Drossiger H-Lite 2.0 HTA Orange 29er

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Polozwei
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 20 maart 2013, 21:10

Ben ook erg tevreden met het resultaat (tot zover)

Vanmiddag eerste rondje fietsen, ben erg benieuwd. Nog geen ervaring met 29er en ook was mijn 26er minder afgemonteerd. Zal wel een wereld van verschil zijn!!
The Drutz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 806
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 15:09
Mijn mountainbike: Santa Cruz 5010 C, GT Peace 9R
Contacteer:

Leuke fiets!!! En met oranje kun je nooit verkeerd zitten.
"Righty tighty, lefty loosey."
Gebruikersavatar
Polozwei
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 20 maart 2013, 21:10

Gister de eerste kilometers gemaakt, wat een verschil met mn oude 26er!! Rolt echt super en is ook nog mooi wendbaar. Moet nog wel even wennen aan het brede stuur!!

Starttopic gewijzigd: spec-list toegevoegd
Gebruikersavatar
Polozwei
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 20 maart 2013, 21:10

Inmiddels de nodige kilometers gemaakt op de Drossiger.

Al een tijdje rustig aan het rondkijken om mijn voorvork eens te upgraden. De Suntour doet het prima, maar is wel wat aan de zware kant en ook de rebound is niet in te stellen.
Was opzoek naar Reba of een SID. Afgelopen weekend een SID gevonden voor een mooie prijs. Enige nadeel is, is dat hij wit is...dus hij moet even zwart gespoten worden.

Eerst maar eens even een rondje mee rijden en kijken of alles bevalt. Dan gaat hij er weer even uit en kan ik hem zwart spuiten.

(Excuses voor de slechte foto kwaliteit :oops: )

Afbeelding
Gebruikersavatar
Polozwei
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 20 maart 2013, 21:10

Voorvork zit er tijdelijk even in. Binnenkort even zwart spuiten en nieuwe stikkers er op plakken.

Verder het ik er een Raceface NW 36T voorblad opgezet ipv het dubbele voorblad. Nu mooie 1x10 setup

Afbeelding
Plaats reactie