Sinds kort in het bezit van een E-bike, een Hardtail van Canyon.
Dit is me Grand Canyon ON 7.
Ik was niet op zoek naar nog een fiets, maar volgde online wel de opmars van e-bike`s. Als hardtail liefhebber keek ik met een schuin oog al enkele jaren naar zoiets als de Commencal MaxMax, een Do it all 275+ e-bike. Nadat me eigen analoge 275+ bike frame was gesneuveld en ben overstapt op een zeer capabele stalen LTHT raakte me aandacht op een e-bike wat verslapt. Na hier op het forum een bericht te hebben gelezen over een lopende sale bij canyon was het eigenlijk zo geregeld. Online wat ingelezen en bestellen dat ding, de basis is voor wat ik er mee wil doen prima, alleen hij stond op 29er wielen nou heb ik nog zat reserve spul liggen en daar ga ik mee mixen zoals je verderop hieronder kunt bekijken.
Gebruik / inzetgebied:
Me basis conditie is redelijk vind ik zelf, maar ben geen trainingsbeest en ook nog eens een mooi weer fietser Begin van het jaar wat tripjes gemaakt naar de Moezel / Ardennen en daar merk je dat een redelijke basis conditie smelt als sneeuw onder de zon als je hoogtemeters wilt wegtrappen, 600 / 1000hm meerdere dagen achter mekaar valt me steeds zwaarder nu ik in de fifty`s zit.
Ik ben geen scherm / route na rijder in omgevingen zoals Moezel / Ardennen, ik rijd meestal lukraak rond en sla af als ik wat zie wat me leuk lijkt, daardoor sta ik dus wel eens op plekken dat je denkt, nu heb ik leuk afgedaald maar moet wel weer terug omhoog
Daarnaast is het voornemen ook om bij trail centre`s lijntjes te gaan verkennen op deze bike en dan later bijv. met de analoge Fully / LTHT de verkende lijntjes op snelheid proberen te tackelen
Onderdelen af fabriek:
Frame: Aluminium maat L Kleur: Flaming Cherry
Motor: Shimano EP8 met 630WH batterij
Vork: 34mm 120mm Suntour XCM coilvork 29.
Cockpit: FSA 35 50mm stuurpen met 760mm stuur / 25mm rise
Remmen: Shimano MT200 met 180/180 schijven
Aandrijving: 1x10 set-up 34x11/46
Wielen: 29er Rodi Tryp 30 met Nobby Nic 2.6 banden
Zadelpen: vaste Iridium pen met Fizik terra alpaca x5 zadel
Netjes geleverd in een grote box.
Iconische badge
In mekaar gezet en nog geheel standaard in de 29er set-up
Na wat aanpassingen nu in een 275+ set-up
Onderdelenlijstje, zover ik weet uit me hoofd..
Vork: 34mm 140mm Suntour Raidon 275
Cockpit: 35mm stuurpen met een nukeproof 800mm stuur met 35 of 40mm rise + andere handvaten.
Remmen: voorop een 200mm schijf en achter een nieuwe 6 bolt 180mm met zo`n magneet i.p.v. centerlock shimano.
Wielen: 275+ set, 40mm inwendig met Nobby Nics 2.8 met binnenbanden.
Zadelpen: 150mm dropper met externe kabel i.v.m. geen kabel voorbereiding langs motor voor stealth + geen frame nokken uitwendig
T.Z.T. nog te doen / wachten op / proberen...
