On-One 45650B Super Raw (Foto's + Renthal p7)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Ja dat zadel is niet moeders mooiste :oops: Maar ik heb 3 jaar geleden zo lopen klooien met m'n zadels (ik heb echt werkelijk 0 zitvlees zegmaar) en bij deze kreeg ik eindelijk geen last. Jammer dat hij niet zo mooi is, hij zit lekker, dat is het belangrijkste. Er zal vast wel eens wat anders komen :wink:
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16811
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Uiteraard moet je lekker zitten, da's belangrijker dan uiterlijkheden.
Soms wordt je verrast, mijn vriendin bleek geheel onverwacht super lekker te zitten op een F'izi;k Vitesse. Da's best een slank zadeltje, nadat ze daarvoor op allerlei brede (dames)zadels last van zadelpijn bleef houden.

Dus gewoon vanalles blijven testen, wie weet waar je uiteindelijk comfy op blijkt te zitten...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Dat is zeker waar..! Als jij m'n ouders ervan overtuigt dat zadel niet past op deze fiets, en mij financieel wat ondersteunt :winkie: Even andere prioriteiten nu.. :P
Maar zoals gezegd, ik ga zeker wel eens andere zadels proberen, deze blijft ook niet eeuwig goed :wink:
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Gisteren de remmen eindelijk binnen gehad, wouw die voelen goed!
Hopelijk is het balhoofd er dan ook morgen of overmorgen, dan kqn ik hem eindelijk afmaken en weer eens mountainbiken na ruim een maand... Uiteraard een picje. Helaas voor jullie stond de fiets net weer binnen, toen ik een foto maakte. Maar het word mooooi! :bier:

Afbeelding
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Hij is klaaarrr! :D
Morgen nog even remmen inkorten en ontluchten, stuurbuis snijden wacht ik nog even mee.. Hij is gaaf geworden :-D , al zeg ik het zelf.. :roll:
Helaas zit ik met gekneusde arm, kan dus nog niet met 2 armen op het stuur om goed te voelen qua hoogte. Ik kan geeneens de rem inknijpen, it hurts!

Fotos houden jullie te goed, voor nu wel een phone-pic, en als het weer mooi weer is volgende week komen er DSLR fotos!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door datang op do 16 april 2015, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Stijl stukje, klimt goed zo te zien! :lol:

Mooi hoor!! :-q
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Bedankt!

Ik zal ff kijken of ik fot kan draaien :wink:


Edit, beter zo! :-q
Gebruikersavatar
Tymon
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 276
Lid geworden op: zo 11 april 2010, 09:00
Mijn mountainbike: LV301 + On-One Lurcher!

Mooi plaatje hoor! Leuk detail het oranje van de Maxxis banden (of is dat geel....) en het on-one logo lijkt wel te matchen (op de foto iig)
Gebruikersavatar
mats22
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 16:34
Mijn mountainbike: Niner air 9 RDO met lefty, Storck, Rose carbon pro

Klaarrr ? Voordat je gaat rijden kijk even naar beneden en denk even waar is mij ketting gebleven, veel bike plezier 8)
Mijn bike gaat harder dan ik kan.....
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

En wat dacht je van de voorrem :D

Het was een foto toen ik balhoofd binnen had, heb nog geen nieuwe foto dus vandaar even deze. Het gaat om hoe het eruit ziet :-q
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Heerlijke bak. Ga je heel veel plezier mee beleven.
Sterkte met je arm iig :-q
Ride a bike!
w-vdr
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: di 30 december 2014, 21:06
Mijn mountainbike: is géén 29"

hij is inderdaad gaaf geworden :winkie:
ik lees dat je dezelfde horror bij RCZ meegemaakt hebt. ikzelf 2x tevreden en supersnelle levering. nu al drie weken wachten op het allerlaatste onderdeel (hoe kan het ook anders :evil: ) en maar mails sturen.
krijg ik plots een mail dat ze geen zaken meer doen met BE. maar mijn pakket is sinds vandaag onderweg dus de zorgen zijn voorbij.

anyway. enjoy the ride as much as the build :-q
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Afbeelding
RaMoNNeKe schreef:Heerlijke bak. Ga je heel veel plezier mee beleven.
Sterkte met je arm iig :-q
Bedankt, moet toch nog ff fiks rust houden, wil nog niet echt opschieten.. :(


@w-vdr

Ja het is hopeloos. Uiteindelijk gelukkig wel het crankstel dat ik eigenlijk wilde. Had dus slx triple besteld, xt dubbel gekregen. Dus dat is zeker positief, maar het duurdezo ellendig lang!
En ik kreeg 1 dag na het pakket nóg een pakket, toen met en xt tripple crank en cassette. Toch gekoxen vor eerlijk, en een mailtje gestuurd. Daar reageerde ze dan wel weer snel op :evil: Mocht wel de lagers houden, scheelt weer!
w-vdr
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: di 30 december 2014, 21:06
Mijn mountainbike: is géén 29"

datang schreef: .....
@w-vdr

Ja het is hopeloos. Uiteindelijk gelukkig wel het crankstel dat ik eigenlijk wilde. Had dus slx triple besteld, xt dubbel gekregen. Dus dat is zeker positief, maar het duurdezo ellendig lang!
En ik kreeg 1 dag na het pakket nóg een pakket, toen met en xt tripple crank en cassette. Toch gekozen voor eerlijk, en een mailtje gestuurd. Daar reageerde ze dan wel weer snel op :evil: Mocht wel de lagers houden, scheelt weer!
daar zal je vast af en toe nog wel spijt van krijgen. maar het zou ook mijn keuze zijn dit te melden. helpt om je karma positief te houden. alhoewel ik een vermoeden heb dat ze het vroeg of laat zelf ook wel gemerkt zouden hebben en dan ineens wél terug snel mailen :tong
Laatst gewijzigd door w-vdr op za 18 april 2015, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Tja, ik denk niet dat ze ontdekt hadden. Ze wisten ook niet dat ik al een keer een pakketje geweigerd had, dus ik had als ik wilde 3 cranken kunnen hebben :lol:
Plaats reactie