Blogtopic:"Adventures & Patrols" Update Vakantie Saalbach P9

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Vrijdag 16 feb.
Mondraker on Patrol
Rondje Buulse Bergen,
22 km. & 31 hoogtemeters

Het is vrijdagmiddag en de weergoden zijn ons weer gunstig gezind. En
gezien er nog wat nieuw materiaal klaar ligt gaan we een klein rondje
Buulse Bergen doen. Beter een klein rondje in de natuur dan de hele dag
binnen aan het werk zijn.

We trekken de Mondraker uit de kast en verruilen na een kleine kilometer
het asfalt voor een breed bospad welke al snel uitkomt op een korte single-
track die achter de bossen doorloopt. Vandaaruit richting de Ijzeren Rijn
en binnen no-time rijden we over de lange singletrack die naast de Geuzen-
dijk loopt. Lekker draaien en keren. Precies waar de Mondraker voor gemaakt
is. Maar er moet nog een aantal keer gestopt worden want de zelfontspanner
zal ook aan het werk moeten.

Na enkele foto's rijden we naast de Ijzeren Rijn weer terug naar huis waar
de koffie lekker pruttelt en de open haard brand.

Een stukje vaste route van Weert achter de Roompot:
Afbeelding

Niet lachen, vooral niet lachen! Dat valt soms niet mee als je alleen bent ;)
Afbeelding

De Buulse Bergen:
Afbeelding
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Zondag 18 feb.
Mondraker on Patrol
Toertocht Toterfout Veldhoven,
52 km. & 79 hoogtemeters

Het is weer tijd voor de jaarlijkse toertocht van de Stickerkoning rond
Veldhoven. Oké, eigenlijk is het Zand-Oerle maar dat gehucht kent
bijna niemand. De start is zoals ieder jaar bij De Toterfout en bij de
inschrijving kom ik direct een paar bekenden tegen. Al snel volgt de
vraag waar mijn dikke banden heen zijn? Deze hangen namelijk al een
hele tijd werkeloos in de garage. Die tijd komt wel weer terug. Ik heb
namelijk de neiging om net zo snel van fiets te wisselen als van ketting.
Ook geen straf hoor.

Na de inschrijving zijn we dan op weg. Veel laagjes aan want het heeft
afgelopen nacht nog goed gevroren. De paden zijn dan ook goed wit
uitgeslagen en er hangt een mooie sfeer in de bossen. Gezien het feit
dat we als een van de laatste bikers vertrokken zijn is het heerlijk rustig
op de paden. Niemand die in de weg rijdt en we kunnen lekker door-
crossen.

De tocht is een mooie mix van brede bospaden en snelle singletracks.
Een beetje van alles wat en al snel staan we bij de bevoorrading. Een
lekker kopje soep gaat er met dit weer wel in. De pauzeplaats achter ons
latend rollen we verder over de paden. De grond begint al redelijk zacht
te worden en de pk's moeten steeds vaker aangesproken worden.
We steken de A67 voor de tweede keer over en met nog een aantal leuke
trails te gaan biken we weer terug naar de Toterfout.

Ondanks de zon blijft het tocht frisjes:
Afbeelding

Met dank aan de Stickerkoning voor de foto:
Afbeelding

Slingerende witte paadjes:
Afbeelding

Thumbs up:
Afbeelding
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Woensdag 21 feb.
Mondraker on Patrol
Nachtrit Best,
15 km. & 55 hoogtemeters

In plaats van doordeweeks in de avonduren op de spinningfiets te zitten
en mijn rondje in de wereld van Zwift te draaien lees ik op de groeps-
app dat de jongens vanavond een rondje Best willen gaan doen. Hier heb
ik wel oren naar en gewapend met lampjes en 100 lagen kleding zak ik
af naar Best. Tommy, Ronny en Dennis staan al op me te wachten en
al snel zitten we op de fiets.

