OOK NIET VERKOPEN... ZONDE!!!!

Lekker kleurtje ook die Evil!!!
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Dikke bak hoor! Ik ben juist wél voor de Fuel EX gegaan, maar kwam in de zoektocht ook deze tegen :) Heel vet!
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Gave bike en zeker een heel goede alleskunner!

Dat is echter ook wat afhankelijk van de onderdelen, dus bezuinig daar niet al te veel op, dat is zonde van de Evil!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Die Yeti moet je aan mij geven, zeker niet verkopen!!! :) :)

De Evil is ook wel aardig hoor, haha.
Gebruikersavatar
Specialized19
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 27 januari 2012, 17:59

zonoskar schreef:Die Yeti moet je aan mij geven, zeker niet verkopen!!! :) :)

De Evil is ook wel aardig hoor, haha.
Ik wil er zelfs wel wat geld voor geven!
Die Evil en zeker in deze kleur is top.
Banana!
https://www.facebook.com/WildDukeBikePark" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wilddukes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
headzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 164
Lid geworden op: di 14 juni 2011, 20:36
Mijn mountainbike: Z'n superlicht, oranje en vlijmscherp mesje

Freedazed schreef:Hallo!

de onmogelijke missie: A One Do It All bike.. tja.. Maar dromen zijn geen bedrog.. Heb de ideale fiets voor mij gevonden!! (hopelijk)......
Aan de looks zal het niet liggen. Wat een VETTE bak zeg!!!!
Gebruikersavatar
Freedazed
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 10:07
Mijn mountainbike: Yeti ASR SL & Yeti 4x 088/100, On-one Inbred, Evil the Following, Trek Slash

HaHa Dank allen,
Yeti gaat voorlopig iig nog niet weg.. en tja wat is zo'n fiets waard tegenwoordig...
Afmontage komt in de toekomst zeker goed... Mijn doel is om de Mega Avalanche er mee te rijden aankomende zomer.. dus voor die tijd gaat er nog genoeg geupgraded worden. Eerst maar eens er mee fietsen!
Gebruikersavatar
Freedazed
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 10:07
Mijn mountainbike: Yeti ASR SL & Yeti 4x 088/100, On-one Inbred, Evil the Following, Trek Slash

Inmiddels rijklaar.. behalve de vering setup dan.. maandag even uitlaten in noordwijk hopelijk.. gekozen voor de budget vriendelijke SLX maar ga upgraden naar minstens XT in de toekomst.. 12 jaar sram gereden dus even wat anders proberen.. (of het gaat toch nog Sram worden of Box) Reba 130mm aan de voorkant.. en de Dropper komt er uiteraard ook nog..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freedazed
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 10:07
Mijn mountainbike: Yeti ASR SL & Yeti 4x 088/100, On-one Inbred, Evil the Following, Trek Slash

De 11-46 was wel even schrikken trouwens als je altijd 9 speed 11-36 oid hebt gereden :) ach ja.. genoeg voor de alpen denk ik dan maar... Kabels nog ff korter.. bredere banden en tubeless maken.. en grotere schijven voordat ik ook deze nog ga upgraden naar xt, zee of wellicht trp.. hope? het liefste zou ik voor de rest vol e13 gaan.. wielen dropper en de rest .. ff sparen nog..
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Freedazed schreef:Inmiddels rijklaar.. behalve de vering setup dan..
Ketting en tandwiel zou ik ook adviseren :wink: Als sram rijder zelf ook op de transition xt geprobeerd, was echter snel weer terug bij sram. Ik miste toch het gevoel, benieuwd hoe het bij jou vergaat.
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2009
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Sufergaaf ding!!

Ik zou eerder de vork opwaarderen naar een Pike oid dan de prima SLX spullen te vervangen!
Plaats reactie