1. Als het goed is komt er nog een 29er 140mm RS Yari van RCZ. ( is binnen + gemonteerd 5/11 )
2. Ander zadel, die Fizik is echt klote. ( is binnen )
3. Bagage drager / achterspatbord combi. ( eventueel om daar de 2e batterij op mee te kunnen nemen ) ( is binnen + gemonteerd )
4. Groter voorspatbord. ( is binnen + gemonteerd )
5. Garmin mount op bovenbuis. ( is gemonteerd )
6. Achter brug mag beter beschermd worden tegen ketting klapperen, eventueel een clutch derialleur monteren. ( Deri gemonteerd Jan 24 )
7. Uitzoeken met welke App ik de motor kan aanpassen / finetunen.
8. Voorband, Magic Mary 275x2.8 soft.
Einddoel: hoogte meters + avonturen maken... wordt aangewerkt
Weegschaal update 27-10-2023 in de 275+ set-up:
Bike incl: 275 170mm Yari, ( zware ) 275+ 40mm interne wielset, Magic Mary 2.8 / Eddy Current 2.8 SG biba`s ( dikke conti`s dacht ik ) , de 2 accu`s 630hw + 500hw, drager met spatbord, spd pedalen, garmin mount, 2 bidon houders = 29.6 kg
Weegschaal update 31-10-23 29er set-up
Bike incl: 29er 140mm Yari, Sunrigle wielset 32mm inwendig, Schwable Eddy Current 2.6 banden SG achter / voor Soft + de rest zoals hierboven beschreven = 29 kg.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bagage drager project om me 2e accu mee te kunnen nemen op de wat langere tochten die ik tzt wil gaan doen.
Hieronder alvast wat plaatjes voor de beeldvorming.
Voortgang per 5-11-23, redelijke speling vrije set-up.
19-1-2024
Hieronder me huidige set-up om de 2e accu mee te nemen op de bagagedrager.
https://www.youtube.com/watch?v=f_s_vRE5CWg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Range - Toer data / verbruik ervaring:
Hieronder wil ik beknopt een beetje bijhouden wat ik kan rijden met een batterij / batterijèn.
Met 29 set-up.
500HW accu: ECO / 27km / 570hm / 2 vd 5 gebruikt / HD 2.3/2.6 / temp +/- 4 gr / 95 min reis / 110kg. in het bos.
630HW accu: TRAIL / 41km / 810hm / 4 vd 5 gebruikt / HD 2.3/2.6 / temp +/- 6 gr / 125 min reis / 110kg. in het bos.
Met 275+ set-up:
500HW accu: 60%TRAIL + 40%BOOST / 41km / 50hm / 3,5 vd 5 gebruikt / NN 2.8/3.0 / temp +/- 8 gr / 110 min reis / 110kg - Asfalt.
Met Mullet set-up:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder wat YouTube Video`s, daar kan je zien waar / hoe ik de fiets gebruik
Bikepark stuff:
GAP LINE Bikepark Willingen.
https://www.youtube.com/watch?v=jpa7zzAQwOQ
Followcam @Greenhill bikepark.
https://www.youtube.com/watch?v=jetgbx3tY0A
Followcam @Bikepark Willingen Okt 23.
https://www.youtube.com/watch?v=yWQjcAUBE1k
Trails / dagdeel avontuurtjes:
Remouchamps Trail verkenning op trail nr 3 La bobaf
https://www.youtube.com/watch?v=1jjJVkQnDlI
Remouchamps Trail verkenning op trail nr 6 La Wasse
https://www.youtube.com/watch?v=TswK0Y2z9tw
Remouchamps Trail verkenning op trail nr 8 La Golden
https://www.youtube.com/watch?v=JVV-kej6pQ4
Remouchamps Trail verkenning op trail nr 7 La Dementiel
https://www.youtube.com/watch?v=bviHX4z1aTo
Toeren en crashen in de Eifel rondom Nideggen.
https://www.youtube.com/watch?v=nadwWZ39GbA
Berdorf Luxemburg Deel 1/2
https://www.youtube.com/watch?v=nN1Rk5XDjsg
Berdorf Luxemburg Deel 2/2
https://www.youtube.com/watch?v=wi8M2-8WtbQ
SPA Trail centre. 60 minuten challenge.
https://www.youtube.com/watch?v=Lc9KqKK0QBE
Tot zover.