De storm van vorige maand heeft een flinke ravage aangericht op de
vaste route maar de vrijwilligers van de route hebben flink gewerkt om
alles weer in orde te krijgen. Dat is goed gelukt want we kunnen overal
lekker doorrollen. Dennis heeft zoals gewoonlijk haas gegeten en schiet er
vandoor als de brandweer. We moeten flink ons best doen om hem bij te
houden maar laten hem maar gaan ook. Lekker draaiend en kerend gaat
de route verder. De grond is droog en al snel komen we weer terug bij
de parkeerplaats.
We besluiten dat het een mooie tijd is voor koffie en al snel komen de
brandertjes, percolators en thermosflessen tevoorschijn. De koffie is op
en de temperatuur is alweer gezakt tot onder het vriespunt. Met de kachel
op standje hoog rijdt ik na een geslaagde avond weer terug naar huis.

Even alles afstellen voor het vertrek:
Afbeelding

Verser dan dit krijg je de koffie niet:
Afbeelding

Tommy met zijn imitatie van:"The Walking dead.":
Afbeelding
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Zondag 04 mrt.
Ragley's Adventure
Garage thuis,
Project Long Travel HardTail

Soms heb je nog wat onderdelen liggen en zoek je een leuk frame welke
je hier voor kunt gebruiken. Normaal gezien koop je een frame en kijk je
daarna welke onderdelen je erop doet maar dit is niet altijd de gang van
zaken.

En nu viel mijn oog op een Ragley Bigwig frame welke ineens bij CRC in
de aanbieding was met de juiste hoeken, vormen en maatvoering. Juist,
het moest inderdaad een leuk hardtail AM frame worden. Geschikt voor
een voorvork met 130 mm veerweg, Boost wielset en uiteraard een dropper
post. Zo gezegd zo gedaan en een paar dagen later kon ik beginnen met
de eerste bouw.

Het bouwen van de Bigwig is begonnen. Met de ooit in elkaar gelaste balhoofdpers:
Afbeelding

Spacers en nog meer klein grut:
Afbeelding

Mooi afgewerkt frame:
Afbeelding

Na dag één staat er een rolling chassis klaar. Hier wordt nog redelijk wat aan
verbouwd:
Afbeelding
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Vrijdag 16 mrt.
Ragley's Adventure
Garage thuis,
Project Long Travel HardTail Finished

Het rolling chassis is verder afgebouwd en met wat schuiven van diverse
onderdelen is de eerste bouw klaar. De tandwielen zijn nog niet in orde
want ik kwam in de knoei met de steek van 96. Gelukkig zijn er al nieuwe
tandwielen onderweg en wordt de aandrijflijn van 30 - 42/11 vervangen
voor een 32 - 46/11. Zo klim je iets lichter maar hoeft minder toeren te
draaien op het vlakke bij de hoge versnellingen. Qua kettinglijn heb ik me
helemaal niet aan de 49 - 52 mm regel gehouden maar heb de lijn meer
richting de grote tandwielen gezet. Hier komt met mijn rijstijl veel meer
kracht op dan ik überhaupt op het kleinste kransje ga zetten. En het zijn
vaak eerder richtlijnen dan eigenlijke regels.

De Ragley met de tijdelijke aandrijflijn. De groene stickers worden tzt ook
vervangen door een setje grijze:
Afbeelding

Rood, wit en blauw. Een beetje chauvinisme mag best:
Afbeelding

Een paar weken later

Goed. We maken een kleine sprong in de toekomst want de stickers zijn binnen-
gekomen met tevens de nieuwe onderdelen voor de aandrijflijn. De eerste indruk
van de bike was in ieder geval prima. Zithouding, comfort etc. Alles klopt wel zo'n
beetje. Oké, het is geen lichtgewicht en zal met de Vittoria Martello's wel richting
de 15 kilo gaan. Niet getreurd, er is een elektrische bagageweegschaal onderweg
zodat ik de bikes eens echt kan wegen. Of dat zo verstandig is weet ik eigenlijk
niet. Misschien is onwetendheid juist beter. Maar toch ben ik nieuwsgierig en kijk
ik qua bikes niet op een paar honderd gram.

