Mijn 2016 Canyon Grand-canyon-al-6-9.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
PaganiProductions

Wat maakt het uit zo duur is het toch niet.
In elk weer rijden.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

PaganiProductions schreef: Ik word alleen fietsmaker als ik ander werk wil gaan doen en mijn huidige werk niks meer word.
Dan hoop ik voor je dat je dit huidige werk heel lang leuk blijft vinden! Want als je niet eens een trapaslager kan vervangen heb je niet veel te zoeken in de werkplaats van een FM (behalve het halen en brengen van je fiets).
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

novaterra schreef:Iets met jezelf constant voor de gek houden
Dat dus...
PaganiProductions

japie carbon schreef:
PaganiProductions schreef: Ik word alleen fietsmaker als ik ander werk wil gaan doen en mijn huidige werk niks meer word.
Dan hoop ik voor je dat je dit huidige werk heel lang leuk blijft vinden! Want als je niet eens een trapaslager kan vervangen heb je niet veel te zoeken in de werkplaats van een FM (behalve het halen en brengen van je fiets).
Als ik bij een lbs wil werken zal ik terug naar school moeten anders word dat toch niks of krijgt rot werk.
Wil nog wel een sleutel clinic volgen.
Ik heb nog nooit trapas lagers vervangen.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

PaganiProductions schreef:Als ik bij een lbs wil werken zal ik terug naar school moeten anders word dat toch niks of krijgt kut werk.
Wil nog wel een sleutel clinic volgen.
Ik heb nog nooit trapas lagers vervangen.
Trek je niets aan van die jongens! Jij mag best hardop nadenken over een volgende baan en logisch dat je daar dan op dat moment een opleiding voor gaat doen!

Voor nu is het inderdaad slim om je dealer naar je trapas te laten kijken. :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
PaganiProductions

Lars TB schreef:
PaganiProductions schreef:Als ik bij een lbs wil werken zal ik terug naar school moeten anders word dat toch niks of krijgt kut werk.
Wil nog wel een sleutel clinic volgen.
Ik heb nog nooit trapas lagers vervangen.
Trek je niets aan van die jongens! Jij mag best hardop nadenken over een volgende baan en logisch dat je daar dan op dat moment een opleiding voor gaat doen!

Voor nu is het inderdaad slim om je dealer naar je trapas te laten kijken. :-q
Als ik het zelf moet gaan gaat wel waarschijnlijk te lang duren of er gaat wat fout en ben ik nog duurder uit.
Ik ben al heel blij dat ik al dingen kan herkennen als er wat fout/versleten is.
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Wees niet zo bang en heb meer zelfvertrouwen! Gewoon zelf proberen! Weg brengen kan altijd nog!
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Kijk eerst zo veel mogelijk youtube fimpjes, bedank goed hoe je hwt moet doen. Leg alles neer wat je nodig heb.

Pak het beste filmpje, neem je laptop mee naar de fiers en doe het stap voor stap na.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

japie carbon schreef:Kijk eerst zo veel mogelijk youtube fimpjes, bedank goed hoe je hwt moet doen. Leg alles neer wat je nodig heb.

Pak het beste filmpje, neem je laptop mee naar de fiers en doe het stap voor stap na.

he ja , weer +100 pagina's erbij dat het mislukt is ... :lol: (beter dan de Quest)
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Rudy78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: di 21 augustus 2012, 22:11
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Contacteer:

Misschien moeten we hier eens stoppen met het proberen te motiveren van Pagani om zelf onderhoud aan zijn fiets te doen (zolang hij niet de bijpassende opleiding heeft gedaan en zelf fietsenmaker is).
Het verleden heeft al aangetoond dat de kans op meer problemen en uiteindelijk meer kosten heel erg aanwezig is.

Pagani kan beter meteen naar de LBS gaan, dat is voor hem en zijn beurs de voordeligste optie!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn fotografie website!!
Mijn strava account
Mijn bike in show your stuff
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

+1
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Rudy78 schreef:Misschien moeten we hier eens stoppen met het proberen te motiveren van Pagani om zelf onderhoud aan zijn fiets te doen (zolang hij niet de bijpassende opleiding heeft gedaan en zelf fietsenmaker is).
Het verleden heeft al aangetoond dat de kans op meer problemen en uiteindelijk meer kosten heel erg aanwezig is.

Pagani kan beter meteen naar de LBS gaan, dat is voor hem en zijn beurs de voordeligste optie!
Effe kijken. Meer dan 100 pagina's hebben we geroepen dat hij beter eerst naar de dealer kan gaan. Nu zit hij op dat niveau, heeft dus geleerd en zelfs geleerd om problemen te herkennen en nu willen we dat hij het zelf gaat proberen. Dus is bovenstaande tip even een goede reminder aan alle posters hier!

Ik vraag me af wie hier nu gek is? :-{
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Inmiddels is wel gebleken dat Pagani zich al meer dan 100 pagina's niks van adviezen aantrekt en van het ene probleem in het andere probleem rolt.
Hij (en ook wij) kunnen dus beter erkennen dat hij niet technisch genoeg is om zelf aan zijn fiets te sleutelen en dat het goedkoper is als hij naar de LBS gaat.
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Kan je niet beter gewoon die Scott Spark kopen die je maatje doorgeeft?
ben je voorlopig weer even van het gezeik af.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Lars TB schreef:
Effe kijken. Meer dan 100 pagina's hebben we geroepen dat hij beter eerst naar de dealer kan gaan. Nu zit hij op dat niveau, heeft dus geleerd en zelfs geleerd om problemen te herkennen en nu willen we dat hij het zelf gaat proberen. Dus is bovenstaande tip even een goede reminder aan alle posters hier!

Ik vraag me af wie hier nu gek is? :-{
Juist Pagani :tong , want ; riep hij tig pagina's niet iets van fietsenmaker ..., oh ja en YouTube magneet :winkie:

zo veel mensen , zo veel wensen :bier:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gesloten