GT Fury Worldcup 2016

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
doezel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1594
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 15:59
Mijn mountainbike: Evil the Following & Zealous Division & ProPAIN Rage

gewoon trail-spd:
Afbeelding

en het doen er meer:
http://www.pinkbike.com/news/The-World- ... edals.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Crusher Propain Rage
Don't Shoot Evil The Following
Antibike Zealous Division
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

het vast zitten vind ik geen ramp echter het "floaten" past totaal niet bij mijn rijstyle.. ik ben de shimano DX pedalen gewent op mijn XC en daar zit aardig float op.. dus ik vertikte het gewoon om ze op de DH te zetten.. plus ik heb met mijn flats nog nooit grip problemen gehad dus er was weinig motivatie om over te stappen.. maar las veel goeds over de cb mallet dh/race en had het vermoeden dat dit kon nog wel eens kon aansluiten met mijn rijstyle.. dus braaf getest en goed bevonden :lol: je zit vast en hebt goed contact met het pedaal :-q nog even beetje vertrouwen krijgen met de "crazy shit" (lees: uitdagingen waarbij de kans op crashen vrij groot is) en dan komen ze er waarschijnlijk niet meer vanaf

erger nog.. die shimano DX pedalen had ik gekocht voor de BMX daar iedereen ze gebruikt.. daar ik nog een old-school style heb was ik er gelijk klaar mee.. dus op mijn bmx heb ik gewoon nog braaf de flats.. en ik MIS echt de krachts explosie nu bij de start en merk dat ik daar enorm in moet leveren op de rest.. echter vind ik die float zo klote dat ik dat maar voor lief neem (doe toch geen wedstrijden meer).. maar nu moet ik die cb mallet dh/race ook op mijn bmx hebben :winkie:

ps; lekker fietsje heb je daar baas 8) :-q
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
Plaats reactie