Mondraker Vantage | "Panama" >> 1x12

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Boty. Slotje.

:-q
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Da`s een hele dikke fiets geworden zo :-q
Zal niet mistaan achterop de Derby :wink:
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Heel heel mooi. Top bouwsel
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Heel mooi eindresultaat! Ook het grijs wat in meerdere componenten terugkomt, stuur bijv staat hem perfect :-q
En nu knallen met dat ding!
'BUILT not Bought '
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Zeker geslaagd project :-q :-q :-q
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Hulde :-q :-q
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Dank allen! :oops: Zelf ook erg blij met het (optische) resultaat. 8)
De eerste echte proefrit heeft helaas nog niet plaats kunnen vinden. Hopelijk houdt het droge weer nog even aan en zal dat niet al te lang op zich laten wachten. De eerste paar kleine rondjes voelden al wel prettig aan. (voor zover rondjes draaien in de tuin ook maar iets zeggen)
Zithouding is gelukkig minder diep dan waar ik vooraf bang voor was. Het zadel staat nog wel iets hoger dan het stuur, maar minder dan de 10cm waar ik in het ergste geval rekening mee hield, en dat zonder een mega stapel spacers. :)
kermit schreef:Tipje, doe nog wat om je chainstay want ik denk dat ondanks de clutch het zo toch gaat beschadigen.
Thnx, op de bovenkant zit al wel een nauwelijks zichtbare folie (niet de 'pijl' op de zijkant) maar idd nog even iets beters voor verzinnen.
Lars TB schreef:Uitstekend gelukt en zeer stemmig afgemonteerd!!!
Mooi compliment van één van de meest kritische forummers. :-q :wink:
kan niet meer schreef:Netjes. Ruimte genoeg voor je voorderrie en de dropper bediening op links? Wil ik ook nog een keer aan en zo,n Fox is ook mooi.
Ik heb vrij grote handen / lange vingers, dus kon de shifters een mooi stukje naar binnen plaatsen. Precies genoeg ruimte om links de dropper remote er tussen in te plaatsen en rechts de bel. :winkie:
TenZNL schreef:Zal niet mistaan achterop de Derby :wink:
Ze zullen nog wel een keer naast elkaar komen te staan, maar achterop.. Weinig kans. :winkie:
Al ga ik denk ik wel eens proberen of ik de fiets in de Derby mee zou kunnen krijgen. Wielen zouden in de kofferruimte moeten passen, alleen dat frame + stuur wordt dan nog een uitdaging. :roll:
Gebruikersavatar
FracKture
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 22 februari 2012, 01:10

Supergave bak geworden Merijn! Mooi om te zien hoeveel er nagedacht is over de afmontage/onderdelen op elkaar matchen enzo.

Ik weet niet of je deze al eens gezien had, maar deze foto's had ik nog op m'n telefoon staan. Om maar even te laten zien hoe best wel breed een 40mm velg nou eigenlijk is :-D

Afbeelding
naast een 700x28c bandje

Afbeelding
breder dan de spaakspanner

Heel veel plezier gewenst met je mooie bak, en ik hoop hem gauw eens in actie te kunnen zien! :-q
______Honzo ______ Jake______ Unit
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

FracKture schreef:Supergave bak geworden Merijn! Mooi om te zien hoeveel er nagedacht is over de afmontage/onderdelen op elkaar matchen enzo.

Ik weet niet of je deze al eens gezien had, maar deze foto's had ik nog op m'n telefoon staan. Om maar even te laten zien hoe best wel breed een 40mm velg nou eigenlijk is :-D
[plaatjes]
breder dan de spaakspanner

Heel veel plezier gewenst met je mooie bak, en ik hoop hem gauw eens in actie te kunnen zien! :-q
Thnx.. Morgenochtend wordt dat.. :wink:

Gisteren vanaf het werk nog snel even naar de UHR gereden voor een korte testrit in t bos.
Afbeelding

Afbeelding

Redelijk rustig aan gedaan, maar wel gemerkt dat zodra het ook maar een beetje heuvelaf gaat en slingert, de fiets in z'n element komt. 8)
Achterrem nog even een keertje opnieuw ontluchten, maar verder probleemloos ritje.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

8)
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2465
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Mooi geworden, daar krijg ik wel inspiratie van!

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Haibike Dave
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 236
Lid geworden op: za 16 maart 2013, 19:21
Mijn mountainbike: Cannondale Beast of the east 2

Plaatje :-q
Waar een wil is is een weg, en waar geen weg is kun je mountainbiken
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Gewoon omdat het kan.. :P
Afbeelding

Uitpuffen in de achtertuin na een ochtendje fietsen. Beetje klooien met de telefoon. :winkie:
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Deze week de originele oranje stickers van de Fox vervangen door een setje Slik stickers in grijstint:

Afbeelding

Vind het geheel nu beter matchen, het grijs sluit mooi aan bij de velgen en het stuur. Stoorde me eraan dat het Fox oranje net weer anders was dan het frame.

En om het te vieren wat nieuwe foto's gemaakt tijdens een ochtendje spelen in Nijmegen:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Merijn. op di 29 mei 2018, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Heel goed, en wat staat er op de achtergrond?
Sneeuwmonster
Plaats reactie