De groene stickers hebben plaatsgemaakt voor grijze:
Afbeelding

De nieuwe aandrijving. Sunrace 42-11 cassette , Sram 11 speed ketting en Ali 32T voorblad:
Afbeelding

Alles schakelt en draait als een zonnetje:
Afbeelding

Het eindresultaat na een paar weekjes prutsen en pongelen:
Afbeelding
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Woensdag 21 mrt.
Ragley's Adventure
Trailtocht Swalmen,
46 km. & 525 hoogtemeters

De Ragley is klaar en het wordt tijd om deze eens goed te testen. Eric uit
Swalmen heeft vandaag ook vrij en we besluiten om een leuk en technisch
rondje bij hem in de buurt te doen.
Na een bak koffie zijn we klaar voor vertrek en wordt de Ragley voor de
eerste keren echt de sporen gegeven. Na een paar kilometer rijden we al
lekker door de bossen maar stampen stevig door om het warm te krijgen.
Het is de eerste technische tocht van het jaar en ik moet nog even los komen.
Een jaar geleden reden we namelijk al bijna een maand in de korte broek
door het zuiden en door de Ardennen. Nu dragen we nog steeds een lange
winterbroek en winterjas. De remmen van de Ragley moeten nog ingeremd
worden en het valt me op dat de voorrem daar eigenlijk geen zin in heeft.
Er gaat dus een andere schijf op want deze is compleet prut. Dat wordt dus
een stukje voor de kerstboom ofzo. We komen bij een aantal steile stukken
waar de lekker induiken en na 5 kilometer lig ik al over mijn stuur. De eerste
OTB van het jaar. Gelukkig in de losse zand maar zonder kleurscheuren
rijden we verder. Dat was een goede losmaker want de bike begint steeds
beter aan te voelen. Drops lopen soepeler en het comfort van de bike is
prima in orde. De klappen op de achterbrug worden er redelijk goed uit ge-
filterd.

Bij de camping doen we even een paar dropjes van 60 cm en het vertrouwen
in bike en biker is weer helemaal terug. Tijd voor koffie. Uiteraard, want
wat is nu een fietstocht zonder koffie.
De koffie achter de kiezen spelen we nog wat op de camping en een paar lange
trappen later rijden we over de singletracks terug naar Swalmen.
We maken nog even een uitstapje naar een klein jump parkoertje waar de
wielen van de Ragley het luchtruim kiezen. Dat ging lekker!
We zijn klaar voor het nieuwe seizoen. Wel nog even een paar andere banden
op de bike want de RaceKings zijn leuk voor Toertochten in de winter en
zomer maar voor het technische werk zijn ze toch te licht. Er is dus nog wat
werk aan de winkel ;)

Een beetje spelen in de losse zand:
Afbeelding

Stiekem steiler dan het op de foto lijkt:
Afbeelding

Eerste een flinke aanloop:
Afbeelding

En dan met de wieltjes los:
Afbeelding
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Dat ziet er goed uit Pat :-q
Met wat voor een rubber ga je de bike verwennen?
Sneeuwmonster
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

sama schreef:Dat ziet er goed uit Pat :-q
Met wat voor een rubber ga je de bike verwennen?
Met deze :D
Afbeelding

Zoals gezegd Vittoria Martello's. Ze zijn niet lichtgewicht met 1020 gram p/s maar
wel direct tubeless te monteren op DT velgen. Zonder sapje 2 dagen op 2 bar
en nul drukverlies. Grip is super en ze geven veel vertrouwen.

Maar dat lees je vanzelf in de verslagen verderop :bier:
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Maandag 26 mrt.
Ragley's Adventure
Beekjestocht Leudal,
40 km. & 202 hoogtemeters

Eindelijk is het korte broekenweer. De zon schijnt en het is warm genoeg
voor een korte broek met enkel een paar kniestukken eronder. Want tsja,
zo warm is het nu ook weer niet.

Gewapend met GPX track besluit ik om de bike nog eens los te in het
Leudal in de buurt van Haelen. Een mooie omgeving om de nieuwe Vittoria
Martello's een beetje te testen. Uiteraard een beetje want voor dit gebied
zijn deze banden eigenlijk compleet overkill. Maar de bike gaat in de toe-
komst nog een hoop stenen vreten en dan is wat dikker rubber wel aan
te raden.
Na een korte aanrijroute draai en keer ik de bike over de singletracks
naast de Leubeek. Het is druk met de wandelaars en er volgen een hoop
goeiemorgens en goeiemiddagen. We steken de Haelensebeek over en
vervolgende de paden langs de Neerbeek, Zelsterbeek en Roggelsebeek.
Het is zo een echte beekjestocht geworden.

