V for Vendetta

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Tjoentje
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: za 18 november 2017, 19:57

Mooie set wielen zo! Zadel was ik ook wel benieuwd naar.
Freezing Teddybear
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 28 juni 2015, 18:43
Mijn mountainbike: Kingdom Vendetta 2017, On one inbred 29 ss, Stumpjumper 29 2019

Afgelopen vrijdag dan toch maar even de tijd genomen om de wielen af te maken, kreeg de achterband alleen niet meer tubeless. Achterband had schotland niet helemaal overleefd :-D, dus nog wel even een nieuwe band erop gelegd, in de vorm van de specialized slaughter 2.8.

Gister en vandaag even een stukje wezen rijden (lage vuursche en dorst) en ik moet zeggen "de velgen zijn een verbetering". Met name het sturen voelt nu een stuk directer en al zeg ik het zelf ze zien er ook nog eens mooi uit : D Op naar wat foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Freezing Teddybear
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 28 juni 2015, 18:43
Mijn mountainbike: Kingdom Vendetta 2017, On one inbred 29 ss, Stumpjumper 29 2019

Het is hier al weer even stil, maar de fiets heefd zeker niet stilgestaan. Nog een paar keer op vakantie geweest, met als hoogtepunt de trans provence met MTBClinic. Maar in Augustus eerst nog even de ardennen in geweest en daar een dikke kras in de achtervelg gereden. Die ik niet helemaal meer vertrouwde, dus maar even een reserve set besteld (roval traverse 38mm).

Op naar toch wel het hoogtepunt van deze zomer, de trans provence. Deze tocht had ik samen met mijn vader al een aantal jaar op het verlanglijstje staan en dan is het deze zomer toch gelukt. Onde begeleiding van de gidsen van mtbclinic zijn we in 6 dagen van Dignes-les-bains naar Théoule-sur-mer aan de middenlandse zee gereden.

Door samenloop van omstandigheden "moest" het maar op de Vendetta, aangezien er een dag voor vertrek een nieuw frame klaarstond (daarover in een ander topic binnenkort meer) en die niet meer op tijd klaar kon staan. Uiteindelijk was ik de enige malloot die op een HT aan kwam, maar heb mij er zeker niet minder mee vermaakt. Het was een onvergetelijke tocht met HELE VETTE trails over hoge toppen en diepe dalen, veel lekker eten en ook wat technische mankementen (borgbout van de remblokken verloren) en als toetje een duik in de zee.

En op 23 september nog de trailtour in limburg gereden, hellaas door het weer iets eerder afgehaakt en m'n zadel gesloopt.
Op naar de foto's. (in random volgorde)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Ziet er goed uit :-q

Je hebt de meesten van die FS rijders toch wel laten zien wat echt fietsen is? :winkie: :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Gaaf! Daar is ie toch voor gemaakt :-q Mijn Vendetta was helaas net te laat klaar om mee te kunnen naar la France afgelopen september..

Ik moet zeggen dat ik zelf de Vendetta nog niet op echt ruige trails heb gereden maar tot nu toe mis ik de vering van m'n Fuel EX echt niet.. (ook niet op de 40m lage trapafdalingen langs de Zeeuwse kust :bier: ).
Tuurlijk moet je wat meer anticiperen in afdalingen maar daar heb je als LTHT rijder natuurlijk die enorme lading superskills voor :tong :winkie:
Freezing Teddybear
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 28 juni 2015, 18:43
Mijn mountainbike: Kingdom Vendetta 2017, On one inbred 29 ss, Stumpjumper 29 2019

@ Lars tb: zeker, moest ook wel vaak een beetje inhouden op de afdalingen als ik niet voorop reed :-D

@ Ertje: Klopt zeker dat ie ervoor gemaakt is, en had ook zeker niet minder lol. Je gaat het wel merken na 6 dagen achter elkaar 8-10 uur fietsen. Dan zou een beetje achtervering wel wat comfort geven.
Plaats reactie