⚡️ E - Toer Hardtail. Grand Canyon:ON 7
-
- Extreme Biker
- Berichten: 590
- Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18
Laatst gewijzigd door marcomtb1972 op di 19 maart 2024, 00:21, 60 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Berichten: 13044
- Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05
e-Bike hardtails komen niet zo vaak langs hier, benieuwd naar je avonturen! Waar gaan die plaatsvinden?
Doneer en help mee!
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018
Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018
Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
-
- Moderator
- Berichten: 16850
- Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
- Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
- Contacteer:
Hij lijkt (qua geometrie) best wel op de Cube Acces Hybrid van mijn vriendin. Balhoofdhoek 68 graden en een laaaange achtervork.
Ben benieuwd hoe hij je bevalt! En inderdaad, wat je ermee wilt gaan rijden natuurlijk want daar hangt dat (ook) vanaf.
Hij ziet er iets mooier uit dan de Cube vind ik, mooiere kleur en geen bochel achter de balhoofdbuis
Ben benieuwd hoe hij je bevalt! En inderdaad, wat je ermee wilt gaan rijden natuurlijk want daar hangt dat (ook) vanaf.
Hij ziet er iets mooier uit dan de Cube vind ik, mooiere kleur en geen bochel achter de balhoofdbuis
DONEER JE OOK?
"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you" - Ten Years After
"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you" - Ten Years After
-
- Extreme Biker
- Berichten: 590
- Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18
Ik heb fully`s ( analoog ) genoeg dus er was eigenlijk maar 1 keusKapitein Iglo schreef: ↑di 22 augustus 2023, 14:37 e-Bike hardtails komen niet zo vaak langs hier, benieuwd naar je avonturen! Waar gaan die plaatsvinden?
Avonturen zijn al in maak de bedoeling is natuurlijk heuvelachtig gebied, trailcentre`s zonder uplift verkennen enzo, maar ook ontdekje trailtje avonturen / ritjes.
-
- Extreme Biker
- Berichten: 590
- Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18
Thanks, de kleur is niet anders, ben meer van alles zwart, maar het begint al te wennen.. 1e indruk afgelopen weekend op 1,5 rondje Schoorl was erg fijnkermit schreef: ↑di 22 augustus 2023, 15:06 Hij lijkt (qua geometrie) best wel op de Cube Acces Hybrid van mijn vriendin. Balhoofdhoek 68 graden en een laaaange achtervork.
Ben benieuwd hoe hij je bevalt! En inderdaad, wat je ermee wilt gaan rijden natuurlijk want daar hangt dat (ook) vanaf.
Hij ziet er iets mooier uit dan de Cube vind ik, mooiere kleur en geen bochel achter de balhoofdbuis
Naar aanleiding van jouw SYS ook gestart om een SYS aan te maken, misschien handig voor andere meelezers die wat zoekende zijn wat te doen / kan ik wat met een " toer " E - Hardtail, ik denk van veel, maar het moet allemaal nog..
Mijn bike zal waarschijnlijk wat steviger werk voor de kiezen krijgen als die van je vriendin, daarom ook een wat meer " trail " achtige afmontage tzt, zal dat nog aanvullen in me start post.
Laatst gewijzigd door marcomtb1972 op di 22 augustus 2023, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- ThaSingleTrackMastah
- Moderator
- Berichten: 29980
- Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
- Mijn mountainbike: Heeft een motortje
- Contacteer:
Lekker kleurtje hoor
Some days it's easy, some days it's a fight.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
- Dice Oldskool
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 5583
- Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
- Mijn mountainbike: Mondraker Level R
Gefeliciteerd met je nieuwe bike.
Bewust voor HT gekozen dus? Begin maar vast te sparen voor een e-fully want als je het plezier van klimmen met deze gaat ervaren komen er uiteraard leuke afdalingen waar een fully wat mij betreft en vooral een zware E beter tot zijn recht zal komen.
Bewust voor HT gekozen dus? Begin maar vast te sparen voor een e-fully want als je het plezier van klimmen met deze gaat ervaren komen er uiteraard leuke afdalingen waar een fully wat mij betreft en vooral een zware E beter tot zijn recht zal komen.
