Nieuwe fiets: Grand Canyon AL SLAX 8.9 (2016 model)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
EelkoL
All rounder
All rounder
Berichten: 114
Lid geworden op: do 12 november 2009, 23:25
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SLX 8.9 2016

Het maakt mij niets uit of dit erop zit of niet, maar ik zal op mijn laatste rit op deze fiets, vrijdag as, het rode geval er af halen. Kan ik hem ook netjes schoon maken voordat ik hem weer opstuur....
Om de cassette te verwijderen om die plastic schijf tijdelijk er af te halen gaat me dan weer net te ver... :-?
Ride On! :-q
doezel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1594
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 15:59
Mijn mountainbike: Evil the Following & Zealous Division & ProPAIN Rage

Hahaha!

Die plastic schijf kun je ook verwijderen zonder de cassette te demonteren. Maar dan is ie niet meer intact... :tong
Crusher Propain Rage
Don't Shoot Evil The Following
Antibike Zealous Division
EelkoL
All rounder
All rounder
Berichten: 114
Lid geworden op: do 12 november 2009, 23:25
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SLX 8.9 2016

tss, ik word vergeetachtig, vandaag gefietst met nog steeds het rode geval, sorry doezel.

Ondertussen bike schoon, pedalen eraf, stuur los, bidonhouder eraf, spatbordbevestiging weer gedemonteerd en alles netjes in de bikeguard, morgen naar een UPS punt en dan maar wachten op de vervanging. Staat klaar in Eindhoven, duurt vast niet lang :-)
Ride On! :-q
EelkoL
All rounder
All rounder
Berichten: 114
Lid geworden op: do 12 november 2009, 23:25
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SLX 8.9 2016

Zaterdag 26 maart bij een UPS punt afgeleverd, dinsdag is die door UPS afgehaald daar (ivm Pasen), en meteen die dag kreeg ik een mail van Canyon dat ze mijn nieuwe bike op de post hebben gedaan. Ik heb de levering uitgesteld tot vrijdag, toen was ik thuis, gemonteerd en vandaag met een big smile 55 km weggetrapt door het stroomdal van de Drentse Aa. Prachtig.

Per mail een groot compliment aan Canyon gemaakt en ook gevraagd wanneer ze het geld voor de bike gaan incasseren van PayPal, ik heb hem nog steeds niet betaald. Komt vast goed!
Ride On! :-q
Plaats reactie