Mijn 2016 Canyon Grand-canyon-al-6-9.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

awinkel schreef:Inmiddels is wel gebleken dat Pagani zich al meer dan 100 pagina's niks van adviezen aantrekt en van het ene probleem in het andere probleem rolt.
Hij (en ook wij) kunnen dus beter erkennen dat hij niet technisch genoeg is om zelf aan zijn fiets te sleutelen en dat het goedkoper is als hij naar de LBS gaat.
Hij trekt zich dus wel wat aan van de adviezen. Alleen beginnen die adviezen behoorlijk tegenstrijdig te worden. PP pikt het wat langzamer op dan de meesten van ons, maar je ziet dat hij wel degelijk leert.

Dus ga hem nu niet allerlei verwijten zitten te maken. 99% van de veel-posters zijn hier stijfkoppen en die kun je ook van alles gaan verwijten. En dan heb je nog Wouter. En die trekt lekker zijn eigen plan.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
mtbpie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1880
Lid geworden op: ma 24 december 2007, 20:38

Lars TB schreef:
awinkel schreef:Inmiddels is wel gebleken dat Pagani zich al meer dan 100 pagina's niks van adviezen aantrekt en van het ene probleem in het andere probleem rolt.
Hij (en ook wij) kunnen dus beter erkennen dat hij niet technisch genoeg is om zelf aan zijn fiets te sleutelen en dat het goedkoper is als hij naar de LBS gaat.
Hij trekt zich dus wel wat aan van de adviezen. Alleen beginnen die adviezen behoorlijk tegenstrijdig te worden. PP pikt het wat langzamer op dan de meesten van ons, maar je ziet dat hij wel degelijk leert.

Dus ga hem nu niet allerlei verwijten zitten te maken. 99% van de veel-posters zijn hier stijfkoppen en die kun je ook van alles gaan verwijten. En dan heb je nog Wouter. En die trekt lekker zijn eigen plan.
Bovendien zijn er genoeg forumleden lekker betrokken bij dit topic, en laten het niet links liggen. Ik zeg: :-q voor dit topic!

Wat ik wel mis is plaatjes, plaatjes, plaatjes.

@Pagani: upload eens wat foto's van je bike, incl. slijtage? :D :D :D
Gebruikersavatar
azazel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 356
Lid geworden op: zo 13 mei 2012, 17:34
Mijn mountainbike: Commencal META Power Trail en YT Capra 27,5 CF Pro Race

mtbpie schreef:
Wat ik wel mis is plaatjes, plaatjes, plaatjes.

@Pagani: upload eens wat foto's van je bike, incl. slijtage? :D :D :D
Maar ruim wel eerst even de kamer op. :-q
The only time that I’m at ease is when I shred the trails between the trees.
PaganiProductions

azazel schreef:
mtbpie schreef:
Wat ik wel mis is plaatjes, plaatjes, plaatjes.

@Pagani: upload eens wat foto's van je bike, incl. slijtage? :D :D :D
Maar ruim wel eerst even de kamer op. :-q
Als je kraak kraak hoort weet je al zat en dan ook nog klinkt alsof er geen vet meer zit weet je al zat.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3300
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Kraak kraak kan overal vandaan komen...
PaganiProductions

awinkel schreef:Kraak kraak kan overal vandaan komen...
Toch echt uit de bb dat heb ik zelf getest.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op ma 20 november 2017, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
PaganiProductions

Als mijn fiets terug is doe ik dat wel.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4831
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

mtbpie schreef: Wat ik wel mis is plaatjes, plaatjes, plaatjes.

@Pagani: upload eens wat foto's van je bike, incl. slijtage? :D :D :D
Liefst badkamerpics. :lol: Nee, niet van Panini maar zoals die geweldige foto van een tijdje terug, waar hij z'n bike schoonmaakt. :-q
PaganiProductions

Het was gelukkig wel alleen wat speling en moet ergens wel de achternaaf revisie laten uitvoeren als het versleten is.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

PaganiProductions schreef:Het was gelukkig wel alleen wat speling en moet ergens wel de achternaaf revisie laten uitvoeren als het versleten is.
Shimano naafjes? Kwestie van schoonmaken en nieuw vet erin en goed afstellen.
Mijns inziens geen revisie. Moet een gemiddelde fietsenmaker wel kunnen.
“Old, not obsolete”
PaganiProductions

Marco79 schreef:
PaganiProductions schreef:Het was gelukkig wel alleen wat speling en moet ergens wel de achternaaf revisie laten uitvoeren als het versleten is.
Shimano naafjes? Kwestie van schoonmaken en nieuw vet erin en goed afstellen.
Mijns inziens geen revisie. Moet een gemiddelde fietsenmaker wel kunnen.
ik heb fsa hubs dus niet de standaard naven als het goed is.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Wat ik heb kunnen vinden zitten daar industrielagers in.
Dan is het helemaal simpel. Oude lagers eruit, schoonmaken, nwe lagers erin met het nodige nieuwe vet en klaar.
“Old, not obsolete”
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

One Only schreef:Ik zou dit hele topic steeds minder beginnen te geloven als ik Wouter niet in het echt ontmoet had :tong

Tijdens een singlespeed meeting met drie man een half uur bezig geweest om Pagi zijn ketting uit de derailleur en achterwiel te halen (was echt een singlespeed meeting :winkie: )

Dus ja, ik stel nergens meer versteld van in dit topic. :bier:
Da's waar ja :lol: en dat lag niet aan ons :tong maar zonder gein, je kan Wouter er goed bij hebben :-q


(Beetje late reactie mijnerzijds, ik verzuim wel eens een paar weken Wouter z'n topic bij te houden..)
PaganiProductions

Marco79 schreef:Wat ik heb kunnen vinden zitten daar industrielagers in.
Dan is het helemaal simpel. Oude lagers eruit, schoonmaken, nwe lagers erin met het nodige nieuwe vet en klaar.
ok
Xfries
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 531
Lid geworden op: za 8 december 2012, 15:03
Mijn mountainbike: Merida E one sixty Canyon Neuron 9.9 AL Stealth

Marco79 schreef:Wat ik heb kunnen vinden zitten daar industrielagers in.
Dan is het helemaal simpel. Oude lagers eruit, schoonmaken, nwe lagers erin met het nodige nieuwe vet en klaar.
Weet niet of dat nou zo simpel is..hoe krijgt ie de oude lagers eruit en de nieuwe erin geperst...Heb je toch wat speciale tools voor nodig en je moet niet te lomp te werk gaan. (zoals de lagers erin meppen met een hamer ofzo :o wat ik hier en daar wel eens zie )
Gesloten