-
- Extreme Biker
- Berichten: 590
- Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18
Dankje!
Mijn bike buddy zei afgelopen weekend hetzelfde tegen me, jij wilt straks een e-fully hahaha.
Nee hoor, bewust een HT gekozen, ik ga hem wel aanpassen naar mijn wensen, zie me startpost.
Mijn bike buddy zei afgelopen weekend hetzelfde tegen me, jij wilt straks een e-fully hahaha.
Nee hoor, bewust een HT gekozen, ik ga hem wel aanpassen naar mijn wensen, zie me startpost.
-
- Extreme Biker
- Berichten: 590
- Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18
Voor de mee lezers, startpost is redelijk compleet
- Dice Oldskool
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 5583
- Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
- Mijn mountainbike: Mondraker Level R
Ik heb daar wel respect hoor, weloverwogen je eigen plan trekken.
-
- Moderator
- Berichten: 16850
- Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
- Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
- Contacteer:
Kan er echt geen kabel binnendoor voor een dropper?
Heeft Canyon zelf deze fiets niet ook met een dropper in het assortiment? Moet toch inwendig te doen zijn zou je denken.
Het motortje verwijderen is niet zo'n enorme klus hoor, volgens mij is het bij een EP8 niet anders als bij mijn STEPS 8000: zes bouten en drie stekkertjes loshalen
Bij mijn fiets moet ik dan ook het voorblad (gewoon vier bladboutjes) en de kettinggeleider lossen om bij een van die zes bouten te kunnen waarmee de motor vast zit. Dat is eigenlijk meer werk dan die zes bouten en drie stekkertjes...
Bij de Cube zat er ook geen dropper af fabriek op, maar er lag wel een kunststof liner in het frame waar ik de kabel alleen maar doorheen hoefde te duwen. Dus hij was netjes dropper-voorbereid
Het nadeel van een e-hardtail in het terrein vind ik dat hij wel erg hard/"bonkerig" aanvoelt. Door het hoge gewicht kun je de fiets moeilijk licht rijden, dus de achterkant dendert nogal doods over de hobbels. Daarnaast zijn e-mtb frames vaak wat lomp gebouwd om heel te blijven onder het meergewicht dus van enig comfort in het frame zelf is ook geen sprake.
Zou zomaar eens een goede zet kunnen zijn om daar een paar dikke 2.8 sloffen onder te monteren!
Heeft Canyon zelf deze fiets niet ook met een dropper in het assortiment? Moet toch inwendig te doen zijn zou je denken.
Het motortje verwijderen is niet zo'n enorme klus hoor, volgens mij is het bij een EP8 niet anders als bij mijn STEPS 8000: zes bouten en drie stekkertjes loshalen
Bij mijn fiets moet ik dan ook het voorblad (gewoon vier bladboutjes) en de kettinggeleider lossen om bij een van die zes bouten te kunnen waarmee de motor vast zit. Dat is eigenlijk meer werk dan die zes bouten en drie stekkertjes...
Bij de Cube zat er ook geen dropper af fabriek op, maar er lag wel een kunststof liner in het frame waar ik de kabel alleen maar doorheen hoefde te duwen. Dus hij was netjes dropper-voorbereid
Het nadeel van een e-hardtail in het terrein vind ik dat hij wel erg hard/"bonkerig" aanvoelt. Door het hoge gewicht kun je de fiets moeilijk licht rijden, dus de achterkant dendert nogal doods over de hobbels. Daarnaast zijn e-mtb frames vaak wat lomp gebouwd om heel te blijven onder het meergewicht dus van enig comfort in het frame zelf is ook geen sprake.
Zou zomaar eens een goede zet kunnen zijn om daar een paar dikke 2.8 sloffen onder te monteren!
DONEER JE OOK?
"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you" - Ten Years After
"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you" - Ten Years After
-
- Extreme Biker
- Berichten: 590
- Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18
D`r kan idd wel een kabel binnendoor ( denk ik ) maar dan moet de motor d`r wel even uit / zakken laten. Ik heb nog een175mm fox dropper liggen voor me Spectral en die wou ik in de GC doen, diepte zou net aan zijn.
Via het accu compartiment al geprobeerd een binnenkabel naar de zitbuis te krijgen ( met de motor er nog in ) maar dat lukte niet, daarna de accu boor gepakt met de intentie om een doorvoer te maken aan de binnezijde van de onderbuis, net onder de bidonhouder, en daarna ook een doorvoer maken onderin de zitbuis, uiteindelijk toch maar niet gedaan gat in frame met stekkers daaronder + water = niet best...
Uiteindelijk gekozen voor een dropper met een externe kabel, deze kabel eindigt aan de kraag van de buitenpen waar hij in het frame vastzit, de kabel beweegt dus niet mee met het zadel zoals bijv. een reverb. Heb de kabelloop wel een soort van intern / extern gedaan omdat er geen nokken op het frame zitten om de kabel vast te zetten moest ik wat om het klapperen te voorkomen. Heb de kabel rechts bovenin het frame ingevoerd en daar vandaan de kabel door het frame doorgestoken naar het sleutelgat / frame opening ( om de accu los te maken uit het frame ) gat en daarna richting de bidonhouders Had wat van die kabelbinders besteld en die bij de bidonhouder bouten gedaan en daar de kabel mee vast gezet so far, so good.
Alleen die plastic zitbuis klem is het niet denk ik, dropper zakte langzaam in het frame tijdens rijden, alles schoongemaakt / ontvet en het gaat beter, maar moet er nog aandacht aangeven, het kan beter. ( volgens mij hebben de 23 modellen ook weer een ronde zitbuis, betere klemming denk ik )
Ik ben een liefhebber / fan van het 275+ concept, de extra tractie / comfort / controle = puik voor wat ik wil rijden.
In het verleden veel singletrail / bikepark ervaring opgedaan met 275+ en daarom ook terug naar die wielmaat.
Frame kan achter zelfs een 275x 3.0 aan, ff gepast in me schuur, het is wel krap, frame rub ligt op de loer ( toekomst project )
Voor adventure trips in de hills ga ik waarschijnlijk naar een set-up met voorop een soft Magic Mary 275x2.8 ( gister vers binnen gekomen ) en achter een Eddy Current 275x2.8 super gravity om dat extra gewicht te verwerken.
Idd zal het niet mee vallen om een soort van " licht " te rijden over chunky stuff maar ga het zeker doen, dat vind ik dus ook de uitdaging van een ( LT ) HT rijden, gewoon goeie lijn pakken en dan wat ( E ) fully`s opdouwen
Via het accu compartiment al geprobeerd een binnenkabel naar de zitbuis te krijgen ( met de motor er nog in ) maar dat lukte niet, daarna de accu boor gepakt met de intentie om een doorvoer te maken aan de binnezijde van de onderbuis, net onder de bidonhouder, en daarna ook een doorvoer maken onderin de zitbuis, uiteindelijk toch maar niet gedaan gat in frame met stekkers daaronder + water = niet best...
Uiteindelijk gekozen voor een dropper met een externe kabel, deze kabel eindigt aan de kraag van de buitenpen waar hij in het frame vastzit, de kabel beweegt dus niet mee met het zadel zoals bijv. een reverb. Heb de kabelloop wel een soort van intern / extern gedaan omdat er geen nokken op het frame zitten om de kabel vast te zetten moest ik wat om het klapperen te voorkomen. Heb de kabel rechts bovenin het frame ingevoerd en daar vandaan de kabel door het frame doorgestoken naar het sleutelgat / frame opening ( om de accu los te maken uit het frame ) gat en daarna richting de bidonhouders Had wat van die kabelbinders besteld en die bij de bidonhouder bouten gedaan en daar de kabel mee vast gezet so far, so good.
