Mijn 2016 Canyon Grand-canyon-al-6-9.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
Gebruikersavatar
Morsbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 09:24
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7

Pagani is een Extreme biker :o
Vaak bu-j te bange!

Mijn bike
PaganiProductions

Morsbiker schreef:Pagani is een Extreme biker :o
:bier: :bier: :-q
Jullie zijn nog lang niet van mij af.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5580
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Giant-E schreef:
Geen lompe stoemper nee, ik rij op souplesse. Gemiddeld hoog in de Strava middenmoot. Geen topper dus maar wel een lekker tempo.
Maar begrijp je nu eigenlijk mijn (goedbedoelde) punt? Je gaat echt niet harder rijden van al die mods aan je fiets.
Investeer in duurvermogen, train op intervals, kies technische tracks uit. Scheelt je ook nog eens een bak geld.
Als ik zulke posts lees vraag ik mij echt af: Genieten jullie nog wel op de fiets of gaat het alleen maar om snel sneller snelst?
PaganiProductions

Dice Oldskool schreef:
Giant-E schreef:
Geen lompe stoemper nee, ik rij op souplesse. Gemiddeld hoog in de Strava middenmoot. Geen topper dus maar wel een lekker tempo.
Maar begrijp je nu eigenlijk mijn (goedbedoelde) punt? Je gaat echt niet harder rijden van al die mods aan je fiets.
Investeer in duurvermogen, train op intervals, kies technische tracks uit. Scheelt je ook nog eens een bak geld.
Als ik zulke posts lees vraag ik mij echt af: Genieten jullie nog wel op de fiets of gaat het alleen maar om snel sneller snelst?
Ik houd van hard gaan en geniet ook nog.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4831
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Dice Oldskool schreef:
Giant-E schreef:
Geen lompe stoemper nee, ik rij op souplesse. Gemiddeld hoog in de Strava middenmoot. Geen topper dus maar wel een lekker tempo.
Maar begrijp je nu eigenlijk mijn (goedbedoelde) punt? Je gaat echt niet harder rijden van al die mods aan je fiets.
Investeer in duurvermogen, train op intervals, kies technische tracks uit. Scheelt je ook nog eens een bak geld.
Als ik zulke posts lees vraag ik mij echt af: Genieten jullie nog wel op de fiets of gaat het alleen maar om snel sneller snelst?
Nee hoor, maar ik heb wel wat uitdaging nodig. Dat is met hardlopen ook zo. Als een toerist rondrijden krijg ik geen voldoening.
Meestal rijden we dus op 80%, en op de leuke segmenten gaat het gas erop. Dan rijden we vol op de limiet. Héérlijk.
PaganiProductions

Vandaag kon ik niet zo hard rijden als ik wou de toertocht route was helemaal kapot gereden door totaal 500 mountainbikers en punt 2 mijn Canyon Staat nog op zijn Zomerbanden Ardent en Icon en dat was niet zo'n geweldig combo in de modder ik keer onderuit had met mijn pedaal een tak of bookstronk gekraakt en verschillende keren mijn skills moeten aanspreken om mijn fiets op het pad te houden later banden wat zachter gezet maar het was nog steeds oppassen.
pinda1974
All rounder
All rounder
Berichten: 93
Lid geworden op: di 30 september 2014, 23:19
Mijn mountainbike: bulls copperhead 29er

Strava gekken hahaha
Tom045
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: wo 9 december 2009, 13:03
Mijn mountainbike: Superfly

PaganiProductions schreef:Vandaag kon ik niet zo hard rijden als ik wou de toertocht route was helemaal kapot gereden door totaal 500 mountainbikers en punt 2 mijn Canyon Staat nog op zijn Zomerbanden Ardent en Icon en dat was niet zo'n geweldig combo in de modder ik keer onderuit had met mijn pedaal een tak of bookstronk gekraakt en verschillende keren mijn skills moeten aanspreken om mijn fiets op het pad te houden later banden wat zachter gezet maar het was nog steeds oppassen.
Niet stom bedoeld, maar als je met een Ardent nog geen grip hebt dan doe je 1) zelf iets verkeerd qua techniek, 2) je maakte een foutje, of 3) er zit te veel druk in de band.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Tom045 schreef:
PaganiProductions schreef:Vandaag kon ik niet zo hard rijden als ik wou de toertocht route was helemaal kapot gereden door totaal 500 mountainbikers en punt 2 mijn Canyon Staat nog op zijn Zomerbanden Ardent en Icon en dat was niet zo'n geweldig combo in de modder ik keer onderuit had met mijn pedaal een tak of bookstronk gekraakt en verschillende keren mijn skills moeten aanspreken om mijn fiets op het pad te houden later banden wat zachter gezet maar het was nog steeds oppassen.
Niet stom bedoeld, maar als je met een Ardent nog geen grip hebt dan doe je 1) zelf iets verkeerd qua techniek, 2) je maakte een foutje, of 3) er zit te veel druk in de band.
4) of de ondergrond is extreem slipperig.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
PaganiProductions

de ondergrond was erg glibberig en eerste stuk misschien banden te hard staan.
Pollekes
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 9 mei 2008, 08:42
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Slayer en Canyon Stitched (Beide van m'n dochter)

Als dit je zomer set is, ben ik wel benieuwd naar je winterbanden.
Training is like fighting with a gorilla.
You don't stop when you're tired, you only stop when the gorilla is tired.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Afbeelding

:-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
PaganiProductions

Pollekes schreef:Als dit je zomer set is, ben ik wel benieuwd naar je winterbanden.
Nobby Nic evo 2.25 en mijn oude Rocket Ron evo 2.25.
Als alleen al mijn oude rocket ron vergelijk met noppen van mijn Maxxis is echt een groot verschil.
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2213
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Hmm, als ik 1 band klote vind in de modder, is het de Rocket Ron wel. Totaal geen vertrouwen in die band.
PaganiProductions

zonoskar schreef:Hmm, als ik 1 band klote vind in de modder, is het de Rocket Ron wel. Totaal geen vertrouwen in die band.
Daarom het is het ook mijn achterband en niet mijn voorband.
En de noppen zijn groter dan mijn beide Maxxis banden.
Gesloten