Mijn EX9 29" Volt Green

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

: Suprised : Naja , vandaag kan de bike gehaald worden , incl. nieuw boutje !.

Jammer dat dit een beetje nare nasmaak heeft , maar het is gerepareerd en zonder kosten ! :)
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Christiaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1762
Lid geworden op: za 20 december 2003, 18:43
Mijn mountainbike: Intense M6/Yeti DJ/GT Lopes 55/Yeti SuperX
Contacteer:

Ik had allng zelf een boutje geregeld, mijn god zeg
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Ik ken een Trekdealer die dezelfde dag dat boutje uit een andere Fuel gehaald zou hebben en meteen kosteloos een nieuwe zou bestellen... niks wachten, gewoon zo snel mogelijk weer rijden.

Ben nu toch echt wel benieuwd bij wie je die fiets gekocht hebt.. (een LBS zou ik het niet willen noemen :roll: ) wat een manier om met je klanten om te gaan zeg.
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Tsja of het boutje onder garantie had moeten vallen of niet , zijn de meningen over verdeelt .
Zelf vindt ik van wel en ben dus naar de winkel, waarvan ik geen naam noem , terug gegaan. Dat dit zo lang ging duren had ik niet verwacht , en ja dan kan je ook zelf een boutje bestellen en monteren(ik had ook al de bestel nummers door gekregen van een medeforummer). Gaat ook hoe de aftersales is van een winkel , en die ervaring heb ik nu ook , ik hoop dat een eenmalig geval is geweest.
Maar de winkel noemt zich superstore (blauw)en er is veel te vinden qwa fietsen , onderdelen ect , maar is daardoor waarschijnlijk de aftersales uit het oog verloren .

Helaas ben ik in het buitenland voor werk dus testen zit er niet in , maar dat zal best wel goed zijn .
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Eerlijk gezegd had ik een betere service verwacht van deze winkel, mijn ervaring met bv bestellingen en de communicatie hierover is zeer goed. Blijkbaar is dat dus anders als er een aftersales gevalletje behandeld moet worden.
Hebben ze toch nog iets om aan te werken 8) :wink:
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Fijne kryptische omschrijving :lol:
Maar ik moet zeggen dat ik betere service van hen gewend ben.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2213
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Ik kan nou niet zeggen dat dit met de mantel der liefde bedekt is.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4130
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

zonoskar schreef:Ik kan nou niet zeggen dat dit met de mantel der liefde bedekt is.
When you pay peanuts, you get monkeys?
vasquez
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 851
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 13:05
Mijn mountainbike: Transition Smuggler + Specialized Epic Marathon

LOL,

kocht daar paar maanden geleden een Syntace mtb stuur van 250 euro.
Toen ik in de 'werkplaats' vroeg of ze hem 2 cm konden inkorten kreeg ik een vloek van de vriendelijke medewerker voor mn kiezen, en dat zonder me aan te kijken :o
Mocht daarna nog wel even 10 euro afrekenen :winkie:

In de winkel zijn ze netjes en behulpzaam maar heb in die werkplaats wel vaker van die rare of arrogante fratsen gezien.
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Nieuwe Shimano ZEE remmen gemonteerd en een raceface stuur

https://www.dropbox.com/s/btyf90nnum1f1 ... 2.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.dropbox.com/s/ae1scfpcfhbrj ... 1.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.dropbox.com/s/jkhg0vmq1tkch ... 2.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.dropbox.com/s/cfcittqlvq3d9 ... 3.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.dropbox.com/s/jv924ykq7q8ug ... 3.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7396
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Heb je erg kleine handen of remden ze wanneer je er het maximale uithaalt te hard?
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Als je de XT remmen bedoelt: ze zijn niet goed te doseren , voor mijn geval, tuurlijk remtechniek komt ook er bij kijken ,en met mijn gewicht :winkie: vondt ik ze niet voldoen.
Mbt de ZEE , de eerste indruk is goed , prima te doseren en bij "abrupt" remmen doen ze het goed .Zeker meer rempower , maar dat komt ook waarschijnlijk door de dubbele zuigers :)
Laatst gewijzigd door RubbereMTBRobbie op di 29 augustus 2017, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Denk dat cheeta erop doelt dat je remhendels direct tegen je grips aan zijn gemonteerd. Als je zo remt met 1 vinger dan komt de remhendel tegen je middelvinger aan denk ik.
Mij bevalt het iig beter als ze wat verder van de grips af zijn gemonteerd.
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

:oops: haha, okee , nee niet gehad dat mijn vingers klem zaten omdat nu de remkracht goed is ,eigelijk nooit opgelet met hoeveel vingers in rem :P

:winkie:
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Plaats reactie