Alleen die plastic zitbuis klem is het niet denk ik, dropper zakte langzaam in het frame tijdens rijden, alles schoongemaakt / ontvet en het gaat beter, maar moet er nog aandacht aangeven, het kan beter. ( volgens mij hebben de 23 modellen ook weer een ronde zitbuis, betere klemming denk ik )
Ik ben een liefhebber / fan van het 275+ concept, de extra tractie / comfort / controle = puik voor wat ik wil rijden.
In het verleden veel singletrail / bikepark ervaring opgedaan met 275+ en daarom ook terug naar die wielmaat.
Frame kan achter zelfs een 275x 3.0 aan, ff gepast in me schuur, het is wel krap, frame rub ligt op de loer ( toekomst project )
Voor adventure trips in de hills ga ik waarschijnlijk naar een set-up met voorop een soft Magic Mary 275x2.8 ( gister vers binnen gekomen ) en achter een Eddy Current 275x2.8 super gravity om dat extra gewicht te verwerken.
Idd zal het niet mee vallen om een soort van " licht " te rijden over chunky stuff maar ga het zeker doen, dat vind ik dus ook de uitdaging van een ( LT ) HT rijden, gewoon goeie lijn pakken en dan wat ( E ) fully`s opdouwen
-
- Moderator
- Berichten: 16850
- Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
- Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
- Contacteer:
Tsja, dat wordt dan toch een AXS dropper om die kabel weg te krijgen
MM soft heb ik toevallig ook voorop m'n Merida liggen, erg fijn bandje vind ik. Al denk ik wel dat jij wat ruiger rijdt dan ik.
Die fiets heeft ook 27.5 x 2.8 rubber, toen ik hem kocht (2018) was dat een populaire maat bij e-mtb's. Inmiddels is het allemaal 29"of mullet geworden en niet meer breder dan 2.6.
Hij mag binnenkort weer een week in de Alpen spelen (natuurlijke trails in Piemonte met een gids).
De X-King achterop is alleen voor NL, die valt in de bergen heel snel door de mand. Waarschijnlijk al op de eerste klim waar je echt wat tractie nodig hebt...
MM soft heb ik toevallig ook voorop m'n Merida liggen, erg fijn bandje vind ik. Al denk ik wel dat jij wat ruiger rijdt dan ik.
Die fiets heeft ook 27.5 x 2.8 rubber, toen ik hem kocht (2018) was dat een populaire maat bij e-mtb's. Inmiddels is het allemaal 29"of mullet geworden en niet meer breder dan 2.6.
Hij mag binnenkort weer een week in de Alpen spelen (natuurlijke trails in Piemonte met een gids).
De X-King achterop is alleen voor NL, die valt in de bergen heel snel door de mand. Waarschijnlijk al op de eerste klim waar je echt wat tractie nodig hebt...
DONEER JE OOK?
"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you" - Ten Years After
"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you" - Ten Years After
-
- Extreme Biker
- Berichten: 590
- Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18
Was benieuwd of de bagagedrager een beetje op zijn plaats bleef zitten op de bike, dus wat runs op de Freeride en de gap line in Bikepark Willingen gepakt.
Hieronder de followcam beelden van me bikemaatje Robert
https://www.youtube.com/watch?v=HAGzdxiHuFk
Test geslaagd zeg maar
Toevoeging 18-10
Gapline Jump or Leave in Bikepark Willingen.
Lets Go..
Video, chestcam.
https://www.youtube.com/watch?v=jpa7zzAQwOQ
Hieronder de followcam beelden van me bikemaatje Robert
https://www.youtube.com/watch?v=HAGzdxiHuFk
Test geslaagd zeg maar
Toevoeging 18-10
Gapline Jump or Leave in Bikepark Willingen.
Lets Go..
Video, chestcam.
https://www.youtube.com/watch?v=jpa7zzAQwOQ
Laatst gewijzigd door marcomtb1972 op wo 18 oktober 2023, 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 4077
- Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
- Contacteer:
Leuk filmpje Het ziet er toch vrij soepel uit op de 27.5 plus HT , bevalt GC als E-mtb uiteindelijk goed ?