Tijd voor een nieuwe fiets...... BMC

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
gerzom
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: di 12 juli 2016, 15:39
Mijn mountainbike: BMC Fourstroke 02 XT, Radon ZR Team 8.0 29

Gisteren, na 2 jaar fietsen op een hardtail, de knoop doorgehakt en de overstap gemaakt naar een fully.
Keuze is gevallen op een BMC Fourstroke 02 XT (mooie aanbieding bij Duitse dealer)

Gisteren de fiets opgehaald........ (best wel mooi, he :wink: )
Afbeelding

......en vanmorgen eerste rondje gedaan op mijn vaste route in Mierlo. Wauw, wat een verschil met mijn Radon hardtail........ eerste rondje Mierlo ooit op mijn BMC was 6 minuten sneller dan mijn snelste ronde ooit op de Radon :o

Afbeelding

Kortom, goede beslissing om over te stappen op een fully: in mijn geval, meer comfort en meer snelheid :-D
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Het is dat er een Specialized Epic bestaat anders was dit mijn alternatief geworden of de Scott Spark 900

Fantastische fiets! Dikke racebak! En nog mooi ook!
Ik ben mij er eentje...
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

Het scheelt natuurlijk dat je nu fatsoenlijk over de boomwortels en 3000 irritante kuiltjes kunt, maar 6 minuten is dan nog een groot verschil :-q
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Gefeliciteerd met je nieuwe bike! Ziet er idd mooi uit! :-q
mike180
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1114
Lid geworden op: wo 24 oktober 2012, 13:32
Mijn mountainbike: Berria mako sport

hele mooie bike
gerzom
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: di 12 juli 2016, 15:39
Mijn mountainbike: BMC Fourstroke 02 XT, Radon ZR Team 8.0 29

zeroground schreef:Het scheelt natuurlijk dat je nu fatsoenlijk over de boomwortels en 3000 irritante kuiltjes kunt, maar 6 minuten is dan nog een groot verschil :-q
Thanks!!

Vond het zelf ook een groot verschil, maar dit ding fietst zo veel makkelijker...... erg indrukwekkend.
Plaats reactie