We steken de Roggelseweg over en vervolgen de paden naast de Tungel-
royse beek. De paden zijn een stuk breder geworden en de smalle trails
liggen hier nog steeds bezaaid met bomen. Helaas moeten we een paar
maal rechtsomkeer maken. De bosbouw heeft nog wat te doen maar
sommige geitenpaden zijn in de loop der jaren ontstaan en zullen dus
niet schoongemaakt worden.
De wandelescapades laten we achter ons en zoevend over de snelle
paden en in de zon biken we terug naar de parkeerplaats. Uiteraard staat
daar een lekker thermoskan met koffie te wachten. Een mooie afsluiter
van deze voorjaarsrit.

Weipalen zijn een ideaal statief:
Afbeelding

Laat die banden maar lekker rollen:
Afbeelding

In de achtergrond nog wat omgewaaide bomen:
Afbeelding

De Auroramolen midden in het Leudal:
Afbeelding
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Vrijdag 30 mrt.
Ragley's Adventure
Trailtocht Mullerthal, Luxemburg
29 km. & 841 hoogtemeters

Vandaag is het Goede Vrijdag. En voor het bikegebeuren wel een heel
goede vrijdag. We zijn namelijk in Berdorf in het Mullerthal van Luxemburg.
Beter genoemd: "Klein Zwitserland." Een schitterend gebied met stenen
van formaat XXL en groter.

Dit is een van de gebieden waar dus die zware banden voor gemonteerd
zijn en eigenlijk de hele bike tot zijn recht komt.
Het is iets over twaalf en we hebben net ingecheckt in het hotel. Ik maak
mijn bikespullen klaar en San bereidt zich voor op een lekkere wandeling
met de honden.
Iets over een zet ik mijn voeten op de pedalen en ben er weg van. Vanuit
Berdorf laat ik de bike afzakken in de richting Camping Marbush. Hier
beginnen de singletrails en hotsend en knotsend over de stenen ontstaat
er een steeds grotere grijns op ons gezicht. De bike laat zich van zijn
beste kant zien en de grip op de stenen is goed. Alles boezemt vertrouwen
in en ik besluit om de grenzen een beetje te verleggen. En dat voelt goed!
Lekker de trappen afrollend en enkele jumps later sta ik op de grens van
Duitsland en Luxemburg. Tijd voor de eerste lange klim. De route klimt
omhoog vanuit het dorpje Weilenbach naar Ferschweiler. Een stevig stukje
asfalt en ik voel de zweetdruppels langzaam naar beneden lopen. Het is
ook van dat weer dat je eigenlijk niet weer wat je aan moet doen. Laagje
uit en laagje weer aan. Je blijft er wel mee bezig...
Vanuit de top van de bult wordt het weer leuk. Een grote singletrack
slingert omlaag terug naar Weilenbach. Grote stenen, trapjes en drops.
Meer van hetzelfde maar willen we iets anders eigenlijk? Een paar wande-
laars blijven even staan kijken hoe de trappen afgestuiterd worden. Na
een vriendelijk "Gute Freitag" rollen we weer verder.

Bij Weilenbach maak ik nog even een praatje met een Portugese toerist
en het weer begint een beetje om te slaan. Het begint te waaien en te
druppelen. Gelukkig heb ik nog een wind/regenjack bij en met de druppels
naar beneden vallend begin ik aan de klim omhoog richting Berdorf.
Een aantal honderd hoogtemeters later bestel ik bij de bar een Groot
Weizenbier. Die hebben we namelijk wel verdiend.

Schitterende paden in het Mullerthal:
Afbeelding

Om hier door te gaan moet het voorwiel eruit gehaald worden:
Afbeelding

Daar aan de overkant gaan we omhoog:
Afbeelding

Bescherming is geen overbodige luxe:
Afbeelding
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Bekende paadjes (Millman 8) )

:-q schitterend biken daar, vooral doordeweeks als het lekker rustig is.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Mooie bike geworden, Pat.
En wederom lezen de verhalen lekker weg. :-q
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik heb 'm in het echie mogen aanschouwen.
Heel goede hardtail.
Als het om de secondes gaat, dan zal 'ie verliezen van een lompe fully, maar als het om de lol gaat...

