Pilot titanium custom pinion 29er

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
PaganiProductions

Mooie bike maar helaas wel erg duur.
Gebruikersavatar
melkman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 14:11
Mijn mountainbike: Pilot

madskatingcow schreef:Hoe bevallen de Pinion en Gates CTX ondertussen? Al veel kilometers gereden? Blijkbaar zijn de meningen over een riem verdeeld (zie post op website IdWorx) en durft een riem wel is piepen of breken.
Pinion icm gates bevalt me uitstekend. Ongeveer 2500 km gereden tot nu toe, en geen problemen ondervonden. Bereik van de c1.12 is ruim voldoende en de riem heb ik nog niet hoeven spannen. Riem is volledig geruisloos bij mij, al maak ik hem af en toe wel schoon met een sopje. Fiets weegt wel iets zwaarder als een xc racebak natuurlijk en dat merk ik wel bij toertochtjes (1km/u gem. lever je wel in), maar dat weegt niet op tegen de uren minder schoonmaakwerkzaamheden aan de drivetrain en het altijd en overal kunnen schakelen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Erg mooi spul, tijdloos titanium met een (onderhoudsvrije gearbox met riem).
Bij mij in de vereniging heeft een lid ook sinds kort een Pilot, ik weet niet met hoeveel versnellingen wel met een mooie starre vork van titanium.
Ik zelf ben helemaal weg van het laswerk op titaniumframes (zelf lasser), maar voor mij te duur maar kan het zeer waarderen als er weer zo'n kunststukje voorbij komen.
Plaats reactie