Winter, dus blijkbaar upgrade tijd!
Ik kon mijn kerstgratificatie stuksmijten op een autoreparatie en 2 buitenkansjes, dus dat heb ik maar gedaan.
Aangezien ik mijn 301 in de verkoop heb en ik de dingen die ik daar mee deed toch op de H3 wil proberen heb ik de fiets maar wat veelzijdiger gemaakt door de montage van een dropperpost, een Fox Transfer Performance. Mooi zwart! Het is de uitvoering met 150mm slag, dus dat is mooi. Steekt desondanks toch noch ver uit het frame! Deze mechanisch aangestuurde dropper werkt zo uit de doos als een zonnetje. Kabelvoering gaat in mijn geval netjes door het frame. De handle is vrij minimaal, en valt dus niet zo op.
Na begonnen te zijn met een Suntour ben ik toch vlot overgestapt op een Reba. Ook met de Reba kon ik niet echt vrienden worden. Als ik hem afstel op 25% sag was ik als vrij snel door de veerweg heen op lastigere stukken. Ik moet wel bekennen dat ik niet aan het spelen met tokens ben toegekomen, de aanbieding voor de Fox F34 kwam langs, en ik heb maar toegeslagen. Ben benieuwd! Op termijn een bijpassend stickersetje er op...
Matige fotoos, mag opnieuw dit weekend: