On-One 45650B Super Raw (Foto's + Renthal p7)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tinnieman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 25 september 2010, 12:53
Mijn mountainbike: McKing Number One, soma Wolverine V2 -- Kona unit monsteravontuurding 2021

Goede en mooie fiets geworden! :-q

Het enige wat ik echt niet mooi vind is je zadel. Door de hoogte heb je ook minder speling als je je zadel gedropt hebt. Is dat geen goede reden om je ouders te overtuigen een nieuw zadel te doneren? Is voor je veiligheid :wink:
Bij weer en wind, in zon en regen, kom je leuke mensen tegen
http://www.strava.com/athletes/1928283
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

De hoogte maakt toch helemaal niets uit? Als je een lager zadel zou hebben, dan moet je pen hoger staan dus maakt het niets uit?
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

Als het maar lekker zit

Heb je al kunnen rijden?
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Precies, en in het echt valt het erg mee, foto's vertekenen toch erg.

Ik wel half uurtje gefietst, maar eigenlijk bijna met 1 hand. Ik kan nog steeds niet op mn linkerarm leunen, als het morgen niet beter is laat ik als nog een foto maken, zit misschien een scheurtje in mn elleboog :-{

Dus nog steeds niet echt fietsen..!
Gebruikersavatar
Specialized19
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 27 januari 2012, 17:59

ziet er goed uit! Heb ik hem toch gezien afgelopen zaterdag bij WD bike park... :wink:
Banana!
https://www.facebook.com/WildDukeBikePark" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wilddukes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

He serieus? Wie ben je dan? :lol:
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

En 1 schopje voor deze knakker.

2 weken geleden eindelijk fatsoenlijke foto's gemaakt!
Verder vooral gefiets, met als hoogtepunt gisteren 110 kilometer, 5 routes op Utrechtse Heuvelrug gepakt. Hij doet het superr! :-D
Scale60
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 373
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 16:18
Mijn mountainbike: On*One 456EVO2 :)

Ziet er erg gaaf uit zeg,
Sinds kort heb ik ook een 456 EVOII in huis staan en ook zeer blij ermee
Welke lengte stuurpen heb je uiteindelijk gekozen de Ritchey Trail 45mm of 60mm (op pagina 2 laat je een 60mm stuurpen zien) en zie in de spec's een 45mm staan. Was de 60mm te lang?

Veel bike plezier ermee :-q
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Bedankt! Gave machines zijn het inderdaad. 26" of 650b, allebei top! :-q

Goeie, tis een 60mm gebleven/geworden. Zal het even aanpassen!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Oei oei hij is af en wat is die mooi geworden... :-q :-q :-q
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5243
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Had hem al gezien, en ben hem toen met een pijpensnijder gaan bewerken 8) .

Ziet er erg goed :-q

Ciao,
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

mooi resultaat geworden :-q
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Tjonge jonge, het is nu toch zo ver hoor. Deze jongen is tóch over naar klikpedalen! Heb altijd gezweerd bij platform pedalen, en vond mensen met klikpedalen maar vals-spelers :roll: Maar nu reed ik vorige weekend in bikepark Ferme Libert een rondje op de fiets van m'n maat met klikpedalen, en dat was toch wel erg lekker zeg :oops:

Vooral voordeel is dat je niet meer op je voeten hoeft te letten, die stuiteren er toch niet meer vanaf! :-D Verder bij table jumps is het ook erg fijn, bij sommige sprongen wilde m'n voeten nog wel is loskomen. Eigenlijk durf ik wel te beweren dat in zo'n bikepark klikpedalen geen nadelen hebben. (oke, een voet los in een bocht kan minder, maar dat deed ik toch al bijna niet).

Afijn, thuis gekomen een paar dagen later ook een mooi setje Crankbrothers besteld, schoenen had ik van m'n maat gekregen. Die had nog nieuw paar staan :P

Afbeelding

Snel gemonteerd op m'n On-One;
Het is sneller, dat verbaasde me écht. Ik sprint werkelijk sneller weg. Verder is het héérlijk dat bij wortels je voeten nooit meer los springen, gewoon volgas trappen :-q
Uiteraard is het ook wel wennen, de bewegingsvrijheid met platform pedalen blijft namelijk lekker, en ik moet hééél snel afleren om bijvoorbeeld als ik thuis ingeklikt weg fiets, nog ff met m'n rechtervoet op zo'n laag muurtje te staan. Want die voet is dan ingeklikt en dan gaat et fout :cry:
Dat is eigenlijk ook het enige échte nadeel dat niet weg gaat denk ik; je kán gewoon niet heel snel je voet van je pedaal halen, ook bijvoorbeeld bij een noodstop of een slip niet..

En uiteraard ben ik ontgroend, ben al gevallen :oops: Ik wilde met m'n linkervoet is de andere kant op uitklikken, naar binnen met je voet dus. Maar toen kwam m'n hak tussen de spaken, blokkeerde m'n wiel en stond ik binnen no-time stil. En uiteráárd viel ik naar rechts, en dié voet was nog ingeklikt :evil: Bof, op het asfalt. Jammer :wink:
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Lang is er niets gebeurd, maar nu dan toch! :-D

Na anderhalf jaar was het weleens tijd voor een voorvork service. Ik heb ervoor gekozen om het zelf te doen, het was spannend de eerste keer, heb ik alles wel goed terug gezet en niets beschadigd? : Suprised : Het lijkt erop dat alles goed is gegaan, de vork is in ieder geval een stuk soepeler weer! :-q Gelijk ook maar de Pike van de Dartmoor geserviced, ook een heel stuk soepeler geworden!

Ook een ander stuurtje erop gezet, een Renthal Fatbar 760mm breed met 20mm rise. Staat hem goed vind ik. Daarnaast ook griptape geplakt op de shifters, remmen en KS remote, bij een vriend op z'n fiets beviel het goed, dus waarom niet proberen :wink:

Tot slot ook nieuwe foto's gemaakt natuurlijk :-q

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Enjoy!
Gebruikersavatar
Cadexrider
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 565
Lid geworden op: do 17 april 2014, 19:32
Mijn mountainbike: Rocks;-)
Contacteer:

Hi Datang,

Mooi geworden zeg! fraai frame en mooi afgemonteerd!
Plaats reactie