@ Ertje: Hier komt de Millmann trail niet doorheen ;)
Afbeelding
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

ThaSingleTrackMastah schreef:
@ Ertje: Hier komt de Millmann trail niet doorheen ;)
Afbeelding
Nee inderdaad, en maar goed ook, de bruggetjes in het dal geven soms al behoorlijke opstoppingen tijdens de MMT :tong
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Zaterdag 31 mrt.
Ragley's Adventure
Trailtocht Mullerthal, Luxemburg
50 km. & 1145 hoogtemeters

Waar ik de vorige biketocht vertrok met korte broek en bodywarmer is het
vandaag een heel ander verhaal. Bij het opendoen van de gordijnen maakt
de mist buiten een koude en herfstachtige indruk.
Ik ben in ieder geval blij dat ik bij het inpakken mijn winterjas heb mee-
genomen. Gelukkig passen de elleboogbeschermers er makkelijk onder, want
vandaag gaan we samen met de jongens een rondje door het Mullerthal biken.
De jongens staan op de camping in Consdorf dus de eerste 8 km moet ik
solo doen. Ik kan er uiteraard voor kiezen om rechtstreeks over het asfalt af
te dalen naar Consdorf maar er loopt ook een mooie trail door de bossen die
kant op. Tevens zijn we toch nooit op de afgesproken tijd weg dus heb ik
alle tijd.

Bij de camping aangekomen is iedereen bijna startklaar en na een korte
demperreparatie zijn we weg. De eerste kilometer gaat over asfalt maar bij
Le Moulin de Consdorf schieten we links de paden op en krijgen we de eerste
trappen en dropjes voor onze wielen geschoven. Het loopt lekker en met
even een paar keer de voetjes aan de grond rollen we lekker langs de gi-
gantische stenen welke aan de zijkant staan.
Nog een kleine technische afdaling en we krijgen een enigszins saaie ver-
bindingsroute naar het kasteeltje van Beaufort. Tijdens de klim naar Beaufort
geef ik de Ragley flink de sporen en het valt me op dat dit beest nog met
een flink tempo naar boven rijdt.
Bij het kasteeltje laat de bike zich weer van de beste kant zien. Ondanks
dat de stenen vochtig zijn bieden de banden flink wat grip en vertrouwen.
De technische afdaling die volgt is er eentje om je vingers bij af te likken.
Drops, trappen, riviertjes, stenen etc. Alles wat je kunt verzinnen zit er in.
Zodra je stil staat hoef je je ook niet te vervelen. Rondom je heen kijkend
is er vanalles te zien. Wauw, een steen en kijk! Daar nog een. En nog een,
en, nou ja. Je begrijpt het wel.

Aan het einde van de afdaling volgt uiteraard een klim, want we moeten het
plateau van Berdorf op. Eenmaal boven besluiten we dat het tijd is voor
een kom koffie en op het terras van het hotel laten we ons op de picknick-
banken neerploffen. Het komt mooi uit want de zon komt door en het is
ineens flink warm. Ik ren naar de hotelkamer en wissel mijn winterjas in
voor de bodywarmer en de herfsthandschoenen voor zomerhandschoenen.

Na de koffie rollen we richting Perekop. Een mooie afdaling door het dal
naast een klein beekje. Uiteraard bezaaid met leuke trails, trapjes en
dropjes. De technische register gaan weer open en met een grote smile
komen we allemaal heelhuids beneden.
Na Perekop klimmen we omhoog richting Melick maar door een kapotte
shifter van Tommy besluiten Walter en ik om samen met hem af te zakken
naar Echternach om bij de locale LBS een nieuwe shifter te scoren.
De shifter gemonteerd neem ik afscheid en bike via het asfalt omhoog naar
het hotel. Een nadeel van het hotel boven op een plateau.
Maar gelukkig staat er boven al een koude Weizzen op me te wachten die
er goed in gaat.

Het mistige Mullerthal:
Afbeelding

Veel grip op de lava stenen:
Afbeelding

Beekjes all over the place:
Afbeelding

Zo gaat het bijna de hele dag:
Afbeelding
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Plaats reactie